Spójność ponad wszystko ...czyli jak zdobyć wymarzonego pracownika

Brief TV / Wiedza

Employer branding... brzmi znajomo? Czym jest zarządzanie marką pracodawcy? Na jakich poziomach rozgrywa się gra o pracownika oraz o dobre imię firmy w oczach osób poszukujących zatrudnienia? Jak sprawić, by do zarządzanego przez nas przedsiębiorstwa trafiały odpowiednie osoby? I wreszcie, w jaki sposób docierać do pożądanych przez nas pracowników? Szukaliśmy odpowiedzi na te pytania w czasie debaty „Briefu”, która odbyła się 18 grudnia 2013 roku.

-

W rozmowie wzieli udział: Maciej Hassa, kierownik zespołu marki pracodawcy, PZU; Piotr Palikowski, prezes, Polskie Stowarzyszenie Zarządzania Kadrami; Paweł Tkaczyk, prezes, Midea; Anna Jabłońska-Trepka, starszy konsultant, menedżer sektora, Hay Group; oraz Michał Wiśniewski, head of direct sales, Socializer. Rozmowę moderował Grzegorz Kiszluk, redaktor naczelny magazynu „Brief”.

Zobacz inne polecane artykuły

Okazje warte milion(y)

Brief.pl / Aktualności

Okazje warte milion(y)
Okazje warte milion(y)

Ile razy zdarzyło Ci się z żalem odrzucić atrakcyjną promocję, bo była to „oferta dla dwojga”, albo należało „podzielić się nią z przyjaciółmi”? Marcinowi i Adrianowi, dwóm studentom z Gniezna także przytrafiło się to nie raz i dlatego założyli serwis NaSpółę.pl. Młody, funkcjonujący od kilku miesięcy startup docenili inwestorzy, zasilając go okrągłym milionem złotych.

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.