wp - grudzien 2016

San Markos dla Lubelskiego

San Markos dla Lubelskiego

Brief for Poland / Aktualności

San Markos wygrała przetarg na kontynuację ogólnopolskiej kampanii wizerunkowej województwa Lubelskiego. W ramach współpracy San Markos opracuje i wyprodukuje spot telewizyjny z serii „Lubelskie na chwilę lub na dłużej” - tym razem w zimowej scenerii.

-

Zgodnie z założeniami, tegoroczna kampania Lubelskiego jest kontynuacją wcześniejszych komunikatów wizerunkowych województwa. Spot promować będzie potencjał oraz walory gospodarcze regionu. Platformą komunikacji mają być ludzie, ich pasje i przedsiębiorczość.

- Aby zilustrować bogactwo tego regionu sięgnęliśmy po proste, celne a także - w naszej opinii - czytelne słowo "lub". "Lub" zawarte nawet w nazwie województwa idealnie oddaje możliwość wyboru i łączy nastroje, kolory, aktywności a także czas, który możesz tu spędzić - uważa Piotr Zajlich, dyrektor kreatywny San Markos.

Zdjęcia przedstawiające walory regionu kręcone były m.in. na Roztoczu w rezerwacie Tanwii, okolicach Kazimierza Dolnego, na zamojskim rynku, a także w najstarszej stadninie koni w Polsce w Janowie Podlaskim.

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.