Socialbakers: 26 mln dolarów dofinansowania

Brief.pl / Aktualności

Socialbakers jest narzędziem analitycznym, które jest dedykowane mediom społecznościowym. Powstało w 2009 roku w Czechach. Dofinansowanie pozwoli rozwijać kolejne funkcjonalności, które są odpowiedzią na potrzeby użytkowników.

-

Socialbakers obecnie obsługuje ponad 2000 klientów na całym świecie - w tym połowę firm będących w rankingu "Fortune 500". Zatrudnia też 250 osób w 11 biurach. 26 mln dolarów jest największym dofinansowaniem dla firmy zajmującej się analityką w social media, które trafiło poza Amerykę Północną.

Socialbakers jest też tak zwanym "Preferred Marketing Developer" serwisu Facebook.com w zakresie analityki, aplikacji i Facebook Pages. Bliska współpraca z serwisem oraz dofinansowanie sprawia, że firma, która powstała u naszych południowych sąsiadów jest obecnie światowym liderem w dziedzinie analityki społecznościowej.

Socialbakers badges PMD

::

Zapraszamy do obejrzenia wideo z Janem Rezabem, CEO Socialbakers oraz zapoznania się z infografiką dotyczącą firmy.

Socialbakers infographic

Źródło: socialbakers.com

 

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

Brief.pl / Aktualności

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?
Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

W dzisiejszych czasach bardzo popularna jest strategia promocji, wchodząc do sklepu jesteśmy z każdej półki atakowani promocjami cenowymi. Okazuje się jednak, że promocje w dłuższej perspektywie przynoszą pyrrusowe zwycięstwa. W co zatem warto zainwestować, co jest driverem zakupowym, którym kieruje się coraz więcej klientów?

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Brief.pl / Aktualności

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków
Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Rozwój technologiczny, który z roku na rok nabiera tempa, coraz bardziej wpływa na życie każdego z nas. Zgodnie z tegorocznym raportem firmy doradczej Deloitte „TMT Predictions” na progu kolejnej rewolucji stoi telekomunikacja, której napędem będą m.in. sieć piątej generacji (5G), beacony oraz technologie biometryczne. Polska w tych aspektach już dziś nie ustępuje rynkom światowym. Jak wynika z badania Deloitte aż 57 proc. dorosłych użytkowników telefonów komórkowych w Polsce korzysta już z 4G/LTE, a 31 proc. nieposiadających takiej usługi w ciągu najbliższych dwunastu miesięcy chce z niej skorzystać. Beneficjentem kolejnej fali zmian w telekomunikacji będą też polskie firmy technologiczne, specjalizujące się w świadczeniu obsługi IT-as-a-service i działające na rynku beaconów.