OOH Academy: reklama i marketing

OOH Academy: reklama i marketing

Brief.pl / Aktualności

20 marca odbędzie się pierwszy w tym roku warsztat z serii OOH Academy. Spotkanie skierowane jest do osób zawodowo zajmujących się kampaniami reklamowymi oraz wszystkich zainteresowanych trendami marketingowymi.

-

Marcowe spotkanie jest kontynuacją rozpoczętego wiosną 2013 r. cyklu edukacyjnego. Podczas spotkań szkoleniowych eksperci rynku mediów i reklamy dzielą się swoją wiedzą m. in. na temat celu i sposobu łączenia reklamy zewnętrznej z technologiami mobilnymi, sposobów planowania kampanii oraz badania jej świadomego i nieuświadomionego wpływu na decyzje zakupowe.

::

Obejrzyj też wywiad z Pru Parkinson, Global Chief Marketing Officer, Clear Channel

::

Dotychczas odbyły się 2 edycje OOH Academy, w których wzięli udział pracownicy domów mediowych, natomiast w rolach prelegentów wystąpili eksperci zewnętrzni oraz specjaliści z ramienia Grupy Ströer.

Kolejny warsztat z cyklu OOH Academy planowany jest na wrzesień 2014 roku. W dalszych etapach działalności edukacyjnej firma planuje m. in. organizację debat, forów dyskusyjnych oraz innych form wymiany doświadczeń.

 

Więcej informacji na stronie: http://ooh-academy.stroer.pl/

Zobacz inne polecane artykuły

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

Brief.pl / Aktualności

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?
Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

W dzisiejszych czasach bardzo popularna jest strategia promocji, wchodząc do sklepu jesteśmy z każdej półki atakowani promocjami cenowymi. Okazuje się jednak, że promocje w dłuższej perspektywie przynoszą pyrrusowe zwycięstwa. W co zatem warto zainwestować, co jest driverem zakupowym, którym kieruje się coraz więcej klientów?