Próchnik współpracuje z blogerami

Próchnik współpracuje z blogerami

Brief.pl / Inspiracje

Gdy w ubiegłym roku Próchnik został poddany rebrandingowi, wszyscy przecierali ze zdziwienia oczy. Oto marka z jednej z najbardziej zmiennych i wymagających branż postanowiła mówić o sobie w kontekście polskości, rodzinności, etosu pracy i bohaterskości. Kogo w dzisiejszych czasach interesuje komponent historyczny? – pytano z wątpliwością w głosie. W rok po zmianie odpowiedź jest jedna – nie tylko sex sells.

-

Od początku wizerunkowej metamorfozy Próchnika założenie było proste – stworzyć interaktywną grupę odbiorców o nietypowych jak na klientów marki modowej pryncypiach życiowych. Świadome grono konsumenckie, dla którego moda jest jedynie środkiem, nie celem, dodatkiem ważnym, ale nie priorytetowym. Co, jeśli moda będzie zaproszeniem do rozmowy, ale nie o kolorach i fasonach garniturów z nowej kolekcji, a o sporcie, hobby, zainteresowaniach - tematach wykraczających poza konwencjonalne tematy podejmowane w branży fashion?

Próchnik oddaje głos blogerom

Świadomym wyborem w tak nakreślonym planie opowieści o marce Adam Feliks Próchnik było oddanie głosu blogerom o podobnych do marki wartościach, realizujących się w różnych stylistycznie i tematycznie tekstach. Dobrana w ten sposób grupa miała dotrzeć do konsumentów zainteresowanych światem wykraczającym daleko poza cztery ściany swojej garderoby.

W imię powyższego zainicjowano współpracę odbiegającą od standardowego, instrumentalnego wykorzystania blogerów nagminnie mającego miejsce w branży mody. Spółka Próchnik jako pierwsza w Polsce stworzyła platformę jednoczącą różne poglądy i co więcej, skierowaną do osób, które być może nigdy w życiu nie poczują sentymentu do mody, ale nie odmówią sobie dobrej lektury, możliwości wypowiedzenia się na forum współtworzonym przez ludzi o podobnej wrażliwości.

Roman Zaczkiewicz Próchnik

Powstała w ten sposób enklawa blogowa zebrała w jednym miejscu wszystkich tych, którzy w polskiej blogosferze uchodzą za specjalistów w swoich dziedzinach. Pierwszym partnerem blogowym marki Adam Feliks Próchnik został Roman Zaczkiewicz, ekspert od mody formalnej, historii i antropologii mody, a także jedyny jak dotąd polski bloger, który właśnie we współpracy z marką Adam Feliks Próchnik zaprojektował limitowaną linię koszul. Na Próchnikowym blogu „Klasyczna elegancja” mówi o zróżnicowanych aspektach mody zmieniającej się przez epoki i o stylu, który bez względu na czas pozostaje ten sam.

Kobiecy akcent na platformie Próchnika to autorki bloga „Krawat i muszka” – Aleksandra Makles i Małgorzata Król. Specjalistki od savoir-vivre’u, autoprezentacji i etykiety w biznesie. Ich misją jest promowanie kulturalnego zachowania oraz motywowanie do życia z pasją. Gentlemańskość to z kolei domena Łukasza Kielbana – autora wpisów „Z charakterem” przekonanego o tym, że erudycja i dobre wychowanie zdecydowanie ułatwiają kontakty międzyludzkie. Do blogowania pod patronatem Próchnika zachęcono również Mateusza Borka. „W tempie Borka” to pierwszy w Polsce blog komentatora sportowego pod skrzydłami marki stricte z branży mody.

Kluczem do realizacji tak pomyślanej współpracy z blogerami była absolutna wolność wyboru. Zapewiona w obrębie tematyki i stylistyki tekstów szeroko pojęta wolność słowa zaowocowała różnorodnością i dużą rozpiętością zagadnień, w których odnajdzie się zarówno początkujący amator stylu, jak i gentleman pamiętający pierwsze projekty Próchnika z 1948 r.

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

Brief.pl / Aktualności

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce
Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

W styczniu 2016 roku stronę internetową Netfliksa odwiedziło 338 tys. polskich użytkowników sieci (PC). Jednak przez kolejnych siedem miesięcy zainteresowanie serwisem było znacznie mniejsze. Z analizy firmy Gemius wynika, że na Netflix.com nieco chętniej zaglądały kobiety (52,9 proc. użytkowników), a najliczniejsza grupa użytkowników pochodziła z miast powyżej 500 tys. mieszkańców.