Mobbra: bądź częścią show

Mobbra: bądź częścią show

Brief.pl / Aktualności

Już niedługo każdy fan, przebywający na zatłoczonym stadionie bądź pod sceną muzycznego wydarzenia, będzie miał okazje być częścią widowiska, a to za sprawą nowego systemu bezprzewodowego, który dokładnie wie, gdzie każda osoba się znajduje.

-

Brytyjski startup Mobbra pozwoli organizatorom masowych wydarzeń nie tylko wysyłać użytkownikom aplikacji powtórki piłkarskie, wywiady z gwiazdami muzyki pop czy promocje dostępne w danym obszarze. System nazwany Massivity chce również umożliwić publiczności stanie się częścią widowiska, poprzez uruchomienie w telefonach posiadaczy diod LED, które synchronicznie migając stworzą przykładowo meksykańską falę.

Tego typu zastosowanie jest możliwe, ponieważ zespół Mobbra znalazł sposób na dostarczanie bezprzewodowo dostępu do internetu dla każdego użytkownika w tłumie. Standardowy punkt dostępu sieci wi-fi może dostarczyć jedynie 50 połączeń, natomiast z Massivity aż 500 użytkowników może połączyć się i korzystać z internetu.

Do przetestowania systemu użyto 1000 telefonów Samsung i dwa punkty z dostępem do internetu Massivity. Smartfony za pomocą strumienia wyświetlały ten sam film, jednocześnie wibrując i migając diodami LED.

 

źródło: NewScientist

 

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.