Facebook: zwiększony zasięg fan page'y

Facebook: zwiększony zasięg fan page'y

Brief.pl / Aktualności

Największym argumentem za, do korzystania z Facebooka jako narzędzia marketingowego jest liczba osób, która z niego korzysta. Kolejne zmiany w algorytmie aktualności oznaczają, że fan page marek będą miały większy zasięg.

-

Zasięg ma się zwiększyć dzięki tagowaniu. Jeśli fan page Brief otagował w swoim wpisie stronę Centrum Nauki Kopernik, to zostanie on również wyświetlony części jego fanów.

 

Facebook od dłuższego czasu eksperymentuje z tagowaniem, głównie na profilach prywatnych użytkowników. 

Oczywiście powinniśmy się spodziewać istnego tsunami postów pochodzących z fan page'y, które poprzez takie działania (masowe tagowanie stron z dużą ilością fanów) chcą zwiększyć liczbę swoich fanów. Pozostaje mieć nadzieję, że Facebook znalazł sposób na "nie nagradzanie" takich działań darmowym zasięgiem.

Zmiana ma zachęcić moderatorów fan page'y do tagowania wartościowych źródeł treści we wpisach. Wydaje się to być kontynuacją przyjętej strategii - sprawienie, aby Facebook był postrzegany za wartościowe źródło informacji, a nie śmiesznych obrazków. Wcześniejsze wyeksponowanie treści w postaci linków i zwiększenie ich zasięgów w algorytmie Edgerank również jest częścią "większego planu".

::

Czy tagowanie Waszym zdaniem znacznie wpłynie na zasięgi wpisów na Facebooku?

 

::

Źródło: edgerankchecker.com

Zobacz inne polecane artykuły

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.