5 minut na Twitterze: infografika

5 minut na Twitterze: infografika

Brief.pl / Wiedza

Twitter staje się ulubionym narzędziem wielu przedsiębiorstw, często również stosowanym jako platforma usługowa klienta. To także silny kanał promocji dla firm chcących umieścić swoje produkty i usługi. Dlatego ważne jest codzienne pozyskiwanie nowych obserwujących.

-

Wiadomość warta jest tyle, ilu użytkowników ją przeczyta. Ilość osób obserwujących na Twitterze ma bezpośredni wpływ na zasięg, z tego powodu uzyskiwanie nowych zwolenników nie powinno być jednorazowym wysiłkiem, a codzienną rutyną. Wystarczy 5 minut, aby pozyskać nowych obserwatorów.

Infografika, stworzona przez WhoisHostingThis, pomoże Ci to osiągnąć.

Co warto zapamiętać:

  • codziennie do Twittera dołącza 135 000 nowych użytkowników
  • im więcej ćwierkasz, tym więcej osób może zacząć Cię obserwować
  • promuj swoją aktywność na Twitterze wszędzie, gdzie jest to możliwe
  • staraj się być zaangażowany w działania swoich zwolenników, inaczej mogą przestać Cię obserwować

 

źródło: wersm

Tagi:

twitter

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.