Snapchat: nowe miejsce na reklamę

Snapchat: nowe miejsce na reklamę

Brief.pl / Aktualności

Jak wynika z badań ponad 77 proc. studentów (dane pochodzą z Sumpto) korzysta ze Snapchata. Okazuje się, że aż 75 proc. z nich otworzyłoby wiadomość od marki, którą zna jeśli program umożliwiłby takie działanie. Czy Snapchat okaże się nowym narzędziem marketingowym?

-

Snapchat mógłby umożliwić markom wysyłanie ich własnych animowanych, bądź nagrywanych wiadomości udostępniając im swoją bazę danych, albo nawet określony target na podstawie lokalizacji, wieku i innych czynników. Snapchat dzięki swoim warunkom korzystania z aplikacji  posiada takie dane jak imię i nazwisko, numer telefonu, adres e-mail, lokalizacja, informację o urządzeniu i wiek, więc bardzo łatwo może pomóc markom w doborze odbiorców jakich potrzebują.

Dodatkowo 69 proc. studentów* twierdzi, że dodałoby markę do kontaktów, jeżeli obserwują je już na innych kanałach social media jak Twitter czy Facebook. 67 proc. respondentów byłoby chętnych na otrzymywanie dzięki aplikacji promocji, natomiast 58 proc. zrealizowałoby otrzymany kupon.

 

źródło: TechCrunch

*dane pochodzą z: Sumpto

Zobacz inne polecane artykuły

Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing

Brief.pl / Aktualności

Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing
Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing

Krakowska spółka po raz drugi w ciągu ostatniego roku z sukcesem zakończyła prywatną emisję akcji. W drodze transakcji o wartości 45 mln zł Synerise uzyskał dostęp do kapitału, którego sporą część przeznaczy na badania i rozwój. 29-krotną stopę zwrotu uzyskał Satus Venture, który za kwotę 25 mln zł sprzedał część swoich akcji w spółce.

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Brief.pl / Ludzie

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce
Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Po 3 latach od momentu wejścia na polski rynek Uberowi udało się zgromadzić ponad milion zadowolonych użytkowników. Jak się okazuje, z aplikacji w Polsce najchętniej korzysta pokolenie millenialsów. Teraz firma zdecydowała się umocnić swój marketing - tak, by z aplikacją dotrzeć do szerszego grona odbiorców, w różnym wieku. O nowej strategii marketingowej, zjawisku uberyzacji i premierach kolejnych usług Ubera rozmawiamy z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce.