wp - grudzien 2016

Nowy szef strategii Lowe GGK

Nowy szef strategii Lowe GGK

Brief.pl / Ludzie

Bartek Hanus rozpoczął pracę jako dyrektor strategiczny w agencji Lowe GGK. Zastąpił na tym stanowisku Marcina Kalkhoffa.

-

Do jego zadań Hanusa będzie należało tworzenie ofertowych strategii, a  także rozwój i koordynacja prac działu strategii dla obecnych i nowych klientów. Będzie on bezpośrednio raportował wyniki swojej pracy Kindze Grzelewskiej, dyrektor zarządzającej w Lowe GGK. 

Hanus posiada 10-letnie doświadczenie w budowaniu marek i tworzeniu strategii komunikacji.  Ostatnio jako strategy director kierował działem strategii w agencji TBWA\Tequilla.

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Wielcy nieznani: Martin Cooper, twórca telefonu komórkowego

Magazyn / Ludzie

Wielcy nieznani: Martin Cooper, twórca telefonu komórkowego
Wielcy nieznani: Martin Cooper, twórca telefonu komórkowego

Zgodnie z najnowszym raportem „Mobile Economy 2015”, stworzonym przez organizację GSMA, pod koniec 2014 r. ponad 3,6 mld ludzi na świecie miało wykupioną minimum jedną subskrypcję mobilną. To oznacza, że więcej niż połowa populacji ziemskiej właściwie w każdej chwili, niezależnie od miejsca, w którym się znajduje, i bez żadnego wysiłku może skontaktować się z drugą osobą. Wykonując telefon czy wysyłając wiadomość tekstową za pomocą urządzenia mobilnego, rzadko kiedy zastanawiamy się jednak nad tym, kto sprawił, że czynności te są dziś nie tylko możliwe, ale również tak powszechne, że tracą na swojej wyjątkowości. Martin Cooper, wynalazca telefonu komórkowego, jest dla wielu kolejnym „wielkim nieznanym”.