50 najbardziej kreatywnych w biznesie

Brief TV / Aktualności

Kreatywność często wynika z przekonania, że świat można zmieniać na lepsze. Jest to umiejętność tworzenia nowych ścieżek i narzędzi rozwoju, a także koncepcji, idei czy rozwiązań. Kreatywność w biznesie to natomiast sztuka przekuwania tychże wizji w konkretne działania przynoszące zyski. Czy polscy przedsiębiorcy są kreatywni?

-

Czwarta edycja rankingu 50 najbardziej kreatywnych magazynu „Brief" pokazuje, że tak. Z długiej listy kreatywnych Polaków wybraliśmy osoby, które wykazały się nieszablonowym myśleniem, stworzyły coś oryginalnego, bądź też na nowo odkryły potencjał, wydawać by się mogło, dawno wyeksploatowanego sektora.

Zobacz inne polecane artykuły

Okazje warte milion(y)

Brief.pl / Aktualności

Okazje warte milion(y)
Okazje warte milion(y)

Ile razy zdarzyło Ci się z żalem odrzucić atrakcyjną promocję, bo była to „oferta dla dwojga”, albo należało „podzielić się nią z przyjaciółmi”? Marcinowi i Adrianowi, dwóm studentom z Gniezna także przytrafiło się to nie raz i dlatego założyli serwis NaSpółę.pl. Młody, funkcjonujący od kilku miesięcy startup docenili inwestorzy, zasilając go okrągłym milionem złotych.

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?