Mocnopomocni.pl - case study

Mocnopomocni.pl - case study

Brief.pl / Inspiracje

Pamiętacie Agenta Zbyszka z zeszłorocznej kampanii PZU? Okazuje się, że nawet po pół roku nadal ma pełne ręce roboty...

-

PZU zaprosiło internautów do zabawy na stronie mocnopomocni.pl. Wystarczyło pomyśleć o postaci (rzeczywistej lub fikcyjnej), a następnie odpowiadać na pytania agenta Zbyszka, który próbował odgadnąć o kogo chodzi.

Agent w większości przypadków odgadł postać, o której myśleli internauci. W 20 przypadkach zostały nagrane materiały wideo, w których agent Zbyszek osobiście odpowiadał znanym postaciom. Jedną z nich był redaktor naczelny magazynu "Brief", czyli Grzegorz Kiszluk.

Mocno pomocny Agent Zbyszek odpowiada Briefowi

Poniżej prezentujemy infografikę z wynikami kampanii przygotowaną przez PZU:

mocnopomocni infografika

::

Jednak pomimo zakończenia akcji wiele miesięcy temu, strona mocnopomocni.pl nadal jest odwiedzana każdego dnia przez około 10 tys. użytkowników, a wyniki liczby odwiedzin czy odgadniętych postaci uległy podwojeniu.

::

Czy agent Zbyszek ma Waszym zdaniem szansę na zdobycie nagrody na festiwalu reklamy w Cannes?

Zobacz inne polecane artykuły

Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing

Brief.pl / Aktualności

Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing
Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing

Krakowska spółka po raz drugi w ciągu ostatniego roku z sukcesem zakończyła prywatną emisję akcji. W drodze transakcji o wartości 45 mln zł Synerise uzyskał dostęp do kapitału, którego sporą część przeznaczy na badania i rozwój. 29-krotną stopę zwrotu uzyskał Satus Venture, który za kwotę 25 mln zł sprzedał część swoich akcji w spółce.

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Brief.pl / Ludzie

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce
Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Po 3 latach od momentu wejścia na polski rynek Uberowi udało się zgromadzić ponad milion zadowolonych użytkowników. Jak się okazuje, z aplikacji w Polsce najchętniej korzysta pokolenie millenialsów. Teraz firma zdecydowała się umocnić swój marketing - tak, by z aplikacją dotrzeć do szerszego grona odbiorców, w różnym wieku. O nowej strategii marketingowej, zjawisku uberyzacji i premierach kolejnych usług Ubera rozmawiamy z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce.