Brief: Rządowe wsparcie biznesu

Magazyn / Aktualności

W lutowym numerze możecie przeczytać wywiad z Michałem Bąkiem i Patrykiem Strzelewiczem, którzy dwa lata z rzędu byli obecni na czołowych miejscach rankingu 50 najbardziej kreatywnych w biznesie. Poza tym...

-

W numerze przeczytacie m.in. o:

- Założycielach Twittera

- Wielkiej Brytanii

- Medycynie 2.0

- Inżynierach kreatywnych

- Telewizji w 2014 roku

- Finansowaniu społecznościowym

 

Na deser czeka na Was felieton Pawła Tkaczyka o tytule "Efemeryczne social media" oraz Leszka Stafieja - "Przepraszam boli".

::

Magazyn dostępny w najlepszych salonach prasowych, oraz w formie elektronicznej.

Tagi:

Brief

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.