UltimEyes - aplikacja poprawiająca wzrok

UltimEyes - aplikacja poprawiająca wzrok

Brief.pl / Technologie

Naukowcy z University of California zaprojektowali aplikację, która wpływa na poprawę wzroku jej użytkowników m.in. poprzez wyostrzanie wizji oraz pobudzanie pracy oczu przy słabym świetle.

-

UltimEyes została zaprojektowana tak, by pobudzić mózg użytkowników podczas przetwarzania informacji dochodzących z oczu. Użytkownicy aplikacji proszeni są o cykliczne uzupełnianie kilku zadań, takich jak klikanie w trudno dostrzegalne obiekty, które wpływają na optymalizację procesów wzrokowych. Pojedyncza sesja ćwiczeniowa trwa 25 minut, a twórcy aplikacji zapewniają, że wystarczy wykonywać zadania 4 razy w tygodniu przez okres 2 miesięcy, by wzrok uległ znacznej poprawie.

Aaron Seitz, profesor psychologii na University of California, przeprowadził badanie, mające na celu sprawdzenie efektywności działania aplikacji. W badaniu wzięło udział 19 graczy baseballowych. Każdy sportowiec użył aplikacji 30 razy, w 25-minutowych interwałach. Rezultaty były więcej niż zadowalające - średnio wzrok sportowców poprawił się o 31 proc. Badani deklarowali również, że dzięki ćwiczeniom wzrokowym lepiej widzieli nadlatującą piłkę, a ich oczy męczyły się wolniej niż przed badaniem. Poprawie uległo też ich widzenie peryferyjne.

Aplikacja została stworzona przez Carrot Neurotechnology - firmę produkującą narzędzia poprawiające wzrok. Oprogramowanie, dostępne na iOSa, kosztuje ok. 6 dolarów. 

::

Zobacz także: Mobilne bieganie

Tagi:

UltimEyes iOS

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.