Socialbakers: 26 mln dolarów dofinansowania

Brief.pl / Aktualności

Socialbakers jest narzędziem analitycznym, które jest dedykowane mediom społecznościowym. Powstało w 2009 roku w Czechach. Dofinansowanie pozwoli rozwijać kolejne funkcjonalności, które są odpowiedzią na potrzeby użytkowników.

-

Socialbakers obecnie obsługuje ponad 2000 klientów na całym świecie - w tym połowę firm będących w rankingu "Fortune 500". Zatrudnia też 250 osób w 11 biurach. 26 mln dolarów jest największym dofinansowaniem dla firmy zajmującej się analityką w social media, które trafiło poza Amerykę Północną.

Socialbakers jest też tak zwanym "Preferred Marketing Developer" serwisu Facebook.com w zakresie analityki, aplikacji i Facebook Pages. Bliska współpraca z serwisem oraz dofinansowanie sprawia, że firma, która powstała u naszych południowych sąsiadów jest obecnie światowym liderem w dziedzinie analityki społecznościowej.

Socialbakers badges PMD

::

Zapraszamy do obejrzenia wideo z Janem Rezabem, CEO Socialbakers oraz zapoznania się z infografiką dotyczącą firmy.

Socialbakers infographic

Źródło: socialbakers.com

 

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.