Marka lokalna dźwignią turystyki

Marka lokalna dźwignią turystyki

Brief for Poland / Patronaty

15 maja we Wrocławiu odbędzie się konferencja „Marketing Miejsc – Trendy 2013”. Podczas spotkania poruszone zostaną zagadnienia związane z designem i estetyką marek turystycznych oraz ich komunikowaniem.

-

Przeanalizowany zostanie wpływ marki lokalnej na wizerunek regionu oraz oddziaływanie wydarzeń kulturalnych na wizerunek miasta. Prelegenci przybliżą również skuteczne metody promocji turystki i przedstawią case studies wybranych projektów.

Wydarzenie adresowane jest do przedstawicieli władz lokalnych i samorządowych, reprezentantów organizacji turystycznych, wykładowców akademickich z uczelni dolnośląskich oraz studentów.

:: ::

Kiedy: 15 maja br.

Gdzie: Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego przy ul. Joliot-Curie 15.

Pomysłodawca i organizator: Starostwo Powiatowe w Jeleniej Górze oraz gminy regionu karkonoskiego, działające pod marką Karkonosze.

Współorganizator: Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego.

 :: ::

- Na temat budowania spójnego wizerunku Dolnego Śląska wypowie się dyrektor wydziału promocji UMWD Agnieszka Dziedzic,

- pełnomocnik wojewody Dolnośląskiego – Michał Jaros – przeanalizuje wpływ Euro na imprezy sportowe we Wrocławiu,

- o festiwalu Impart ESK 2016 opowie dyrektor generalny – Krzysztof Maj,

- Szymon Sikorski z agencji Publicon zaprezentuje skuteczne sposoby promocji turystyki,

- dr Maurycy Graszewicz przedstawi design i estetykę nowoczesnych marek turystycznych.

Druga część konferencji poświęcona będzie marce lokalnej – procesowi jej tworzenia i komunikowania oraz wpływowi na wizerunek regionów. Wśród prelegentów znajdą się m.in.:

- starosta Jeleniogórski – Jacek Włodyga,

- dyrektor Fundacji Doliny Pałaców i Ogrodów – Krzysztof Korzeń,

- prezes spółki Stawy Milickie – Sławomir Mazurek,

- Dorota Goetz ze Stowarzyszenia Ducha Gór oraz redaktorzy z wrocławskiego oddziału „Gazety Wyborczej”.

Udział w spotkaniu jest bezpłatny. Szczegółowe informacje znajdują się na Visitkarkonosze.com

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.