5 minut na Twitterze: infografika

5 minut na Twitterze: infografika

Brief.pl / Wiedza

Twitter staje się ulubionym narzędziem wielu przedsiębiorstw, często również stosowanym jako platforma usługowa klienta. To także silny kanał promocji dla firm chcących umieścić swoje produkty i usługi. Dlatego ważne jest codzienne pozyskiwanie nowych obserwujących.

-

Wiadomość warta jest tyle, ilu użytkowników ją przeczyta. Ilość osób obserwujących na Twitterze ma bezpośredni wpływ na zasięg, z tego powodu uzyskiwanie nowych zwolenników nie powinno być jednorazowym wysiłkiem, a codzienną rutyną. Wystarczy 5 minut, aby pozyskać nowych obserwatorów.

Infografika, stworzona przez WhoisHostingThis, pomoże Ci to osiągnąć.

Co warto zapamiętać:

  • codziennie do Twittera dołącza 135 000 nowych użytkowników
  • im więcej ćwierkasz, tym więcej osób może zacząć Cię obserwować
  • promuj swoją aktywność na Twitterze wszędzie, gdzie jest to możliwe
  • staraj się być zaangażowany w działania swoich zwolenników, inaczej mogą przestać Cię obserwować

 

źródło: wersm

Tagi:

twitter

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

Brief.pl / Aktualności

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce
Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

W styczniu 2016 roku stronę internetową Netfliksa odwiedziło 338 tys. polskich użytkowników sieci (PC). Jednak przez kolejnych siedem miesięcy zainteresowanie serwisem było znacznie mniejsze. Z analizy firmy Gemius wynika, że na Netflix.com nieco chętniej zaglądały kobiety (52,9 proc. użytkowników), a najliczniejsza grupa użytkowników pochodziła z miast powyżej 500 tys. mieszkańców.