Polskie płatności mobilne docenione w Barcelonie

Polskie płatności mobilne docenione w Barcelonie

Magazyn / Aktualności

Stoisko polskiej firmy Masspay cieszyło się dużym zainteresowaniem na Mobile World Congress - najważniejszej imprezie poświęconej branży telekomunikacyjnej.

-

Firma Masspay, obecna już po raz drugi na kongresie, zaprezentowała swój autorski uniwersalny system mobilnych płatności, który pozwala posiadaczom telefonów komórkowych GSM na dokonywanie bezgotówkowych transakcji w punktach sprzedaży i serwisach internetowych.
W ciągu czterech dni ekspozycję Masspay odwiedziły setki osób z ponad pięćdziesięciu krajów, a przedstawiciele firmy przeprowadzili ponad 200 rozmów i prezentacji funkcjonalności systemu Masspay.

Firmę Masspay odwiedzili również przedstawiciele Ministerstwa Gospodarki oraz Konsul RP rezydujący w Barcelonie. W ostatnim dniu targów stoisko Masspay odwiedziła Pani Anne Bouverot, Dyrektor Generalna GSMA – największej na świecie organizacji zrzeszającej operatorów telekomunikacyjnych, a jednocześnie organizatora Mobile World Congress.

::

Samsung pokazał Galaxy S5

::

Wizyta Pani Bouverot była dla nas olbrzymim wyróżnieniem oraz potwierdzeniem zainteresowania branży telekomunikacyjnej naszym innowacyjnym rozwiązaniem – powiedział Henryk Kułakowski, założyciel i CEO firmy Masspay.


Atrakcyjnie zaprojektowane i eksponujące innowacyjną usługę stoisko Masspay powszechnie chwalono za styl i sposób interaktywnej ekspozycji. Cieszyło się ono ogromną popularnością wielu odwiedzających, którym w ramach promocji płatności mobilnych zaserwowano ponad 1500 porcji prażonej kukurydzy.
Udział firmy Masspay w Mobile World Congress był dofinansowany z funduszy europejskich w ramach regionalnego programu Innowacyjna Gospodarka.

Informacje o firmie:
Masspay S.A. to polska firma założona w 2010 roku, która na bazie autorskiej, opatentowanej technologii opracowała nowoczesny system mobilnych płatności. Oferowana przez Masspay usługa pozwala konsumentom płacić za kupowane towary lub usługi przy użyciu dowolnego, nawet najprostszego telefonu komórkowego GSM, bez potrzeby instalowania jakiejkolwiek aplikacji i bez żadnej opłaty transakcyjnej. Usługa będzie dostępna w Polsce w 2014 roku.

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.