Marka lokalna dźwignią turystyki

Marka lokalna dźwignią turystyki

Brief for Poland / Patronaty

15 maja we Wrocławiu odbędzie się konferencja „Marketing Miejsc – Trendy 2013”. Podczas spotkania poruszone zostaną zagadnienia związane z designem i estetyką marek turystycznych oraz ich komunikowaniem.

-

Przeanalizowany zostanie wpływ marki lokalnej na wizerunek regionu oraz oddziaływanie wydarzeń kulturalnych na wizerunek miasta. Prelegenci przybliżą również skuteczne metody promocji turystki i przedstawią case studies wybranych projektów.

Wydarzenie adresowane jest do przedstawicieli władz lokalnych i samorządowych, reprezentantów organizacji turystycznych, wykładowców akademickich z uczelni dolnośląskich oraz studentów.

:: ::

Kiedy: 15 maja br.

Gdzie: Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego przy ul. Joliot-Curie 15.

Pomysłodawca i organizator: Starostwo Powiatowe w Jeleniej Górze oraz gminy regionu karkonoskiego, działające pod marką Karkonosze.

Współorganizator: Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego.

 :: ::

- Na temat budowania spójnego wizerunku Dolnego Śląska wypowie się dyrektor wydziału promocji UMWD Agnieszka Dziedzic,

- pełnomocnik wojewody Dolnośląskiego – Michał Jaros – przeanalizuje wpływ Euro na imprezy sportowe we Wrocławiu,

- o festiwalu Impart ESK 2016 opowie dyrektor generalny – Krzysztof Maj,

- Szymon Sikorski z agencji Publicon zaprezentuje skuteczne sposoby promocji turystyki,

- dr Maurycy Graszewicz przedstawi design i estetykę nowoczesnych marek turystycznych.

Druga część konferencji poświęcona będzie marce lokalnej – procesowi jej tworzenia i komunikowania oraz wpływowi na wizerunek regionów. Wśród prelegentów znajdą się m.in.:

- starosta Jeleniogórski – Jacek Włodyga,

- dyrektor Fundacji Doliny Pałaców i Ogrodów – Krzysztof Korzeń,

- prezes spółki Stawy Milickie – Sławomir Mazurek,

- Dorota Goetz ze Stowarzyszenia Ducha Gór oraz redaktorzy z wrocławskiego oddziału „Gazety Wyborczej”.

Udział w spotkaniu jest bezpłatny. Szczegółowe informacje znajdują się na Visitkarkonosze.com

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.