Apple przedstawia CarPlay

Apple przedstawia CarPlay

Brief.pl / Technologie

CarPlay to system informacyjno-rozrywkowy, który umożliwia urządzeniu z systemem iOS połączenie się z samochodem. Od 6 do 16 marca nowa platforma będzie pokazywana na Motor Show w Genewie.

-

Dzięki nowemu urządzeniu od Apple’a użytkownicy iPhone’a będą mogli wykonywac połączenia telefoniczne, pisać wiadomości, słuchać muzyki bądź używać mapy w swoim samochodzie dzięki poleceniu głosowemu Siri. W urządzeniu znajdziemy również takie aplikacje jak Spotify, Beats Radio, Stitcher czy iHeartRadio.

Do tej pory Apole współpracuje z Ferrari, Mercedes-Benz i Volvo. Wkrótce system CarPlay mają również przyjąć tacy producenci samochodów jak: BMW Group, Ford , General Motors, Honda, Hyundai Motor Company, Jaguar Land Rover, Kia Motors, Mitsubishi Motors, Nissan Motor Company, PSA Peugeot Citroën, Subaru, Suzuki i Toyota Motor Corp.

CarPlay ma być dostępna jako aktualizacja iOS 7 na iPhone.

::

Ciekawe kiedy będzie można prowadzić swój samochód za pomocą telefonu nie ruszając się z kanapy. I ciekawe kto będzie poddawany testowi w czasie kontroli policji ;-)

::

źródło: Mashable

Tagi:

apple carplay ios

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.