5 minut na Twitterze: infografika

5 minut na Twitterze: infografika

Brief.pl / Wiedza

Twitter staje się ulubionym narzędziem wielu przedsiębiorstw, często również stosowanym jako platforma usługowa klienta. To także silny kanał promocji dla firm chcących umieścić swoje produkty i usługi. Dlatego ważne jest codzienne pozyskiwanie nowych obserwujących.

-

Wiadomość warta jest tyle, ilu użytkowników ją przeczyta. Ilość osób obserwujących na Twitterze ma bezpośredni wpływ na zasięg, z tego powodu uzyskiwanie nowych zwolenników nie powinno być jednorazowym wysiłkiem, a codzienną rutyną. Wystarczy 5 minut, aby pozyskać nowych obserwatorów.

Infografika, stworzona przez WhoisHostingThis, pomoże Ci to osiągnąć.

Co warto zapamiętać:

  • codziennie do Twittera dołącza 135 000 nowych użytkowników
  • im więcej ćwierkasz, tym więcej osób może zacząć Cię obserwować
  • promuj swoją aktywność na Twitterze wszędzie, gdzie jest to możliwe
  • staraj się być zaangażowany w działania swoich zwolenników, inaczej mogą przestać Cię obserwować

 

źródło: wersm

Tagi:

twitter

Zobacz inne polecane artykuły

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.