Alior Bank: Karty już dostępne w MyWallet

Alior Bank: Karty już dostępne w MyWallet

Brief.pl / Aktualności

Usługa T-Mobile – MyWallet, która umożliwia płatności zbliżeniowe telefonem komórkowym jest już dostępna w ponad 140 tys. punktów w Polsce. „Mobilny portfel” jest aktywny od 5 marca br. i obejmuje zarówno karty debetowe, jak i kredytowe.

-

Jednym z kluczowych elementów sukcesu płatności zbliżeniowych telefonem, jest ich dostępność. Dzięki nawiązaniu współpracy z Alior Bankiem, z usługi MyWallet może skorzystać ponad milion nowych klientów - powiedział Grzegorz Bors, członek zarządu ds. Rynku Prywatnego T-Mobile Polska. Zwiększanie liczby partnerów, których oferta jest dostępna w MyWallet jest naszym priorytetem – dodaje.

W Alior Banku staramy się zawsze wychodzić naprzeciw oczekiwaniom klientów. Łączymy światowe trendy z nowymi technologiami, aby ułatwić klientom korzystanie z innowacyjnych usług – tłumaczy Michał Hucał, wiceprezes zarządu  Alior Banku. Płatności mobilne są obecnie najszybciej rozwijającym się obszarem bankowości. Bacznie obserwujemy pojawiające się inicjatywy i włączamy się w najważniejsze z nich – dodaje Michał Hucał.

 ::

Przeczytaj również

POLSKIE PŁATNOŚCI MOBILNE DOCENIONE W BARCELONIE

::

Korzystanie z usługi MyWallet jest równie proste, jak płacenie kartą zbliżeniową. Klient może umieścić w „mobilnym portfelu” jedną lub kilka kart debetowych oraz kredytowych i płacić telefonem we wszystkich miejscach akceptujących płatności zbliżeniowe. Obecnie, takich punktów jest w Polsce około 140 000. W przypadku płatności powyżej 50 zł, transakcję należy potwierdzić kodem PIN.

W MyWallet można także ustawić dodatkowe zabezpieczenia, takie jak hasło lub kod do aplikacji, czy blokadę ekranu telefonu, co zapewnia użytkownikom poczucie bezpieczeństwa przy korzystaniu z usługi. Ponadto, wszystkie transakcje realizowane za pomocą telefonu z usługą MyWallet są autoryzowane online w banku, co gwarantuje bieżącą weryfikację salda na koncie.

Aby skorzystać z usługi MyWallet należy być abonentem sieci T-Mobile i posiadać telefon z funkcją Near Field Communication (NFC - komunikacja bliskiego zasięgu), z kartą SIM przystosowaną do NFC. Obecnie klienci mogą wybierać spośród 20 modeli telefonów, za pomocą których można korzystać z oferty MyWallet. Klient, po pobraniu na swój telefon aplikacji MyWallet powinien złożyć zlecenie w banku na instalację karty w telefonie. Po zdalnej instalacji karty od razu możliwe jest dokonywanie płatności zbliżeniowych za pomocą telefonu. Do października 2014 r. usługa dla klientów T-Mobile jest bezpłatna.

Dotychczas do usługi MyWallet dostęp mieli klienci następujących banków: eurobank, Getin, mBank, Noble Bank i Raiffeisen Polbank.

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.