21 dni oszczędzania z ING

21 dni oszczędzania z ING

Brief.pl / Inspiracje

ING Bank Śląski internetową kampanią chce zachęcić Polaków do systematycznego oszczędzania, dzięki Programowi 21 dni, który wspiera i uczy systematycznego oszczędzania. Program towarzyszy kampanii mediowej konta oszczędnościowego banku, nawiązującej do idei tzw. „smart shoppingu”.

-

Program 21 dni ma za zadanie odmienić podejście Polaków do oszczędzania i pokazać, że wcale nie musi być ono uciążliwe i wymagać wielu wyrzeczeń. Jego idea wychodzi wprost z „zasady 21 dni” - podobno właśnie tyle czasu potrzeba, by regularne powtarzanie jakiejś czynności weszło nam w  nawyk. I tak właśnie jest z odkładaniem pieniędzy – można się go po prostu nauczyć.

Osoba biorąca udział w Programie codziennie przez 21 dni loguje się do aplikacji webowej www.program21dni.pl i odkłada wirtualne 5 zł. W ten sposób wyrabia nawyk oszczędzania i przy okazji otrzymuje wsparcie merytoryczne i nagrody w postaci ciekawych artykułów z tego obszaru i darmowych e-booków. Do regularnego oszczędzania motywuje dodatkowo para aktorów znana z reklam ING Banku Śląskiego – Agata Kulesza i Jacek Braciak. Krótkie filmy z tymi popularnymi osobami pojawiają się w trakcie działania programu. Na wytrwałych po 21 dniach systematycznego oszczędzania czeka główna nagroda - kod VOD na 21 filmów oraz oferta założenia Otwartego Konta Oszczędnościowego w ING Banku Śląskim na 3 proc. w skali roku.

Program 21 dni podchodzi kompleksowo do idei oszczędzania. Przez cały czas jego trwania eksperci banku i znani blogerzy m.in. Monika Mikowska z jestem.mobi, Grzegorz Marczak z antyweb.pl, Wojciech Boczoń z Bankier.pl czy Andrzej Tucholski z jestKultura.pl opowiadają o swoich pomysłach na odkładanie pieniędzy. Poznamy m.in. przydatne mobilne aplikacje i specjalne narzędzia finansowe, dowiemy się, jak efektywnie robić zakupy czy wyjechać w podróż za niewielkie pieniądze.

Na potrzeby Programu 21 dni, agencja marketingu interaktywnego GoldenSubmarine przygotowała strategię komunikacji i całą kreację - landing page, aplikację webową, displaye na największe portale, m.in. Onet.pl, WP.pl, czy YouTube, koncepcję oraz postprodukcję filmów. Za ich produkcję odpowiedzialna była agencja Simpleframe.

Strona kampanii dostępna jest pod adresem www.ingbank.pl/oszczedzaj.

ING 21 dni program

Zobacz inne polecane artykuły

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

Brief.pl / Aktualności

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie
Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

7 lat, blisko 300 firm i ponad 400 laureatów. Ranking 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie to najstarsza, bo trwająca już 7. rok inicjatywa, która pomaga budować i promować segment innowacyjnego oraz kreatywnego biznesu w Polsce. Jej celem jest porządkowanie rynku oraz otwieranie przed przedsiębiorcami możliwości networkingowych i biznesowych. W tym roku, przy okazji 7. urodzin, ranking doczekał się kilku zmian...

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Brief.pl / Aktualności

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia
Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Na czym polega aplikacja Quertes? To zupełnie nowe spojrzenie na dzielenie się. Przypadki AirBnB czy Ubera pokazują, że ekonomia współdzielenia staje się coraz bardziej popularna. Odchodzimy od sztywnych reguł, a ludzie chcą wykorzystywać i monetyzować swoje umiejętności. Na tej zasadzie powstała aplikacja Quertes, miejsce które łączy ludzi gotujących prywatnie tymi, którzy chcą przełamać rutynę i zjeść coś nowego, pysznego i domowego. Pobierając darmową aplikację ludzie gotujący prywatnie w domach mogą sprzedać to, co przygotują, a Foodies mają możliwość kupienia domowego jedzenia.

Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?

Magazyn / Aktualności

Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?
Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?

Marketing afiliacyjny, jako rodzaj działań marketingowych online, powinna znać każda duża i średnia firma, prowadząca aktywną sprzedaż w sieci. Stwarza on optymalne warunki do promocji produktów i usług, zapewniając jednocześnie dodatkowe korzyści, wynikające ze współpracy z siecią afiliacyjną. Choć zainteresowanie nim stale wzrasta, wciąż nie wszyscy mają świadomość istnienia tego rozwiązania i nie dla wszystkich jest ono zrozumiałe. Czym zatem jest afiliacja i kto powinien z niej skorzystać?