Social media dla biznesu: infografika

Social media dla biznesu: infografika

Brief.pl / Aktualności

Dziś, jeśli nie używasz social mediów Twój biznes może być postrzegany jako konserwatywny i staromodny. Jednak samo istnienie w mediach społecznościowych nie jest kluczem do sukcesu, ważne jest umiejętne wykorzystywanie tej obecności.

-

Infografika przedstawia prawdziwe „gwiazdy” w social mediach, czyli małe i średnie firmy, które najlepiej funkcjonują na portalach typu Facebook, Twitter czy YouTube w odróżnieniu od biznesowych gigantów. Mniejsze przedsiębiorstwa wykazują się większą aktywnością w mediach społecznościowych, szybciej odpowiadają swoim obserwującym, są tez bardziej kreatywne.

Co warto zapamiętać:

  • odesłania do sklepów internetowych z portali społecznościowych takich jak Twitter, Pinterest, Facebook czy YouTube od 2013 roku wzrosły o 42 proc.
  • wydatki na reklamy społeczne od 2013 roku wzrosły o 40 proc.
  • 1,5 mln fanów wchodzi w interakcje z markami, które obserwuje

Źródło: wersm

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.