DICE+ zdobywa iF Design Gold Award

DICE+ zdobywa iF Design Gold Award

Brief.pl / Aktualności

Elektroniczna kostka DICE+, stworzona przez polskie firmy: Game Technologies oraz studio wzornictwa przemysłowego Mindsailors, otrzymała prestiżową nagrodę iF Product Design 2014 w kategorii „Sprzęt komputerowy“. Nagrody iF są przyznawane od 1953 roku, a o statuetkę ubiegają się największe firmy na świecie. Polacy zdobyli złotą nagrodę po raz pierwszy w historii konkursu.

-

Nagrody iF Design Award są przyznawane w trzech głównych kategoriach: Produkt, Opakowanie i Komunikacja. Kategoria Produkt dzieli się na 17 innych, w tym sprzęt komputerowy, w której oceniane są urządzenia elektroniczne. Właśnie w tej kategorii nagrodzono Polaków. O statuetkę w tej prestiżowej kategorii ubiegają się największe międzynarodowe firmy technologiczne.

Nagrodzono wspólnie firmę Game Technologies, która stworzyła elektroniczną kostkę DICE+ oraz Mindsailors - studio wzornictwa przemysłowego, które odpowiada za wygląd i projekt konstrukcyjny kostki.

- Wybraliśmy tą kostkę, ze względu na całościowe podejście do włączenia elementu zabawy do kategorii „komputer”. Pozytywnie zaskoczyła nas wielofunkcyjność urządzenia – może być używane jako kostka, ale również jako kontroler do gier. Szczególnie godny uwagi jest głęboko przemyślany design, idealne wyważenie kostki i wyrafinowany sposób w jaki oddziałuje na zmysły. Nagradzając projekt złotą statuetką iF Design Award zachęcamy twórców urządzenia do rozwijania tego podejścia – uzasadniło swoją decyzję jury.

- Projektując kostkę DICE+ chcieliśmy stworzyć urządzenie na światowym poziomie. Nagroda iF Design Award przyznana po raz pierwszy polskiej firmie jest potwierdzeniem, że udało nam się stworzyć produkt na niespotykanym dotąd w Polsce poziomie – mówi Patryk Strzelewicz, członek rady nadzorczej Game Technologies, współtwórca DICE+.

- Nasze projekty były już wyróżniane w tym konkursie, ale to we współpracy z Game Technologies, jako pierwsze studio wzornictwa przemysłowego z Polski sięgnęliśmy po złotą nagrodę na iF. To ogromny sukces – mówi Michał Bonikowski, współwłaściciel Mindsailors .

Nagrodę wręczono podczas uroczystej gali w Monachium. ,,iF Product Design Award” jest najważniejszą i najbardziej prestiżową nagrodą w branży projektowej wręczaną nieprzerwanie od 1953 roku. W tym roku w kategorii Sprzęt komputerowy oprócz Game Technologies nagrodzone zostały również firmy: Sony (tablet VAIO Tap11), Lenovo (monitor panoramiczny ThinkVision LT2934z 29″), HP / Google (laptop HP Chromebook 11) oraz Apple (iPad Air oraz MacPro).

Redakcja magazynu "Brief" serdecznie gratuluje!

 Dice+ z nagrodą iF design

# # #

DICE+ jest nowoczesną wersją tradycyjnej kostki do gry – która dzięki wbudowanej technologii może służyć również jako pełnowartościowy kontroler, komunikujący się tabletami i innymi urządzeniami za pomocą energooszczędnej technologii Bluetooth 4.0. Elektroniczna kostka jest wykonana z wysokiej jakości materiałów, cyfry wyświetlane są w innowacyjny sposób spod powierzchni ścianek sześcianu. W urządzenie wbudowano procesor, akcelerometr, magnetometr, sześć diod RGB oraz dziesiątki innych podzespołów elektronicznych, dzięki którym obsługa kostki jest bardzo intuicyjna.

DICE+ współpracuje z tabletami działającymi pod kontrolą systemów operacyjnych iOS i Android. Wbudowana bateria po jednym ładowaniu pozwala na 20 godzin nieprzerwanej zabawy.

Urządzenie oficjalnie zaprezentowano podczas targów Gamescom w Kolonii w sierpniu 2013 roku. Przedpremierowo kostką DICE+ w cyfrowego chińczyka na polskim stanowisku grali Angela Merkel i Donald Tusk podczas największych targów elektronicznych w Europie, CeBIT.

 

Więcej informacji na:

http://game-technologies.com

http://dicepl.us/

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.