Apple przedstawia CarPlay

Apple przedstawia CarPlay

Brief.pl / Technologie

CarPlay to system informacyjno-rozrywkowy, który umożliwia urządzeniu z systemem iOS połączenie się z samochodem. Od 6 do 16 marca nowa platforma będzie pokazywana na Motor Show w Genewie.

-

Dzięki nowemu urządzeniu od Apple’a użytkownicy iPhone’a będą mogli wykonywac połączenia telefoniczne, pisać wiadomości, słuchać muzyki bądź używać mapy w swoim samochodzie dzięki poleceniu głosowemu Siri. W urządzeniu znajdziemy również takie aplikacje jak Spotify, Beats Radio, Stitcher czy iHeartRadio.

Do tej pory Apole współpracuje z Ferrari, Mercedes-Benz i Volvo. Wkrótce system CarPlay mają również przyjąć tacy producenci samochodów jak: BMW Group, Ford , General Motors, Honda, Hyundai Motor Company, Jaguar Land Rover, Kia Motors, Mitsubishi Motors, Nissan Motor Company, PSA Peugeot Citroën, Subaru, Suzuki i Toyota Motor Corp.

CarPlay ma być dostępna jako aktualizacja iOS 7 na iPhone.

::

Ciekawe kiedy będzie można prowadzić swój samochód za pomocą telefonu nie ruszając się z kanapy. I ciekawe kto będzie poddawany testowi w czasie kontroli policji ;-)

::

źródło: Mashable

Tagi:

apple carplay ios

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.