Polski personal branding

Polski personal branding

Brief.pl / Aktualności

Grupa Havas Worldwide w Polsce rozszerza zakres swoich usług o obszar poświęcony zarządzaniu marką osobistą. Nowa oferta pod nazwą Havas Peaks jest oparta na autorskiej i wdrażanej dotychczas w USA oraz Australii metodologii Marian Salzman, CEO Havas PR US.

-

Havas Peaks jest odpowiedzią na światowy trend wskazujący na coraz większe zależności pomiędzy reputacją korporacji a marką ich liderów i podkreślający, jak istotny wpływ wywierają oni na powodzenie biznesowe organizacji, które reprezentują. Sprawdzona i wdrażana w USA oraz Australii metodologia ikony w dziedzinie brandingu i komunikacji Marian Salzman jest oparta na spersonalizowanej strategii według autorskiego modelu „4P”: profession – purpose – personality – passion. Zastosowanie unikalnej formuły pozwala zbudować wiarygodną i autentyczną markę personalną wykorzystującą zarówno atuty osobiste, jak i zawodowe. Oferta obejmuje analizę, doradztwo strategiczne, konsulting w zakresie wizerunku oraz szereg narzędzi pozycjonowania biznesowego i medialnego wdrażających działania związane z budowaniem marki personalnej.

Koordynacją działań w ramach Havas Peaks zajmą się głównie liderzy kompetencji PR w Grupie:  Kamila Wierzbicka, consulting director, która będzie współpracować z Michałem Olbrychowskim, managing directorem Havas PR Warsaw, mającym doświadczenie w prowadzeniu wielu projektów z zakresu zarządzania reputacją, oraz z Piotrem Młynkiem, social media konsultantem. Nad adaptacją autorskiej metodologii Marian Salzman w Polsce opartej na modelu „4P” czuwał Marek Staniszewski, chief strategy officer Havas Worldwide Warsaw, który będzie się także angażował w strategiczne konsultacje podczas prac dla każdego z klientów. Bliska współpraca agencji w Warszawie i w Nowym Jorku w ramach sieci Havas Worldwide zakłada możliwość bezpośredniej konsultacji z Marian Salzman w zależności od indywidualnych potrzeb.

Wprowadzamy unikalną i zaawansowaną usługę konsultingową wiążącą reputację firmy z reputacją liderów, ponieważ personal branding to proces odgrywający ogromną rolę w kształtowaniu pozycji lidera nie tylko jako jednostki, ale także jako istotnej części organizacji, którą on zarządza – mówi Katarzyna Przewuska, COO Havas Worldwide w Polsce. Obserwowany już od dawna na Zachodzie trend wskazujący na bezpośrednie zależności pomiędzy reputacją korporacji a marką personalną zarządzających nimi liderów będzie miał coraz większe znaczenie, dlatego w najbliższych latachpersonal branding stanie się jednym z najistotniejszych elementów budowania reputacji organizacji  – dodaje.

Oferta Havas Peaks jest skierowana do osób zarządzających organizacjami i stojących na czele instytucji: członków zarządów i rad nadzorczych, menedżerów wyższego szczebla, a także osób pełniących funkcje publiczne.

Obecnie finalizowane są  rozmowy z pierwszym klientem Havas Peaks w Polsce.

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.