Brief: Rządowe wsparcie biznesu

Magazyn / Aktualności

W lutowym numerze możecie przeczytać wywiad z Michałem Bąkiem i Patrykiem Strzelewiczem, którzy dwa lata z rzędu byli obecni na czołowych miejscach rankingu 50 najbardziej kreatywnych w biznesie. Poza tym...

-

W numerze przeczytacie m.in. o:

- Założycielach Twittera

- Wielkiej Brytanii

- Medycynie 2.0

- Inżynierach kreatywnych

- Telewizji w 2014 roku

- Finansowaniu społecznościowym

 

Na deser czeka na Was felieton Pawła Tkaczyka o tytule "Efemeryczne social media" oraz Leszka Stafieja - "Przepraszam boli".

::

Magazyn dostępny w najlepszych salonach prasowych, oraz w formie elektronicznej.

Tagi:

Brief

Zobacz inne polecane artykuły

Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing

Brief.pl / Aktualności

Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing
Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing

Krakowska spółka po raz drugi w ciągu ostatniego roku z sukcesem zakończyła prywatną emisję akcji. W drodze transakcji o wartości 45 mln zł Synerise uzyskał dostęp do kapitału, którego sporą część przeznaczy na badania i rozwój. 29-krotną stopę zwrotu uzyskał Satus Venture, który za kwotę 25 mln zł sprzedał część swoich akcji w spółce.

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Brief.pl / Ludzie

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce
Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Po 3 latach od momentu wejścia na polski rynek Uberowi udało się zgromadzić ponad milion zadowolonych użytkowników. Jak się okazuje, z aplikacji w Polsce najchętniej korzysta pokolenie millenialsów. Teraz firma zdecydowała się umocnić swój marketing - tak, by z aplikacją dotrzeć do szerszego grona odbiorców, w różnym wieku. O nowej strategii marketingowej, zjawisku uberyzacji i premierach kolejnych usług Ubera rozmawiamy z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce.