Znamy finalistów Blog Roku 2013

Znamy finalistów Blog Roku 2013

Brief.pl / Patronaty

Z 2790 zgłoszonych blogów wyłoniono finalistów, po trzech z każdej kategorii. Równocześnie w redakcji Brief trwają zaciekłe dyskusje komu wręczymy nagrodę za najbardziej inspirujący blog.

-

Jurorzy tegorocznego konkursu wskazali po trzy nominacje w każdej kategorii konkursu na najlepszego bloga polskiego internetu w 2013 roku. Z tej grupy zostanie wyłoniony zwycięzca oraz wyróżnienia główne. Laureatów Bloga Roku 2013 oraz Bloga Blogerów poznamy już 27 lutego podczas uroczystej Gali w Warszawie.

Spośród dziesięciu blogów w poszczególnych kategoriach tematycznych wskazanych w głosowaniu esemesowym, każdy juror Bloga Roku wybrał po trzy.

Dorota Soszyńska, w kategorii Moda i uroda wskazała: Poziom, Vivi&Oli, Radzka.

W kategorii Profesjonalne i firmowe ocenianej przez Jacka Kotarbińskiego, szansę na wygraną mają: Blog o oszczędzaniu, Jak oszczędzać pieniądze, Jednym Słowem.

Tatiana Okupnik, w kategorii Twórczość artystyczna wyróżniła: Haart Galeria Dobrych PomysłówLifenotes, My pink plum.

Spośród blogów nastolatek uwagę Sebastiana Rutkowskiego zwróciły: Jessica Chińcza, Will be fineee, By-Julqa.

W zaciętej rywalizacji blogów kulinarnych w trójce wskazanej przez Tomasza Jakubiaka znalazły się: Cook & Celebrate, Chilifiga, Jadłonomia.

W kategorii Polityka, publicystyka, społeczeństwo, gdzie jurorem jest Jarosław Kuźniar w topowej trójce są: Social Talk, Halo Ziemia, Trzecie dno.

Małgorzata Rozenek, oceniająca blogi w najpopularniejszej kategorii - Ja i moje życie, wybrała: LadyofHouseMakóweczki,  oraz Epizody z bezrobocia

Novika, oceniająca blogi zgłoszone w kategorii Kultura i popkultura postanowiła wskazać: Are You Watching Closely?, Miqaisonfire, Miasto książek.

Spośród blogów z kategorii Podróże, Patryk Świątek uznał, że szansę na nagrodę dostaną: Kołem się toczy, Wędrowne motyle, Z 2 strony.

Natomiast zgodnie z wyborem Krzysztofa Hołowczyca w grupie trzech najciekawszych blogów kategorii Pasje i zainteresowania są: Tips For Women, Azyl dla Królików, Manufaktura Radości.

::

Natomiast w piątek (14.02), dzięki badaniom przeprowadzonym przez Brand24 i Hash|fm, wyłoniono 20 blogów które powalczą o tytuł Bloga Blogerów. Ranking został stworzony poprzez analizę liczby wzmianek o blogu w sieci oraz badanie popularności przez pryzmat ilości zamieszczanych komentarzy pod wpisami, like’ów czy share’ów (pełna lista dostępna na www.blogroku.pl). Warto przypomnieć, że tytuł przyznają tu laureaci ostatniej edycji Konkursu Blog Roku: Paulina Wnuk, Maciej Mazurek, Katarzyna Paczek i Marcin Paczek. Nominacje jury Bloga Blogerów poznamy już 20.02. 2014 o godzinie 15.00 w serwisie blogorku.pl

Konkurs Blog Roku od trzech lat to także bezpłatne warsztaty skierowane do blogerów. Tradycyjnie odbywają się one w dniu ogłoszenia wyników, 27.02 od 9.30 w Centrum Konferencyjne Muranów. Pierwsze 100 osób, które zgłoszą swój udział za pomocą formularza zgłoszeniowego na stronie blogroku.pl dowie się m.in. jakie narzędzia uczynią blogowanie łatwiejszym, jak chronić swoje prawa autorskie czy budować relacje z odbiorcami.

W tym roku, dzięki live streamingowi wszyscy internauci będą mogli poczuć atmosferę panującą podczas wydarzenia finałowej Gali, którą poprowadzi Olivier Janiak.

Do tegorocznej, dziewiątej edycji konkursu Blog Roku zostało zgłoszonych 2790 blogów. W głosowaniu internautów wyłoniono 10 kategorii tematycznych. Z smsów wysłanych przez internautów podczas drugiego etapu konkursu pozyskano ponad 41 tys. PLN. Tym razem środki te zostaną przekazane na Hospicjum dla dzieci osieroconych Fundacji Gajusz.

::

Macie swoich faworytów?

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.