Polski personal branding

Polski personal branding

Brief.pl / Aktualności

Grupa Havas Worldwide w Polsce rozszerza zakres swoich usług o obszar poświęcony zarządzaniu marką osobistą. Nowa oferta pod nazwą Havas Peaks jest oparta na autorskiej i wdrażanej dotychczas w USA oraz Australii metodologii Marian Salzman, CEO Havas PR US.

-

Havas Peaks jest odpowiedzią na światowy trend wskazujący na coraz większe zależności pomiędzy reputacją korporacji a marką ich liderów i podkreślający, jak istotny wpływ wywierają oni na powodzenie biznesowe organizacji, które reprezentują. Sprawdzona i wdrażana w USA oraz Australii metodologia ikony w dziedzinie brandingu i komunikacji Marian Salzman jest oparta na spersonalizowanej strategii według autorskiego modelu „4P”: profession – purpose – personality – passion. Zastosowanie unikalnej formuły pozwala zbudować wiarygodną i autentyczną markę personalną wykorzystującą zarówno atuty osobiste, jak i zawodowe. Oferta obejmuje analizę, doradztwo strategiczne, konsulting w zakresie wizerunku oraz szereg narzędzi pozycjonowania biznesowego i medialnego wdrażających działania związane z budowaniem marki personalnej.

Koordynacją działań w ramach Havas Peaks zajmą się głównie liderzy kompetencji PR w Grupie:  Kamila Wierzbicka, consulting director, która będzie współpracować z Michałem Olbrychowskim, managing directorem Havas PR Warsaw, mającym doświadczenie w prowadzeniu wielu projektów z zakresu zarządzania reputacją, oraz z Piotrem Młynkiem, social media konsultantem. Nad adaptacją autorskiej metodologii Marian Salzman w Polsce opartej na modelu „4P” czuwał Marek Staniszewski, chief strategy officer Havas Worldwide Warsaw, który będzie się także angażował w strategiczne konsultacje podczas prac dla każdego z klientów. Bliska współpraca agencji w Warszawie i w Nowym Jorku w ramach sieci Havas Worldwide zakłada możliwość bezpośredniej konsultacji z Marian Salzman w zależności od indywidualnych potrzeb.

Wprowadzamy unikalną i zaawansowaną usługę konsultingową wiążącą reputację firmy z reputacją liderów, ponieważ personal branding to proces odgrywający ogromną rolę w kształtowaniu pozycji lidera nie tylko jako jednostki, ale także jako istotnej części organizacji, którą on zarządza – mówi Katarzyna Przewuska, COO Havas Worldwide w Polsce. Obserwowany już od dawna na Zachodzie trend wskazujący na bezpośrednie zależności pomiędzy reputacją korporacji a marką personalną zarządzających nimi liderów będzie miał coraz większe znaczenie, dlatego w najbliższych latachpersonal branding stanie się jednym z najistotniejszych elementów budowania reputacji organizacji  – dodaje.

Oferta Havas Peaks jest skierowana do osób zarządzających organizacjami i stojących na czele instytucji: członków zarządów i rad nadzorczych, menedżerów wyższego szczebla, a także osób pełniących funkcje publiczne.

Obecnie finalizowane są  rozmowy z pierwszym klientem Havas Peaks w Polsce.

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

Brief.pl / Aktualności

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce
Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

W styczniu 2016 roku stronę internetową Netfliksa odwiedziło 338 tys. polskich użytkowników sieci (PC). Jednak przez kolejnych siedem miesięcy zainteresowanie serwisem było znacznie mniejsze. Z analizy firmy Gemius wynika, że na Netflix.com nieco chętniej zaglądały kobiety (52,9 proc. użytkowników), a najliczniejsza grupa użytkowników pochodziła z miast powyżej 500 tys. mieszkańców.