BNP Paribas Bank Polska wśród Top Employers

BNP Paribas Bank Polska wśród Top Employers

Brief.pl / Aktualności

BNP Paribas Bank Polska został nagrodzony certyfikatem Top Employer Polska 2014 za zgodną z najlepszymi praktykami na rynku politykę personalną. Otrzymana nagroda jest wynikiem niezależnego badania, przeprowadzonego w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi, wśród polskich pracodawców przez Top Employers Institute.

-

Międzynarodowe badanie prowadzone co roku przez Top Employers Institute wyłania czołowych globalnych pracodawców, dokonując ich oceny i certyfikacji w następujących obszarach: świadczenia podstawowe, świadczenia dodatkowe i warunki pracy, szkolenia i rozwój, rozwój kariery zawodowej i zarządzanie kulturą organizacyjną firmy.

- W BNP Paribas Banku wiemy, że to pracownicy decydują o sukcesie rynkowym firmy i stanowią jej największą wartość. Dlatego staramy się oferować jak najlepsze warunki pracy, szkolenia  i możliwości rozwoju zawodowego. Rozumiemy, że tylko pracownicy, którym praca sprawia satysfakcję, są w stanie zapewnić klientom poczucie stabilności i bezpieczeństwa. Tytuł Top Employer Polska 2014 potwierdza, że działania podejmowane w BNP Paribas Banku w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi przynoszą zamierzone efekty. Jesteśmy bardzo dumni, że znaleźliśmy się w gronie nagrodzonych firm, jest to dla nas duże wyróżnienie, ale również cenna wskazówka, na jakich obszarach powinniśmy się koncentrować, ponieważ wymagają dalszego doskonalenia – powiedziała Marta Oracz, członek zarządu, dyrektor Obszaru Kapitał Ludzki w BNP Paribas Banku Polska SA.

Nagrody Top Employers Polska 2014 zostały przyznane podczas uroczystej gali 4 marca w Warszawie.

W wyniku tegorocznego badania przeprowadzonego przez Top Employers Institute, nagrodę otrzymała również Grupa BNP Paribas uzyskując tytuł Top Employer Europe 2014.

Jest to kolejna nagroda dla BNP Paribas Banku w ostatnim czasie – bank zajął również II miejsce w badaniu „Najbardziej pożądani pracodawcy w opinii specjalistów i menedżerów 2013”, w kategorii „Bankowość, Ubezpieczenia i Instytucje Finansowe”.

::

Więcej na temat Top Employers Institute na stronie: top-employers.com

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.