UltimEyes - aplikacja poprawiająca wzrok

UltimEyes - aplikacja poprawiająca wzrok

Brief.pl / Technologie

Naukowcy z University of California zaprojektowali aplikację, która wpływa na poprawę wzroku jej użytkowników m.in. poprzez wyostrzanie wizji oraz pobudzanie pracy oczu przy słabym świetle.

-

UltimEyes została zaprojektowana tak, by pobudzić mózg użytkowników podczas przetwarzania informacji dochodzących z oczu. Użytkownicy aplikacji proszeni są o cykliczne uzupełnianie kilku zadań, takich jak klikanie w trudno dostrzegalne obiekty, które wpływają na optymalizację procesów wzrokowych. Pojedyncza sesja ćwiczeniowa trwa 25 minut, a twórcy aplikacji zapewniają, że wystarczy wykonywać zadania 4 razy w tygodniu przez okres 2 miesięcy, by wzrok uległ znacznej poprawie.

Aaron Seitz, profesor psychologii na University of California, przeprowadził badanie, mające na celu sprawdzenie efektywności działania aplikacji. W badaniu wzięło udział 19 graczy baseballowych. Każdy sportowiec użył aplikacji 30 razy, w 25-minutowych interwałach. Rezultaty były więcej niż zadowalające - średnio wzrok sportowców poprawił się o 31 proc. Badani deklarowali również, że dzięki ćwiczeniom wzrokowym lepiej widzieli nadlatującą piłkę, a ich oczy męczyły się wolniej niż przed badaniem. Poprawie uległo też ich widzenie peryferyjne.

Aplikacja została stworzona przez Carrot Neurotechnology - firmę produkującą narzędzia poprawiające wzrok. Oprogramowanie, dostępne na iOSa, kosztuje ok. 6 dolarów. 

::

Zobacz także: Mobilne bieganie

Tagi:

UltimEyes iOS

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.