Ile warte są skoki w Sochi

Ile warte są skoki w Sochi

Brief.pl / Aktualności

Jak wynika z monitoringu Pentagon Research, pomimo zakazu reklamowania się sponsorów podczas Igrzysk Olimpijskich, sama transmisja zawodów w skokach narciarskich na średniej skoczni w Sochi osiągnęła ekwiwalent reklamowy na poziomie 4 539 384 złotych.

-

Najwięcej ekspozycji zanotowano za sprawą austriackiej firmy Fischer, która dostarcza swoje narty dla większości skoczków występujących w konkursie. 

Polski brand odzieżowy 4F dzięki świetnym występom Kamila Stocha oraz polskich skoczków bardzo dobrze pozycjonował się podczas całych zawodów i znalazł się na drugim miejscu, wśród światowych marek produkujących sprzęt narciarski. 

Sponsor kolekcji olimpijskiej uzyskał 1 467 960 zł wartości mediowej. Konkurs na średniej skoczni oglądało średnio 9,4 mln widzów w Polsce.

 

Tagi:

skoki

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.