Ranking: 50 kreatywnych w biznesie

Ranking: 50 kreatywnych w biznesie

Magazyn / Ludzie

Estimote, Migam.pl i Intelclinic - to pierwsza trójka tegorocznego, czwartego już rankingu 50 najbardziej kreatywnych w biznesie opublikowanego przez Brief.

-

Ranking: www.brief.pl/kreatywni2014

Wyróżniamy osoby zarówno zarządzające dużymi firmami, jak i przedstawicieli sektora MSP i startupowców. Łączy ich jedno - niesztampowe podejście do biznesu, dzięki któremu osiągają sukcesy bez względu na branżę, w której działają. Często jako pierwsi dostrzegamy potencjał nowo powstałych firm, ale także wyróżniamy osoby, które od wielu lat niezwykle efektywnie prowadzą swój biznes i zdobywają nowe rynki. 

W poprzednich edycjach pierwsze miejsce zajmowali przedstawiciele takich firm jak CD Project, Dice+ i Platige Image.

Każdego roku wydanie z rankingiem cieszy się szczególną popularnością wśród czytelników. Jest ono również obecne w czasie uroczystej gali, która w tym roku odbędzie się 10 marca w Centrum Nauki Kopernik.

Gośćmi będą nie tylko tegoroczni laureaci, ale również osoby wyróżnione w poprzednich trzech edycjach rankingu. Rozdanie wyróżnień zostanie poprzedzone debatą na temat roli współpracy nauki i biznesu. Przez cały rok poszczególne sylwetki laureatów rankingu będą szerzej prezentowane w magazynie „Brief”. Dodatkowo, w tym roku, bohaterowie naszego zestawienia zostali zaprezentowani na specjalnie dedykowanej stronie internetowej, która będzie funkcjonowała również przez cały rok.

Partnerem strategicznym rankingu i gali jest Totalizator Sportowy.

Partnerami gali są także Idea Bank, PayU, UPC Biznes oraz Liberty Direct

Partnerem wspierającym jest Centrum Nauki Kopernik.

::

Zobacz też zeszłoroczny ranking: Ranking 2013

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

Brief.pl / Aktualności

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?
Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

W dzisiejszych czasach bardzo popularna jest strategia promocji, wchodząc do sklepu jesteśmy z każdej półki atakowani promocjami cenowymi. Okazuje się jednak, że promocje w dłuższej perspektywie przynoszą pyrrusowe zwycięstwa. W co zatem warto zainwestować, co jest driverem zakupowym, którym kieruje się coraz więcej klientów?

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Brief.pl / Aktualności

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków
Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Rozwój technologiczny, który z roku na rok nabiera tempa, coraz bardziej wpływa na życie każdego z nas. Zgodnie z tegorocznym raportem firmy doradczej Deloitte „TMT Predictions” na progu kolejnej rewolucji stoi telekomunikacja, której napędem będą m.in. sieć piątej generacji (5G), beacony oraz technologie biometryczne. Polska w tych aspektach już dziś nie ustępuje rynkom światowym. Jak wynika z badania Deloitte aż 57 proc. dorosłych użytkowników telefonów komórkowych w Polsce korzysta już z 4G/LTE, a 31 proc. nieposiadających takiej usługi w ciągu najbliższych dwunastu miesięcy chce z niej skorzystać. Beneficjentem kolejnej fali zmian w telekomunikacji będą też polskie firmy technologiczne, specjalizujące się w świadczeniu obsługi IT-as-a-service i działające na rynku beaconów.