Alior Bank: Karty już dostępne w MyWallet

Alior Bank: Karty już dostępne w MyWallet

Brief.pl / Aktualności

Usługa T-Mobile – MyWallet, która umożliwia płatności zbliżeniowe telefonem komórkowym jest już dostępna w ponad 140 tys. punktów w Polsce. „Mobilny portfel” jest aktywny od 5 marca br. i obejmuje zarówno karty debetowe, jak i kredytowe.

-

Jednym z kluczowych elementów sukcesu płatności zbliżeniowych telefonem, jest ich dostępność. Dzięki nawiązaniu współpracy z Alior Bankiem, z usługi MyWallet może skorzystać ponad milion nowych klientów - powiedział Grzegorz Bors, członek zarządu ds. Rynku Prywatnego T-Mobile Polska. Zwiększanie liczby partnerów, których oferta jest dostępna w MyWallet jest naszym priorytetem – dodaje.

W Alior Banku staramy się zawsze wychodzić naprzeciw oczekiwaniom klientów. Łączymy światowe trendy z nowymi technologiami, aby ułatwić klientom korzystanie z innowacyjnych usług – tłumaczy Michał Hucał, wiceprezes zarządu  Alior Banku. Płatności mobilne są obecnie najszybciej rozwijającym się obszarem bankowości. Bacznie obserwujemy pojawiające się inicjatywy i włączamy się w najważniejsze z nich – dodaje Michał Hucał.

 ::

Przeczytaj również

POLSKIE PŁATNOŚCI MOBILNE DOCENIONE W BARCELONIE

::

Korzystanie z usługi MyWallet jest równie proste, jak płacenie kartą zbliżeniową. Klient może umieścić w „mobilnym portfelu” jedną lub kilka kart debetowych oraz kredytowych i płacić telefonem we wszystkich miejscach akceptujących płatności zbliżeniowe. Obecnie, takich punktów jest w Polsce około 140 000. W przypadku płatności powyżej 50 zł, transakcję należy potwierdzić kodem PIN.

W MyWallet można także ustawić dodatkowe zabezpieczenia, takie jak hasło lub kod do aplikacji, czy blokadę ekranu telefonu, co zapewnia użytkownikom poczucie bezpieczeństwa przy korzystaniu z usługi. Ponadto, wszystkie transakcje realizowane za pomocą telefonu z usługą MyWallet są autoryzowane online w banku, co gwarantuje bieżącą weryfikację salda na koncie.

Aby skorzystać z usługi MyWallet należy być abonentem sieci T-Mobile i posiadać telefon z funkcją Near Field Communication (NFC - komunikacja bliskiego zasięgu), z kartą SIM przystosowaną do NFC. Obecnie klienci mogą wybierać spośród 20 modeli telefonów, za pomocą których można korzystać z oferty MyWallet. Klient, po pobraniu na swój telefon aplikacji MyWallet powinien złożyć zlecenie w banku na instalację karty w telefonie. Po zdalnej instalacji karty od razu możliwe jest dokonywanie płatności zbliżeniowych za pomocą telefonu. Do października 2014 r. usługa dla klientów T-Mobile jest bezpłatna.

Dotychczas do usługi MyWallet dostęp mieli klienci następujących banków: eurobank, Getin, mBank, Noble Bank i Raiffeisen Polbank.

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.