Biznes w potrzebie

Biznes w potrzebie

Brief.pl / Aktualności

Od 2 marca na Polsat Viasat Explorer będzie można zobaczyć jak doświadczony biznesmen, Peter Jones, pomaga bankrutującym firmom. Aby zidentyfikować źródło ich niepowodzenia użyje ukrytych kamer, cichych klientów czy audytów pracowniczych.

-

Peter Jones – multimilioner, który do swojego sukcesu doszedł samodzielnie, odpowiada na prośby upadających firm, aby przekształcić je z bankrutów w przynoszące zyski przedsiębiorstwa. Nic już nie będzie takie samo, każda możliwość zostanie podana rozwadze podczas poszukiwań sedna problemów.

Peter będzie współpracował z właścicielami i pomagał im skutecznie mogą wyjść z kłopotów. To prawdziwy wyścig z czasem, aby w ciągu zaledwie kilku dni z pozoru beznadziejny przypadek zmienić w żyłę złota.

Peter Jones jest tytanem przedsiębiorczości. Od zera stworzył światowe imperium składające się z setek małych i dużych firm. Każdego tygodnia poświęca swój czas, ryzykując reputację, a często też i utratę pieniędzy, aby pomóc firmom znajdującym się na krawędzi bankructwa.

Biznes w potrzebie – w każdą niedzielę, 2 marca – 6 kwietnia, o godzinie 18:00

Polsat Viasat Explorer na Facebooku.

 

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.