Spójność ponad wszystko ...czyli jak zdobyć wymarzonego pracownika

Brief TV / Wiedza

Employer branding... brzmi znajomo? Czym jest zarządzanie marką pracodawcy? Na jakich poziomach rozgrywa się gra o pracownika oraz o dobre imię firmy w oczach osób poszukujących zatrudnienia? Jak sprawić, by do zarządzanego przez nas przedsiębiorstwa trafiały odpowiednie osoby? I wreszcie, w jaki sposób docierać do pożądanych przez nas pracowników? Szukaliśmy odpowiedzi na te pytania w czasie debaty „Briefu”, która odbyła się 18 grudnia 2013 roku.

-

W rozmowie wzieli udział: Maciej Hassa, kierownik zespołu marki pracodawcy, PZU; Piotr Palikowski, prezes, Polskie Stowarzyszenie Zarządzania Kadrami; Paweł Tkaczyk, prezes, Midea; Anna Jabłońska-Trepka, starszy konsultant, menedżer sektora, Hay Group; oraz Michał Wiśniewski, head of direct sales, Socializer. Rozmowę moderował Grzegorz Kiszluk, redaktor naczelny magazynu „Brief”.

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.