wp - grudzien 2016

Marka lokalna dźwignią turystyki

Marka lokalna dźwignią turystyki

Brief for Poland / Patronaty

15 maja we Wrocławiu odbędzie się konferencja „Marketing Miejsc – Trendy 2013”. Podczas spotkania poruszone zostaną zagadnienia związane z designem i estetyką marek turystycznych oraz ich komunikowaniem.

-

Przeanalizowany zostanie wpływ marki lokalnej na wizerunek regionu oraz oddziaływanie wydarzeń kulturalnych na wizerunek miasta. Prelegenci przybliżą również skuteczne metody promocji turystki i przedstawią case studies wybranych projektów.

Wydarzenie adresowane jest do przedstawicieli władz lokalnych i samorządowych, reprezentantów organizacji turystycznych, wykładowców akademickich z uczelni dolnośląskich oraz studentów.

:: ::

Kiedy: 15 maja br.

Gdzie: Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego przy ul. Joliot-Curie 15.

Pomysłodawca i organizator: Starostwo Powiatowe w Jeleniej Górze oraz gminy regionu karkonoskiego, działające pod marką Karkonosze.

Współorganizator: Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego.

 :: ::

- Na temat budowania spójnego wizerunku Dolnego Śląska wypowie się dyrektor wydziału promocji UMWD Agnieszka Dziedzic,

- pełnomocnik wojewody Dolnośląskiego – Michał Jaros – przeanalizuje wpływ Euro na imprezy sportowe we Wrocławiu,

- o festiwalu Impart ESK 2016 opowie dyrektor generalny – Krzysztof Maj,

- Szymon Sikorski z agencji Publicon zaprezentuje skuteczne sposoby promocji turystyki,

- dr Maurycy Graszewicz przedstawi design i estetykę nowoczesnych marek turystycznych.

Druga część konferencji poświęcona będzie marce lokalnej – procesowi jej tworzenia i komunikowania oraz wpływowi na wizerunek regionów. Wśród prelegentów znajdą się m.in.:

- starosta Jeleniogórski – Jacek Włodyga,

- dyrektor Fundacji Doliny Pałaców i Ogrodów – Krzysztof Korzeń,

- prezes spółki Stawy Milickie – Sławomir Mazurek,

- Dorota Goetz ze Stowarzyszenia Ducha Gór oraz redaktorzy z wrocławskiego oddziału „Gazety Wyborczej”.

Udział w spotkaniu jest bezpłatny. Szczegółowe informacje znajdują się na Visitkarkonosze.com

Zobacz inne polecane artykuły

Od zera do miliardera: Satya Nadella. Człowiek, który redefiniuje produktywność

Magazyn / Ludzie

Od zera do miliardera: Satya Nadella. Człowiek, który redefiniuje produktywność
Od zera do miliardera: Satya Nadella. Człowiek, który redefiniuje produktywność

Gdy mowa o najbardziej nowatorskich firmach technologicznych na świecie, na myśl zazwyczaj jako pierwsze przychodzą takie spółki, jak Apple, Google czy Facebook. Microsoft w gronie wymienionych jest zaś traktowany raczej jako starszy brat, który może i kiedyś napędzał rozwój technologii, ale dziś na tyle przyzwyczaił się do stosowanych przez lata rozwiązań, że daleko mu do miana najważniejszego innowatora. Stojący od przeszło dwóch lat na czele założonej przez Billa Gatesa firmy Satya Nadella robi jednak wszystko, by ów wizerunek zmienić... a niedawny zakup LinkedIna to tylko jeden z przykładów jego starań.

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

Brief.pl / Aktualności

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube
Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

YouTube ogłasza coroczne podsumowanie najchętniej oglądanych filmów i teledysków – Rewind 2016. „Dzieciaki prosto z więzienia! Zobacz kontrowersyjny występ! [Mam Talent]” to najchętniej oglądane wideo w Polsce. Na liście nie zabrakło również polskich gwiazd YouTube: Abstrachuje.tv z filmami „Czego nie mówią: policjanci” oraz „Najlepszy film motywacyjny na świecie”, a także wideo „Wąs! Wąs! Wąs!” Cyber Mariana (feat. Czwarta Fala). W rankingu znalazł się też film Twardowsky 2.0., jeden z materiałów wchodzących w skład niestandardowego projektu Legendy polskie stworzonego przez Allegro. Jeśli chodzi o zestawienie muzyczne, Polacy najchętniej oglądali klip Sylwii Grzeszczak „Tamta dziewczyna”.