Marszałł na liście 50 najbardziej wpływowych managerów z Europy

Marszałł na liście 50 najbardziej wpływowych managerów z Europy

Brief.pl / Ludzie

Tomasz Marszałł, dyrektor marketingu w PKO Banku Polskim znalazł się w zestawieniu „Top 50 Marketingowców Europy”, przygotowanym przez wydawnictwo „The Internationalist”.

-

Podczas tworzenia listy „Top 50 Marketingowców Europy”, pod uwagę brani byli managerowie uważani za najlepszych w danym regionie, mający realny wpływ na wzrost potencjału biznesowego tego obszaru oraz wykazujący się nieszablonowym myśleniem, innowacyjnymi realizacjami kampanii, a także generujący dobre wyniki. Wśród tej wyróżnionej grupy znalazł się dyrektor marketingu w PKO Banku Polskim.

Tomasz Marszałł pełni tę funkcję od 2010 roku. Jest zdobywcą Grand Prix i tytułu „Dyrektora Marketingu 2011 roku”. Jego kampanię repozycjonującą markę PKO Banku Polskiego, z udziałem Szymona Majewskiego, nagrodzono Srebrnym Effie 2012. W tym samym roku została przyznana nagroda Golden Arrow za relaunch marki i za kampanię „Konta za Zero“. Działania na rzecz rewitalizacji marki PKO Banku Polskiego znalazły ponadto uznanie w postaci nagrody Lampart 2012 i 2013 – najbardziej podziwianej przez bankowców kreacji marki bankowej.

Przed przejściem do PKO Banku Polskiego Tomasz Marszałł zarządzał ofertą produktową Allianz Banku. Był dyrektorem marketingu W. Kruk i grupy Vistula. Wcześniej tworzył wizerunek firmy z Grupy UniCredit – Xelion Doradcy Finansowi. Był także odpowiedzialny za marketing Pionu Bankowości Indywidualnej Banku PEKAO SA. Zdobył wtedy m.in. Srebrne Effie 2003 za kampanię reklamową Obligacji Banku PEKAO „Sharon” i pierwszy w Polsce Webstar za serwis internetowy Xelion.

„The Internationalist” od blisko 5 lat, co roku przygotowuje listę liderów z obszaru marketingu z różnych regionów świata. Do tej pory opublikowano m.in.: listę 50 i 100 najbardziej wpływowych managerów z Ameryki Łacińskiej oraz listę 50 i 100 najbardziej wpływowych managerów z Azji. Natomiast zestawienie „Top 50 Marketingowców Europy” opublikowano po raz pierwszy. Plebiscyt, oprócz oczywistego celu wyróżnienia europejskich managerów marketingu, jest częścią wielkiego projektu „The Internationalist 1000” – który będzie skupiał laureatów list z całego świata.

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.