OOH Academy: reklama i marketing

OOH Academy: reklama i marketing

Brief.pl / Aktualności

20 marca odbędzie się pierwszy w tym roku warsztat z serii OOH Academy. Spotkanie skierowane jest do osób zawodowo zajmujących się kampaniami reklamowymi oraz wszystkich zainteresowanych trendami marketingowymi.

-

Marcowe spotkanie jest kontynuacją rozpoczętego wiosną 2013 r. cyklu edukacyjnego. Podczas spotkań szkoleniowych eksperci rynku mediów i reklamy dzielą się swoją wiedzą m. in. na temat celu i sposobu łączenia reklamy zewnętrznej z technologiami mobilnymi, sposobów planowania kampanii oraz badania jej świadomego i nieuświadomionego wpływu na decyzje zakupowe.

::

Obejrzyj też wywiad z Pru Parkinson, Global Chief Marketing Officer, Clear Channel

::

Dotychczas odbyły się 2 edycje OOH Academy, w których wzięli udział pracownicy domów mediowych, natomiast w rolach prelegentów wystąpili eksperci zewnętrzni oraz specjaliści z ramienia Grupy Ströer.

Kolejny warsztat z cyklu OOH Academy planowany jest na wrzesień 2014 roku. W dalszych etapach działalności edukacyjnej firma planuje m. in. organizację debat, forów dyskusyjnych oraz innych form wymiany doświadczeń.

 

Więcej informacji na stronie: http://ooh-academy.stroer.pl/

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.