5 minut na Twitterze: infografika

5 minut na Twitterze: infografika

Brief.pl / Wiedza

Twitter staje się ulubionym narzędziem wielu przedsiębiorstw, często również stosowanym jako platforma usługowa klienta. To także silny kanał promocji dla firm chcących umieścić swoje produkty i usługi. Dlatego ważne jest codzienne pozyskiwanie nowych obserwujących.

-

Wiadomość warta jest tyle, ilu użytkowników ją przeczyta. Ilość osób obserwujących na Twitterze ma bezpośredni wpływ na zasięg, z tego powodu uzyskiwanie nowych zwolenników nie powinno być jednorazowym wysiłkiem, a codzienną rutyną. Wystarczy 5 minut, aby pozyskać nowych obserwatorów.

Infografika, stworzona przez WhoisHostingThis, pomoże Ci to osiągnąć.

Co warto zapamiętać:

  • codziennie do Twittera dołącza 135 000 nowych użytkowników
  • im więcej ćwierkasz, tym więcej osób może zacząć Cię obserwować
  • promuj swoją aktywność na Twitterze wszędzie, gdzie jest to możliwe
  • staraj się być zaangażowany w działania swoich zwolenników, inaczej mogą przestać Cię obserwować

 

źródło: wersm

Tagi:

twitter

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.