wp - grudzien 2016

Spójność ponad wszystko ...czyli jak zdobyć wymarzonego pracownika

Brief TV / Wiedza

Employer branding... brzmi znajomo? Czym jest zarządzanie marką pracodawcy? Na jakich poziomach rozgrywa się gra o pracownika oraz o dobre imię firmy w oczach osób poszukujących zatrudnienia? Jak sprawić, by do zarządzanego przez nas przedsiębiorstwa trafiały odpowiednie osoby? I wreszcie, w jaki sposób docierać do pożądanych przez nas pracowników? Szukaliśmy odpowiedzi na te pytania w czasie debaty „Briefu”, która odbyła się 18 grudnia 2013 roku.

-

W rozmowie wzieli udział: Maciej Hassa, kierownik zespołu marki pracodawcy, PZU; Piotr Palikowski, prezes, Polskie Stowarzyszenie Zarządzania Kadrami; Paweł Tkaczyk, prezes, Midea; Anna Jabłońska-Trepka, starszy konsultant, menedżer sektora, Hay Group; oraz Michał Wiśniewski, head of direct sales, Socializer. Rozmowę moderował Grzegorz Kiszluk, redaktor naczelny magazynu „Brief”.

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Wielcy nieznani: Martin Cooper, twórca telefonu komórkowego

Magazyn / Ludzie

Wielcy nieznani: Martin Cooper, twórca telefonu komórkowego
Wielcy nieznani: Martin Cooper, twórca telefonu komórkowego

Zgodnie z najnowszym raportem „Mobile Economy 2015”, stworzonym przez organizację GSMA, pod koniec 2014 r. ponad 3,6 mld ludzi na świecie miało wykupioną minimum jedną subskrypcję mobilną. To oznacza, że więcej niż połowa populacji ziemskiej właściwie w każdej chwili, niezależnie od miejsca, w którym się znajduje, i bez żadnego wysiłku może skontaktować się z drugą osobą. Wykonując telefon czy wysyłając wiadomość tekstową za pomocą urządzenia mobilnego, rzadko kiedy zastanawiamy się jednak nad tym, kto sprawił, że czynności te są dziś nie tylko możliwe, ale również tak powszechne, że tracą na swojej wyjątkowości. Martin Cooper, wynalazca telefonu komórkowego, jest dla wielu kolejnym „wielkim nieznanym”.