Ring: jeden by wszystkim sterować

Ring: jeden by wszystkim sterować

Brief.pl / Technologie

Ring, czyli pierścień, który odczytuje ruchy naszej dłoni i dzięki temu umożliwia sterowanie urządzeniami peryferyjnymi takimi jak telewizory czy komputery.

-

Za produkcją tego urządzenia stoi firma Logbar, która jego możliwości pokazywała już w zeszłym roku. Obecnie projekt z sukcesem zadebiutował na platformie crowdfundingowej Kickstarter - na miesiąc przed końcem kampanii zebrał ponad 430 tys. dolarów (celem było 250 tys.). Pierwsze Ringi będą wysyłane klientom w wakacje.

Ring technology

Co możemy robić Ringiem:

- sterowanie urządzeniami z systemami operacyjnymi iOS i Android 4.4

- pisanie palcem w powietrzu, które jest rozpoznawane przez system i przenoszone do edytorów tekstu

- płacenie rachunków

- zarządzanie powiadomieniami z telefonów lub innych urządzeń dzięki lampce LED i wibracjom

- definiować określone ruchy i przydzielać im odpowiednie akcje

::

Co sądzicie o Ringu? Widzicie jego zastosowanie w swoim życiu? Dodajmy, że jeden pierścień kosztuje około 145 dolarów.

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.