21 dni oszczędzania z ING

21 dni oszczędzania z ING

Brief.pl / Inspiracje

ING Bank Śląski internetową kampanią chce zachęcić Polaków do systematycznego oszczędzania, dzięki Programowi 21 dni, który wspiera i uczy systematycznego oszczędzania. Program towarzyszy kampanii mediowej konta oszczędnościowego banku, nawiązującej do idei tzw. „smart shoppingu”.

-

Program 21 dni ma za zadanie odmienić podejście Polaków do oszczędzania i pokazać, że wcale nie musi być ono uciążliwe i wymagać wielu wyrzeczeń. Jego idea wychodzi wprost z „zasady 21 dni” - podobno właśnie tyle czasu potrzeba, by regularne powtarzanie jakiejś czynności weszło nam w  nawyk. I tak właśnie jest z odkładaniem pieniędzy – można się go po prostu nauczyć.

Osoba biorąca udział w Programie codziennie przez 21 dni loguje się do aplikacji webowej www.program21dni.pl i odkłada wirtualne 5 zł. W ten sposób wyrabia nawyk oszczędzania i przy okazji otrzymuje wsparcie merytoryczne i nagrody w postaci ciekawych artykułów z tego obszaru i darmowych e-booków. Do regularnego oszczędzania motywuje dodatkowo para aktorów znana z reklam ING Banku Śląskiego – Agata Kulesza i Jacek Braciak. Krótkie filmy z tymi popularnymi osobami pojawiają się w trakcie działania programu. Na wytrwałych po 21 dniach systematycznego oszczędzania czeka główna nagroda - kod VOD na 21 filmów oraz oferta założenia Otwartego Konta Oszczędnościowego w ING Banku Śląskim na 3 proc. w skali roku.

Program 21 dni podchodzi kompleksowo do idei oszczędzania. Przez cały czas jego trwania eksperci banku i znani blogerzy m.in. Monika Mikowska z jestem.mobi, Grzegorz Marczak z antyweb.pl, Wojciech Boczoń z Bankier.pl czy Andrzej Tucholski z jestKultura.pl opowiadają o swoich pomysłach na odkładanie pieniędzy. Poznamy m.in. przydatne mobilne aplikacje i specjalne narzędzia finansowe, dowiemy się, jak efektywnie robić zakupy czy wyjechać w podróż za niewielkie pieniądze.

Na potrzeby Programu 21 dni, agencja marketingu interaktywnego GoldenSubmarine przygotowała strategię komunikacji i całą kreację - landing page, aplikację webową, displaye na największe portale, m.in. Onet.pl, WP.pl, czy YouTube, koncepcję oraz postprodukcję filmów. Za ich produkcję odpowiedzialna była agencja Simpleframe.

Strona kampanii dostępna jest pod adresem www.ingbank.pl/oszczedzaj.

ING 21 dni program

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.