Facebook: zwiększony zasięg fan page'y

Facebook: zwiększony zasięg fan page'y

Brief.pl / Aktualności

Największym argumentem za, do korzystania z Facebooka jako narzędzia marketingowego jest liczba osób, która z niego korzysta. Kolejne zmiany w algorytmie aktualności oznaczają, że fan page marek będą miały większy zasięg.

-

Zasięg ma się zwiększyć dzięki tagowaniu. Jeśli fan page Brief otagował w swoim wpisie stronę Centrum Nauki Kopernik, to zostanie on również wyświetlony części jego fanów.

 

Facebook od dłuższego czasu eksperymentuje z tagowaniem, głównie na profilach prywatnych użytkowników. 

Oczywiście powinniśmy się spodziewać istnego tsunami postów pochodzących z fan page'y, które poprzez takie działania (masowe tagowanie stron z dużą ilością fanów) chcą zwiększyć liczbę swoich fanów. Pozostaje mieć nadzieję, że Facebook znalazł sposób na "nie nagradzanie" takich działań darmowym zasięgiem.

Zmiana ma zachęcić moderatorów fan page'y do tagowania wartościowych źródeł treści we wpisach. Wydaje się to być kontynuacją przyjętej strategii - sprawienie, aby Facebook był postrzegany za wartościowe źródło informacji, a nie śmiesznych obrazków. Wcześniejsze wyeksponowanie treści w postaci linków i zwiększenie ich zasięgów w algorytmie Edgerank również jest częścią "większego planu".

::

Czy tagowanie Waszym zdaniem znacznie wpłynie na zasięgi wpisów na Facebooku?

 

::

Źródło: edgerankchecker.com

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

Brief.pl / Aktualności

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce
Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

W styczniu 2016 roku stronę internetową Netfliksa odwiedziło 338 tys. polskich użytkowników sieci (PC). Jednak przez kolejnych siedem miesięcy zainteresowanie serwisem było znacznie mniejsze. Z analizy firmy Gemius wynika, że na Netflix.com nieco chętniej zaglądały kobiety (52,9 proc. użytkowników), a najliczniejsza grupa użytkowników pochodziła z miast powyżej 500 tys. mieszkańców.