OOH Academy: reklama i marketing

OOH Academy: reklama i marketing

Brief.pl / Aktualności

20 marca odbędzie się pierwszy w tym roku warsztat z serii OOH Academy. Spotkanie skierowane jest do osób zawodowo zajmujących się kampaniami reklamowymi oraz wszystkich zainteresowanych trendami marketingowymi.

-

Marcowe spotkanie jest kontynuacją rozpoczętego wiosną 2013 r. cyklu edukacyjnego. Podczas spotkań szkoleniowych eksperci rynku mediów i reklamy dzielą się swoją wiedzą m. in. na temat celu i sposobu łączenia reklamy zewnętrznej z technologiami mobilnymi, sposobów planowania kampanii oraz badania jej świadomego i nieuświadomionego wpływu na decyzje zakupowe.

::

Obejrzyj też wywiad z Pru Parkinson, Global Chief Marketing Officer, Clear Channel

::

Dotychczas odbyły się 2 edycje OOH Academy, w których wzięli udział pracownicy domów mediowych, natomiast w rolach prelegentów wystąpili eksperci zewnętrzni oraz specjaliści z ramienia Grupy Ströer.

Kolejny warsztat z cyklu OOH Academy planowany jest na wrzesień 2014 roku. W dalszych etapach działalności edukacyjnej firma planuje m. in. organizację debat, forów dyskusyjnych oraz innych form wymiany doświadczeń.

 

Więcej informacji na stronie: http://ooh-academy.stroer.pl/

Zobacz inne polecane artykuły

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.