Ile warte są skoki w Sochi

Ile warte są skoki w Sochi

Brief.pl / Aktualności

Jak wynika z monitoringu Pentagon Research, pomimo zakazu reklamowania się sponsorów podczas Igrzysk Olimpijskich, sama transmisja zawodów w skokach narciarskich na średniej skoczni w Sochi osiągnęła ekwiwalent reklamowy na poziomie 4 539 384 złotych.

-

Najwięcej ekspozycji zanotowano za sprawą austriackiej firmy Fischer, która dostarcza swoje narty dla większości skoczków występujących w konkursie. 

Polski brand odzieżowy 4F dzięki świetnym występom Kamila Stocha oraz polskich skoczków bardzo dobrze pozycjonował się podczas całych zawodów i znalazł się na drugim miejscu, wśród światowych marek produkujących sprzęt narciarski. 

Sponsor kolekcji olimpijskiej uzyskał 1 467 960 zł wartości mediowej. Konkurs na średniej skoczni oglądało średnio 9,4 mln widzów w Polsce.

 

Tagi:

skoki

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.