Mobbra: bądź częścią show

Mobbra: bądź częścią show

Brief.pl / Aktualności

Już niedługo każdy fan, przebywający na zatłoczonym stadionie bądź pod sceną muzycznego wydarzenia, będzie miał okazje być częścią widowiska, a to za sprawą nowego systemu bezprzewodowego, który dokładnie wie, gdzie każda osoba się znajduje.

-

Brytyjski startup Mobbra pozwoli organizatorom masowych wydarzeń nie tylko wysyłać użytkownikom aplikacji powtórki piłkarskie, wywiady z gwiazdami muzyki pop czy promocje dostępne w danym obszarze. System nazwany Massivity chce również umożliwić publiczności stanie się częścią widowiska, poprzez uruchomienie w telefonach posiadaczy diod LED, które synchronicznie migając stworzą przykładowo meksykańską falę.

Tego typu zastosowanie jest możliwe, ponieważ zespół Mobbra znalazł sposób na dostarczanie bezprzewodowo dostępu do internetu dla każdego użytkownika w tłumie. Standardowy punkt dostępu sieci wi-fi może dostarczyć jedynie 50 połączeń, natomiast z Massivity aż 500 użytkowników może połączyć się i korzystać z internetu.

Do przetestowania systemu użyto 1000 telefonów Samsung i dwa punkty z dostępem do internetu Massivity. Smartfony za pomocą strumienia wyświetlały ten sam film, jednocześnie wibrując i migając diodami LED.

 

źródło: NewScientist

 

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.