Powstanie polski film o startupach

Powstanie polski film o startupach

Brief.pl / Patronaty

Film będzie skierowany do startupowców, ale także do osób, które z tym pojęciem spotykają się po raz pierwszy.

-

Producentem filmu "Anatomia startupu" jest Ewa Turczańska oraz Przemysław Kuśmierek, reżyserem natomiast Aleksander Dembski.

Zadaniem filmu jest przybliżenie idei startupu oraz pokazanie jego kolejnych faz rozwoju. Obecnie wiele polskich startupów odnosi sukcesy na świecie - Estimote, NeuroOn, Dice+ czy Migam.pl, które również współpracuje przy projekcie filmu "Anatomia startupu". Dlatego też film będzie drogowskazem dla wielu polskich młodych i przedsiębiorczych osób.

::

Magazyn "Brief" jest partnerem medialnym filmu. Zachęcamy też gorąco do wzięcia udziału w konkursie. Dzięki niemu zostaną wyłonione osoby, które będą miały okazję wystąpić w "Anatomii startupu".

Aby wziąć udział należy wysłać poprzez stronę anatomiastartupu.pl kwestionariusz zgłoszeniowy.

::

Ambasadorami filmu są między innymi Paweł Tkaczyk (MIDEA, felietonista Brief), Lech Kaniuk (CEO pizzaportal.pl, 30 miejsce w rankingu 50 kreatywnych w biznesie magazynu "Brief") oraz Artur Kurasiński (CEO, założyciel Focus).

Anatomia startupu

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.

(Marketingowe) Rozgrywki poza boiskiem
. Rozmowa z Grzegorzem Krychowiakiem

Magazyn / Aktualności

(Marketingowe) Rozgrywki poza boiskiem
. Rozmowa z Grzegorzem Krychowiakiem
(Marketingowe) Rozgrywki poza boiskiem
. Rozmowa z Grzegorzem Krychowiakiem

Na pierwszym miejscu jest to, co dzieje się na boisku, ale zaraz za grą, jeśli mowa o zawodzie piłkarza, liczy się jego wizerunek. Marketing sportowy ma ogromne znaczenie, bo wpływa zarówno na medialny odbiór, jak i wycenę zawodnika. O marketingu w sporcie i wykorzystywaniu social media w budowaniu wizerunku opowiada Grzegorz Krychowiak, piłkarz Reprezentacji Polski oraz francuskiego klubu Paris Saint Germain.