Powstanie polski film o startupach

Powstanie polski film o startupach

Brief.pl / Patronaty

Film będzie skierowany do startupowców, ale także do osób, które z tym pojęciem spotykają się po raz pierwszy.

-

Producentem filmu "Anatomia startupu" jest Ewa Turczańska oraz Przemysław Kuśmierek, reżyserem natomiast Aleksander Dembski.

Zadaniem filmu jest przybliżenie idei startupu oraz pokazanie jego kolejnych faz rozwoju. Obecnie wiele polskich startupów odnosi sukcesy na świecie - Estimote, NeuroOn, Dice+ czy Migam.pl, które również współpracuje przy projekcie filmu "Anatomia startupu". Dlatego też film będzie drogowskazem dla wielu polskich młodych i przedsiębiorczych osób.

::

Magazyn "Brief" jest partnerem medialnym filmu. Zachęcamy też gorąco do wzięcia udziału w konkursie. Dzięki niemu zostaną wyłonione osoby, które będą miały okazję wystąpić w "Anatomii startupu".

Aby wziąć udział należy wysłać poprzez stronę anatomiastartupu.pl kwestionariusz zgłoszeniowy.

::

Ambasadorami filmu są między innymi Paweł Tkaczyk (MIDEA, felietonista Brief), Lech Kaniuk (CEO pizzaportal.pl, 30 miejsce w rankingu 50 kreatywnych w biznesie magazynu "Brief") oraz Artur Kurasiński (CEO, założyciel Focus).

Anatomia startupu

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.