Marka lokalna dźwignią turystyki

Marka lokalna dźwignią turystyki

Brief for Poland / Patronaty

15 maja we Wrocławiu odbędzie się konferencja „Marketing Miejsc – Trendy 2013”. Podczas spotkania poruszone zostaną zagadnienia związane z designem i estetyką marek turystycznych oraz ich komunikowaniem.

-

Przeanalizowany zostanie wpływ marki lokalnej na wizerunek regionu oraz oddziaływanie wydarzeń kulturalnych na wizerunek miasta. Prelegenci przybliżą również skuteczne metody promocji turystki i przedstawią case studies wybranych projektów.

Wydarzenie adresowane jest do przedstawicieli władz lokalnych i samorządowych, reprezentantów organizacji turystycznych, wykładowców akademickich z uczelni dolnośląskich oraz studentów.

:: ::

Kiedy: 15 maja br.

Gdzie: Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego przy ul. Joliot-Curie 15.

Pomysłodawca i organizator: Starostwo Powiatowe w Jeleniej Górze oraz gminy regionu karkonoskiego, działające pod marką Karkonosze.

Współorganizator: Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego.

 :: ::

- Na temat budowania spójnego wizerunku Dolnego Śląska wypowie się dyrektor wydziału promocji UMWD Agnieszka Dziedzic,

- pełnomocnik wojewody Dolnośląskiego – Michał Jaros – przeanalizuje wpływ Euro na imprezy sportowe we Wrocławiu,

- o festiwalu Impart ESK 2016 opowie dyrektor generalny – Krzysztof Maj,

- Szymon Sikorski z agencji Publicon zaprezentuje skuteczne sposoby promocji turystyki,

- dr Maurycy Graszewicz przedstawi design i estetykę nowoczesnych marek turystycznych.

Druga część konferencji poświęcona będzie marce lokalnej – procesowi jej tworzenia i komunikowania oraz wpływowi na wizerunek regionów. Wśród prelegentów znajdą się m.in.:

- starosta Jeleniogórski – Jacek Włodyga,

- dyrektor Fundacji Doliny Pałaców i Ogrodów – Krzysztof Korzeń,

- prezes spółki Stawy Milickie – Sławomir Mazurek,

- Dorota Goetz ze Stowarzyszenia Ducha Gór oraz redaktorzy z wrocławskiego oddziału „Gazety Wyborczej”.

Udział w spotkaniu jest bezpłatny. Szczegółowe informacje znajdują się na Visitkarkonosze.com

Zobacz inne polecane artykuły

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.