wp - grudzien 2016

21 dni oszczędzania z ING

21 dni oszczędzania z ING

Brief.pl / Inspiracje

ING Bank Śląski internetową kampanią chce zachęcić Polaków do systematycznego oszczędzania, dzięki Programowi 21 dni, który wspiera i uczy systematycznego oszczędzania. Program towarzyszy kampanii mediowej konta oszczędnościowego banku, nawiązującej do idei tzw. „smart shoppingu”.

-

Program 21 dni ma za zadanie odmienić podejście Polaków do oszczędzania i pokazać, że wcale nie musi być ono uciążliwe i wymagać wielu wyrzeczeń. Jego idea wychodzi wprost z „zasady 21 dni” - podobno właśnie tyle czasu potrzeba, by regularne powtarzanie jakiejś czynności weszło nam w  nawyk. I tak właśnie jest z odkładaniem pieniędzy – można się go po prostu nauczyć.

Osoba biorąca udział w Programie codziennie przez 21 dni loguje się do aplikacji webowej www.program21dni.pl i odkłada wirtualne 5 zł. W ten sposób wyrabia nawyk oszczędzania i przy okazji otrzymuje wsparcie merytoryczne i nagrody w postaci ciekawych artykułów z tego obszaru i darmowych e-booków. Do regularnego oszczędzania motywuje dodatkowo para aktorów znana z reklam ING Banku Śląskiego – Agata Kulesza i Jacek Braciak. Krótkie filmy z tymi popularnymi osobami pojawiają się w trakcie działania programu. Na wytrwałych po 21 dniach systematycznego oszczędzania czeka główna nagroda - kod VOD na 21 filmów oraz oferta założenia Otwartego Konta Oszczędnościowego w ING Banku Śląskim na 3 proc. w skali roku.

Program 21 dni podchodzi kompleksowo do idei oszczędzania. Przez cały czas jego trwania eksperci banku i znani blogerzy m.in. Monika Mikowska z jestem.mobi, Grzegorz Marczak z antyweb.pl, Wojciech Boczoń z Bankier.pl czy Andrzej Tucholski z jestKultura.pl opowiadają o swoich pomysłach na odkładanie pieniędzy. Poznamy m.in. przydatne mobilne aplikacje i specjalne narzędzia finansowe, dowiemy się, jak efektywnie robić zakupy czy wyjechać w podróż za niewielkie pieniądze.

Na potrzeby Programu 21 dni, agencja marketingu interaktywnego GoldenSubmarine przygotowała strategię komunikacji i całą kreację - landing page, aplikację webową, displaye na największe portale, m.in. Onet.pl, WP.pl, czy YouTube, koncepcję oraz postprodukcję filmów. Za ich produkcję odpowiedzialna była agencja Simpleframe.

Strona kampanii dostępna jest pod adresem www.ingbank.pl/oszczedzaj.

ING 21 dni program

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.