Snapchat: nowe miejsce na reklamę

Snapchat: nowe miejsce na reklamę

Brief.pl / Aktualności

Jak wynika z badań ponad 77 proc. studentów (dane pochodzą z Sumpto) korzysta ze Snapchata. Okazuje się, że aż 75 proc. z nich otworzyłoby wiadomość od marki, którą zna jeśli program umożliwiłby takie działanie. Czy Snapchat okaże się nowym narzędziem marketingowym?

-

Snapchat mógłby umożliwić markom wysyłanie ich własnych animowanych, bądź nagrywanych wiadomości udostępniając im swoją bazę danych, albo nawet określony target na podstawie lokalizacji, wieku i innych czynników. Snapchat dzięki swoim warunkom korzystania z aplikacji  posiada takie dane jak imię i nazwisko, numer telefonu, adres e-mail, lokalizacja, informację o urządzeniu i wiek, więc bardzo łatwo może pomóc markom w doborze odbiorców jakich potrzebują.

Dodatkowo 69 proc. studentów* twierdzi, że dodałoby markę do kontaktów, jeżeli obserwują je już na innych kanałach social media jak Twitter czy Facebook. 67 proc. respondentów byłoby chętnych na otrzymywanie dzięki aplikacji promocji, natomiast 58 proc. zrealizowałoby otrzymany kupon.

 

źródło: TechCrunch

*dane pochodzą z: Sumpto

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.