Próchnik współpracuje z blogerami

Próchnik współpracuje z blogerami

Brief.pl / Inspiracje

Gdy w ubiegłym roku Próchnik został poddany rebrandingowi, wszyscy przecierali ze zdziwienia oczy. Oto marka z jednej z najbardziej zmiennych i wymagających branż postanowiła mówić o sobie w kontekście polskości, rodzinności, etosu pracy i bohaterskości. Kogo w dzisiejszych czasach interesuje komponent historyczny? – pytano z wątpliwością w głosie. W rok po zmianie odpowiedź jest jedna – nie tylko sex sells.

-

Od początku wizerunkowej metamorfozy Próchnika założenie było proste – stworzyć interaktywną grupę odbiorców o nietypowych jak na klientów marki modowej pryncypiach życiowych. Świadome grono konsumenckie, dla którego moda jest jedynie środkiem, nie celem, dodatkiem ważnym, ale nie priorytetowym. Co, jeśli moda będzie zaproszeniem do rozmowy, ale nie o kolorach i fasonach garniturów z nowej kolekcji, a o sporcie, hobby, zainteresowaniach - tematach wykraczających poza konwencjonalne tematy podejmowane w branży fashion?

Próchnik oddaje głos blogerom

Świadomym wyborem w tak nakreślonym planie opowieści o marce Adam Feliks Próchnik było oddanie głosu blogerom o podobnych do marki wartościach, realizujących się w różnych stylistycznie i tematycznie tekstach. Dobrana w ten sposób grupa miała dotrzeć do konsumentów zainteresowanych światem wykraczającym daleko poza cztery ściany swojej garderoby.

W imię powyższego zainicjowano współpracę odbiegającą od standardowego, instrumentalnego wykorzystania blogerów nagminnie mającego miejsce w branży mody. Spółka Próchnik jako pierwsza w Polsce stworzyła platformę jednoczącą różne poglądy i co więcej, skierowaną do osób, które być może nigdy w życiu nie poczują sentymentu do mody, ale nie odmówią sobie dobrej lektury, możliwości wypowiedzenia się na forum współtworzonym przez ludzi o podobnej wrażliwości.

Roman Zaczkiewicz Próchnik

Powstała w ten sposób enklawa blogowa zebrała w jednym miejscu wszystkich tych, którzy w polskiej blogosferze uchodzą za specjalistów w swoich dziedzinach. Pierwszym partnerem blogowym marki Adam Feliks Próchnik został Roman Zaczkiewicz, ekspert od mody formalnej, historii i antropologii mody, a także jedyny jak dotąd polski bloger, który właśnie we współpracy z marką Adam Feliks Próchnik zaprojektował limitowaną linię koszul. Na Próchnikowym blogu „Klasyczna elegancja” mówi o zróżnicowanych aspektach mody zmieniającej się przez epoki i o stylu, który bez względu na czas pozostaje ten sam.

Kobiecy akcent na platformie Próchnika to autorki bloga „Krawat i muszka” – Aleksandra Makles i Małgorzata Król. Specjalistki od savoir-vivre’u, autoprezentacji i etykiety w biznesie. Ich misją jest promowanie kulturalnego zachowania oraz motywowanie do życia z pasją. Gentlemańskość to z kolei domena Łukasza Kielbana – autora wpisów „Z charakterem” przekonanego o tym, że erudycja i dobre wychowanie zdecydowanie ułatwiają kontakty międzyludzkie. Do blogowania pod patronatem Próchnika zachęcono również Mateusza Borka. „W tempie Borka” to pierwszy w Polsce blog komentatora sportowego pod skrzydłami marki stricte z branży mody.

Kluczem do realizacji tak pomyślanej współpracy z blogerami była absolutna wolność wyboru. Zapewiona w obrębie tematyki i stylistyki tekstów szeroko pojęta wolność słowa zaowocowała różnorodnością i dużą rozpiętością zagadnień, w których odnajdzie się zarówno początkujący amator stylu, jak i gentleman pamiętający pierwsze projekty Próchnika z 1948 r.

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.