wp - grudzien 2016

Samsung, Apple i ołówek

Brief.pl / Inspiracje

Spot telewizyjny nowego tabletu od firmy Apple - iPada Air - został ciepło przyjęty nie tylko przez użytkowników urządzeń tej marki. Nic dziwnego, pomysł ze schowaniem urządzenia za ołówkiem jest dość niestandardowy.

-

Spot Samsunga Galaxy Tab Pro.

Na spot reklamujący iPada Air postanowił odpowiedzieć Samsung przy okazji premiery tabletów z serii Galaxy Tab Pro. Reklama koreańskiego producenta również odwołuje się do motywu z ołówkiem. Z tą różnicą, że schowany za nim jest nie tylko tablet Appla, ale również Samsunga. Poza tym spot mocno akcentuje możliwość pracy na kilku aplikacjach jednocześnie w przypadku Galaxy Tab Pro.

Jest to przykład reklamy porównawczej dwóch produktów, która jest popularna w Stanach Zjednoczonych. Już do klasyki reklamy przeszły tak zwane "billboardowe wojny" europejskich producentów samochodów. Również w mediach społecznościowych (Twitter, Facebook) marki nie unikają dyskusji między sobą na oczach milionów klientów.

Koniec końców, z takich potyczek wszyscy wychodzą zwycięsko. Pozostaje nam żałować, że nad Wisłą reklamodawcy ciągle boją się wchodzić w interakcje pomiędzy sobą.

::

Jak Wam się podobają oba spoty? Czekamy na odpowiedź wideo producentów ołówków!

Tagi:

Samsung Apple

Zobacz inne polecane artykuły

Od zera do miliardera: Satya Nadella. Człowiek, który redefiniuje produktywność

Magazyn / Ludzie

Od zera do miliardera: Satya Nadella. Człowiek, który redefiniuje produktywność
Od zera do miliardera: Satya Nadella. Człowiek, który redefiniuje produktywność

Gdy mowa o najbardziej nowatorskich firmach technologicznych na świecie, na myśl zazwyczaj jako pierwsze przychodzą takie spółki, jak Apple, Google czy Facebook. Microsoft w gronie wymienionych jest zaś traktowany raczej jako starszy brat, który może i kiedyś napędzał rozwój technologii, ale dziś na tyle przyzwyczaił się do stosowanych przez lata rozwiązań, że daleko mu do miana najważniejszego innowatora. Stojący od przeszło dwóch lat na czele założonej przez Billa Gatesa firmy Satya Nadella robi jednak wszystko, by ów wizerunek zmienić... a niedawny zakup LinkedIna to tylko jeden z przykładów jego starań.

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

Brief.pl / Aktualności

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube
Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

YouTube ogłasza coroczne podsumowanie najchętniej oglądanych filmów i teledysków – Rewind 2016. „Dzieciaki prosto z więzienia! Zobacz kontrowersyjny występ! [Mam Talent]” to najchętniej oglądane wideo w Polsce. Na liście nie zabrakło również polskich gwiazd YouTube: Abstrachuje.tv z filmami „Czego nie mówią: policjanci” oraz „Najlepszy film motywacyjny na świecie”, a także wideo „Wąs! Wąs! Wąs!” Cyber Mariana (feat. Czwarta Fala). W rankingu znalazł się też film Twardowsky 2.0., jeden z materiałów wchodzących w skład niestandardowego projektu Legendy polskie stworzonego przez Allegro. Jeśli chodzi o zestawienie muzyczne, Polacy najchętniej oglądali klip Sylwii Grzeszczak „Tamta dziewczyna”.