Mocnopomocni.pl - case study

Mocnopomocni.pl - case study

Brief.pl / Inspiracje

Pamiętacie Agenta Zbyszka z zeszłorocznej kampanii PZU? Okazuje się, że nawet po pół roku nadal ma pełne ręce roboty...

-

PZU zaprosiło internautów do zabawy na stronie mocnopomocni.pl. Wystarczyło pomyśleć o postaci (rzeczywistej lub fikcyjnej), a następnie odpowiadać na pytania agenta Zbyszka, który próbował odgadnąć o kogo chodzi.

Agent w większości przypadków odgadł postać, o której myśleli internauci. W 20 przypadkach zostały nagrane materiały wideo, w których agent Zbyszek osobiście odpowiadał znanym postaciom. Jedną z nich był redaktor naczelny magazynu "Brief", czyli Grzegorz Kiszluk.

Mocno pomocny Agent Zbyszek odpowiada Briefowi

Poniżej prezentujemy infografikę z wynikami kampanii przygotowaną przez PZU:

mocnopomocni infografika

::

Jednak pomimo zakończenia akcji wiele miesięcy temu, strona mocnopomocni.pl nadal jest odwiedzana każdego dnia przez około 10 tys. użytkowników, a wyniki liczby odwiedzin czy odgadniętych postaci uległy podwojeniu.

::

Czy agent Zbyszek ma Waszym zdaniem szansę na zdobycie nagrody na festiwalu reklamy w Cannes?

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.