Mobbra: bądź częścią show

Mobbra: bądź częścią show

Brief.pl / Aktualności

Już niedługo każdy fan, przebywający na zatłoczonym stadionie bądź pod sceną muzycznego wydarzenia, będzie miał okazje być częścią widowiska, a to za sprawą nowego systemu bezprzewodowego, który dokładnie wie, gdzie każda osoba się znajduje.

-

Brytyjski startup Mobbra pozwoli organizatorom masowych wydarzeń nie tylko wysyłać użytkownikom aplikacji powtórki piłkarskie, wywiady z gwiazdami muzyki pop czy promocje dostępne w danym obszarze. System nazwany Massivity chce również umożliwić publiczności stanie się częścią widowiska, poprzez uruchomienie w telefonach posiadaczy diod LED, które synchronicznie migając stworzą przykładowo meksykańską falę.

Tego typu zastosowanie jest możliwe, ponieważ zespół Mobbra znalazł sposób na dostarczanie bezprzewodowo dostępu do internetu dla każdego użytkownika w tłumie. Standardowy punkt dostępu sieci wi-fi może dostarczyć jedynie 50 połączeń, natomiast z Massivity aż 500 użytkowników może połączyć się i korzystać z internetu.

Do przetestowania systemu użyto 1000 telefonów Samsung i dwa punkty z dostępem do internetu Massivity. Smartfony za pomocą strumienia wyświetlały ten sam film, jednocześnie wibrując i migając diodami LED.

 

źródło: NewScientist

 

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.