Ring: jeden by wszystkim sterować

Ring: jeden by wszystkim sterować

Brief.pl / Technologie

Ring, czyli pierścień, który odczytuje ruchy naszej dłoni i dzięki temu umożliwia sterowanie urządzeniami peryferyjnymi takimi jak telewizory czy komputery.

-

Za produkcją tego urządzenia stoi firma Logbar, która jego możliwości pokazywała już w zeszłym roku. Obecnie projekt z sukcesem zadebiutował na platformie crowdfundingowej Kickstarter - na miesiąc przed końcem kampanii zebrał ponad 430 tys. dolarów (celem było 250 tys.). Pierwsze Ringi będą wysyłane klientom w wakacje.

Ring technology

Co możemy robić Ringiem:

- sterowanie urządzeniami z systemami operacyjnymi iOS i Android 4.4

- pisanie palcem w powietrzu, które jest rozpoznawane przez system i przenoszone do edytorów tekstu

- płacenie rachunków

- zarządzanie powiadomieniami z telefonów lub innych urządzeń dzięki lampce LED i wibracjom

- definiować określone ruchy i przydzielać im odpowiednie akcje

::

Co sądzicie o Ringu? Widzicie jego zastosowanie w swoim życiu? Dodajmy, że jeden pierścień kosztuje około 145 dolarów.

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.