Socialbakers: 26 mln dolarów dofinansowania

Brief.pl / Aktualności

Socialbakers jest narzędziem analitycznym, które jest dedykowane mediom społecznościowym. Powstało w 2009 roku w Czechach. Dofinansowanie pozwoli rozwijać kolejne funkcjonalności, które są odpowiedzią na potrzeby użytkowników.

-

Socialbakers obecnie obsługuje ponad 2000 klientów na całym świecie - w tym połowę firm będących w rankingu "Fortune 500". Zatrudnia też 250 osób w 11 biurach. 26 mln dolarów jest największym dofinansowaniem dla firmy zajmującej się analityką w social media, które trafiło poza Amerykę Północną.

Socialbakers jest też tak zwanym "Preferred Marketing Developer" serwisu Facebook.com w zakresie analityki, aplikacji i Facebook Pages. Bliska współpraca z serwisem oraz dofinansowanie sprawia, że firma, która powstała u naszych południowych sąsiadów jest obecnie światowym liderem w dziedzinie analityki społecznościowej.

Socialbakers badges PMD

::

Zapraszamy do obejrzenia wideo z Janem Rezabem, CEO Socialbakers oraz zapoznania się z infografiką dotyczącą firmy.

Socialbakers infographic

Źródło: socialbakers.com

 

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

Brief.pl / Aktualności

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce
Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

W styczniu 2016 roku stronę internetową Netfliksa odwiedziło 338 tys. polskich użytkowników sieci (PC). Jednak przez kolejnych siedem miesięcy zainteresowanie serwisem było znacznie mniejsze. Z analizy firmy Gemius wynika, że na Netflix.com nieco chętniej zaglądały kobiety (52,9 proc. użytkowników), a najliczniejsza grupa użytkowników pochodziła z miast powyżej 500 tys. mieszkańców.