Polskie płatności mobilne docenione w Barcelonie

Polskie płatności mobilne docenione w Barcelonie

Magazyn / Aktualności

Stoisko polskiej firmy Masspay cieszyło się dużym zainteresowaniem na Mobile World Congress - najważniejszej imprezie poświęconej branży telekomunikacyjnej.

-

Firma Masspay, obecna już po raz drugi na kongresie, zaprezentowała swój autorski uniwersalny system mobilnych płatności, który pozwala posiadaczom telefonów komórkowych GSM na dokonywanie bezgotówkowych transakcji w punktach sprzedaży i serwisach internetowych.
W ciągu czterech dni ekspozycję Masspay odwiedziły setki osób z ponad pięćdziesięciu krajów, a przedstawiciele firmy przeprowadzili ponad 200 rozmów i prezentacji funkcjonalności systemu Masspay.

Firmę Masspay odwiedzili również przedstawiciele Ministerstwa Gospodarki oraz Konsul RP rezydujący w Barcelonie. W ostatnim dniu targów stoisko Masspay odwiedziła Pani Anne Bouverot, Dyrektor Generalna GSMA – największej na świecie organizacji zrzeszającej operatorów telekomunikacyjnych, a jednocześnie organizatora Mobile World Congress.

::

Samsung pokazał Galaxy S5

::

Wizyta Pani Bouverot była dla nas olbrzymim wyróżnieniem oraz potwierdzeniem zainteresowania branży telekomunikacyjnej naszym innowacyjnym rozwiązaniem – powiedział Henryk Kułakowski, założyciel i CEO firmy Masspay.


Atrakcyjnie zaprojektowane i eksponujące innowacyjną usługę stoisko Masspay powszechnie chwalono za styl i sposób interaktywnej ekspozycji. Cieszyło się ono ogromną popularnością wielu odwiedzających, którym w ramach promocji płatności mobilnych zaserwowano ponad 1500 porcji prażonej kukurydzy.
Udział firmy Masspay w Mobile World Congress był dofinansowany z funduszy europejskich w ramach regionalnego programu Innowacyjna Gospodarka.

Informacje o firmie:
Masspay S.A. to polska firma założona w 2010 roku, która na bazie autorskiej, opatentowanej technologii opracowała nowoczesny system mobilnych płatności. Oferowana przez Masspay usługa pozwala konsumentom płacić za kupowane towary lub usługi przy użyciu dowolnego, nawet najprostszego telefonu komórkowego GSM, bez potrzeby instalowania jakiejkolwiek aplikacji i bez żadnej opłaty transakcyjnej. Usługa będzie dostępna w Polsce w 2014 roku.

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Brief.pl / Aktualności

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków
Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Rozwój technologiczny, który z roku na rok nabiera tempa, coraz bardziej wpływa na życie każdego z nas. Zgodnie z tegorocznym raportem firmy doradczej Deloitte „TMT Predictions” na progu kolejnej rewolucji stoi telekomunikacja, której napędem będą m.in. sieć piątej generacji (5G), beacony oraz technologie biometryczne. Polska w tych aspektach już dziś nie ustępuje rynkom światowym. Jak wynika z badania Deloitte aż 57 proc. dorosłych użytkowników telefonów komórkowych w Polsce korzysta już z 4G/LTE, a 31 proc. nieposiadających takiej usługi w ciągu najbliższych dwunastu miesięcy chce z niej skorzystać. Beneficjentem kolejnej fali zmian w telekomunikacji będą też polskie firmy technologiczne, specjalizujące się w świadczeniu obsługi IT-as-a-service i działające na rynku beaconów.

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

Brief.pl / Aktualności

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?
Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

W dzisiejszych czasach bardzo popularna jest strategia promocji, wchodząc do sklepu jesteśmy z każdej półki atakowani promocjami cenowymi. Okazuje się jednak, że promocje w dłuższej perspektywie przynoszą pyrrusowe zwycięstwa. W co zatem warto zainwestować, co jest driverem zakupowym, którym kieruje się coraz więcej klientów?