Polskie płatności mobilne docenione w Barcelonie

Polskie płatności mobilne docenione w Barcelonie

Magazyn / Aktualności

Stoisko polskiej firmy Masspay cieszyło się dużym zainteresowaniem na Mobile World Congress - najważniejszej imprezie poświęconej branży telekomunikacyjnej.

-

Firma Masspay, obecna już po raz drugi na kongresie, zaprezentowała swój autorski uniwersalny system mobilnych płatności, który pozwala posiadaczom telefonów komórkowych GSM na dokonywanie bezgotówkowych transakcji w punktach sprzedaży i serwisach internetowych.
W ciągu czterech dni ekspozycję Masspay odwiedziły setki osób z ponad pięćdziesięciu krajów, a przedstawiciele firmy przeprowadzili ponad 200 rozmów i prezentacji funkcjonalności systemu Masspay.

Firmę Masspay odwiedzili również przedstawiciele Ministerstwa Gospodarki oraz Konsul RP rezydujący w Barcelonie. W ostatnim dniu targów stoisko Masspay odwiedziła Pani Anne Bouverot, Dyrektor Generalna GSMA – największej na świecie organizacji zrzeszającej operatorów telekomunikacyjnych, a jednocześnie organizatora Mobile World Congress.

::

Samsung pokazał Galaxy S5

::

Wizyta Pani Bouverot była dla nas olbrzymim wyróżnieniem oraz potwierdzeniem zainteresowania branży telekomunikacyjnej naszym innowacyjnym rozwiązaniem – powiedział Henryk Kułakowski, założyciel i CEO firmy Masspay.


Atrakcyjnie zaprojektowane i eksponujące innowacyjną usługę stoisko Masspay powszechnie chwalono za styl i sposób interaktywnej ekspozycji. Cieszyło się ono ogromną popularnością wielu odwiedzających, którym w ramach promocji płatności mobilnych zaserwowano ponad 1500 porcji prażonej kukurydzy.
Udział firmy Masspay w Mobile World Congress był dofinansowany z funduszy europejskich w ramach regionalnego programu Innowacyjna Gospodarka.

Informacje o firmie:
Masspay S.A. to polska firma założona w 2010 roku, która na bazie autorskiej, opatentowanej technologii opracowała nowoczesny system mobilnych płatności. Oferowana przez Masspay usługa pozwala konsumentom płacić za kupowane towary lub usługi przy użyciu dowolnego, nawet najprostszego telefonu komórkowego GSM, bez potrzeby instalowania jakiejkolwiek aplikacji i bez żadnej opłaty transakcyjnej. Usługa będzie dostępna w Polsce w 2014 roku.

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.