Snapchat: nowe miejsce na reklamę

Snapchat: nowe miejsce na reklamę

Brief.pl / Aktualności

Jak wynika z badań ponad 77 proc. studentów (dane pochodzą z Sumpto) korzysta ze Snapchata. Okazuje się, że aż 75 proc. z nich otworzyłoby wiadomość od marki, którą zna jeśli program umożliwiłby takie działanie. Czy Snapchat okaże się nowym narzędziem marketingowym?

-

Snapchat mógłby umożliwić markom wysyłanie ich własnych animowanych, bądź nagrywanych wiadomości udostępniając im swoją bazę danych, albo nawet określony target na podstawie lokalizacji, wieku i innych czynników. Snapchat dzięki swoim warunkom korzystania z aplikacji  posiada takie dane jak imię i nazwisko, numer telefonu, adres e-mail, lokalizacja, informację o urządzeniu i wiek, więc bardzo łatwo może pomóc markom w doborze odbiorców jakich potrzebują.

Dodatkowo 69 proc. studentów* twierdzi, że dodałoby markę do kontaktów, jeżeli obserwują je już na innych kanałach social media jak Twitter czy Facebook. 67 proc. respondentów byłoby chętnych na otrzymywanie dzięki aplikacji promocji, natomiast 58 proc. zrealizowałoby otrzymany kupon.

 

źródło: TechCrunch

*dane pochodzą z: Sumpto

Zobacz inne polecane artykuły

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Magazyn / Aktualności

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup
Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Business Link i Skanska będą współtworzyć innowacyjny ekosystem w regionie Europy Środkowo-Wschodniej (CEE) dla startupów, małych i średnich firm oraz sektora usług biznesowych. Deweloper zainwestował w Business Link, największą sieć coworkingu i prywatnych biur na wynajem w Polsce. Dzięki planowanej ekspansji Business Link stanie się największą tego typu siecią w Europie i drugą na świecie, a Skanska stworzy najbardziej kompleksową ofertę biurową dla różnorodnych podmiotów na rynku CEE.

Przedsiębiorczy Poznań

Brief.pl / Aktualności

Przedsiębiorczy Poznań
Przedsiębiorczy Poznań

Jednym z pięciu priorytetów, zawartych w przyjętej w tym roku przez Radę Miasta Strategii Rozwoju Miasta Poznania 2020+, jest nowoczesna przedsiębiorczość. Oznacza to, że w Poznaniu ma rozwijać się zróżnicowana, nowoczesna i silna gospodarka. Lokalne, niewielkie firmy mają uzyskać wsparcie w działaniach innowacyjnych. Wspierana ma być też współpraca biznesu i nauki, pomoc uzyskać mają lokalne startupy. Miasto ma również działać na rzecz zwiększenia poziomu umiędzynarodowienia poznańskiej przedsiębiorczości. I nie są to puste deklaracje.