Samsung, Apple i ołówek

Brief.pl / Inspiracje

Spot telewizyjny nowego tabletu od firmy Apple - iPada Air - został ciepło przyjęty nie tylko przez użytkowników urządzeń tej marki. Nic dziwnego, pomysł ze schowaniem urządzenia za ołówkiem jest dość niestandardowy.

-

Spot Samsunga Galaxy Tab Pro.

Na spot reklamujący iPada Air postanowił odpowiedzieć Samsung przy okazji premiery tabletów z serii Galaxy Tab Pro. Reklama koreańskiego producenta również odwołuje się do motywu z ołówkiem. Z tą różnicą, że schowany za nim jest nie tylko tablet Appla, ale również Samsunga. Poza tym spot mocno akcentuje możliwość pracy na kilku aplikacjach jednocześnie w przypadku Galaxy Tab Pro.

Jest to przykład reklamy porównawczej dwóch produktów, która jest popularna w Stanach Zjednoczonych. Już do klasyki reklamy przeszły tak zwane "billboardowe wojny" europejskich producentów samochodów. Również w mediach społecznościowych (Twitter, Facebook) marki nie unikają dyskusji między sobą na oczach milionów klientów.

Koniec końców, z takich potyczek wszyscy wychodzą zwycięsko. Pozostaje nam żałować, że nad Wisłą reklamodawcy ciągle boją się wchodzić w interakcje pomiędzy sobą.

::

Jak Wam się podobają oba spoty? Czekamy na odpowiedź wideo producentów ołówków!

Tagi:

Samsung Apple

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

Brief.pl / Aktualności

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce
Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

W styczniu 2016 roku stronę internetową Netfliksa odwiedziło 338 tys. polskich użytkowników sieci (PC). Jednak przez kolejnych siedem miesięcy zainteresowanie serwisem było znacznie mniejsze. Z analizy firmy Gemius wynika, że na Netflix.com nieco chętniej zaglądały kobiety (52,9 proc. użytkowników), a najliczniejsza grupa użytkowników pochodziła z miast powyżej 500 tys. mieszkańców.