Snapchat: nowe miejsce na reklamę

Snapchat: nowe miejsce na reklamę

Brief.pl / Aktualności

Jak wynika z badań ponad 77 proc. studentów (dane pochodzą z Sumpto) korzysta ze Snapchata. Okazuje się, że aż 75 proc. z nich otworzyłoby wiadomość od marki, którą zna jeśli program umożliwiłby takie działanie. Czy Snapchat okaże się nowym narzędziem marketingowym?

-

Snapchat mógłby umożliwić markom wysyłanie ich własnych animowanych, bądź nagrywanych wiadomości udostępniając im swoją bazę danych, albo nawet określony target na podstawie lokalizacji, wieku i innych czynników. Snapchat dzięki swoim warunkom korzystania z aplikacji  posiada takie dane jak imię i nazwisko, numer telefonu, adres e-mail, lokalizacja, informację o urządzeniu i wiek, więc bardzo łatwo może pomóc markom w doborze odbiorców jakich potrzebują.

Dodatkowo 69 proc. studentów* twierdzi, że dodałoby markę do kontaktów, jeżeli obserwują je już na innych kanałach social media jak Twitter czy Facebook. 67 proc. respondentów byłoby chętnych na otrzymywanie dzięki aplikacji promocji, natomiast 58 proc. zrealizowałoby otrzymany kupon.

 

źródło: TechCrunch

*dane pochodzą z: Sumpto

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.