Samsung pokazał Galaxy S5

Samsung pokazał Galaxy S5

Brief.pl / Technologie

24 luty 2014, Barcelona - oto miejsce i czas premiery długo wyczekiwanego, flagowego smartfona od koreańskiego producenta. Poniżej przedstawiamy relację na podstawie tweetów, które z prędkością światła pojawiają się na Twitterze. Światło dzienne ujrzał też nowy smartwatch - Gear 2 oraz opaskę Gear Fit.

-

Co ma dobrego nowy Samsung Galaxy S5? Okazuje się, że producent "upchał" w niego całkiem sporo!

1. Wodoodporny

 Samsung Galaxy S5 wodoodporny

2. Samsung pokazał też nowego Geara i opaskę na rękę z zakrzywionym ekranem (Samsung Gear Fit)

Samsung Gear Fit

Samsung Gear Fit

"Wygięty, dotykowy" - Gear Fit spodobał się również kobietom.

 

Gear Fit

3. 5.1 cala, full HD, super amoled... czego chcieć więcej?

Samsung galaxy S5 amoled

Samsung Galaxy S5 ekran

4. Bateria taka pojemna. #wow

Galaxy S5 bateria

 

i inteligentna! Przy 10 proc. naładowania baterii telefon wyłącza wszystkie aplikacje i pozostawia aktywne tylko rozmowy i SMSy.

 

Oszczędność energii Galaxy S5

5. Autofokus w 0,3 sec. Nie ma telefonu z szybszym.

Samsung Galaxy S5 autofocus

6. Olaf Krynicki z Samsunga zamierza korzystać z S5 będąc pod prysznicem. Niecierpliwie czekamy na wyniki tego "testu" ;-)

Galaxy S5 Samsung

7. Pierwszy smartfon, który zmierzy Twój puls. Uwaga - Galaxy Gear Fit również posiada tę opcję! #sport

Samsung Galaxy Gear Fit S5

::

A jak Wam podoba się nowy smartphone, zegarek i opaska?

 

::

Źródło (zachęcamy do śledzenia):

@olafkrynicki

@J_Labudda

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.