Idea Bank wypromował ponad 150 małych firm

Brief.pl / Aktualności

Niespełna rok temu nikt nie przypuszczał, że profesjonalne materiały reklamowe w prasie, telewizji i internecie to narzędzia będące w zasięgu drobnego przedsiębiorcy. Dziś spoty reklamowe salonu fryzjerskiego czy trenera fitnessu już nie dziwią. W ramach programu „Duma Przedsiębiorcy” Idea Bank wypromował ponad 150 małych firm, a w kolejce po darmową reklamę z banku stoją już następni przedsiębiorcy.

-

Startując z ogólnopolskim programem „Duma Przedsiębiorcy” Idea Bank zapowiadał, że zamierza wypromować co najmniej 100 małych biznesów. Bank jak dotąd sfilmował i przedstawił ponad 150 historii swoich klientów. Dzięki programowi „Duma Przedsiębiorcy” materiały reklamowe z ich udziałem ukazały się we wszystkich mediach: internecie, prasie i telewizji, a także na banerach wielkoformatowych w centrum Warszawy, stronie banku i mediach społecznościowych. Klienci otrzymali je od banku za darmo.

W programie „Duma Przedsiębiorcy” Idea Bank skupił wokół siebie społeczność ludzi prowadzących bardzo zróżnicowane biznesy. Do tej pory wśród wypromowanych firm znalazły się zarówno te reprezentujące tradycyjne rzemiosło, jak np. manufaktura porcelany, wytwórnia sękaczy czy pracownia krawiecka, jak i niszowe przedsięwzięcia. Przykładowo były to: technologiczne utrwalanie roślin, prowadzenie salonu z rowerami miejskimi, centrum rozrywki militarnej, interaktywny sklep, w którym samodzielnie można wykonać przedmiot do kupienia, produkcja deskorolek lub prowadzenie drink baru.

W związku z tym, że kampania została dobrze przyjęta, Idea Bank uruchamia kolejną jej edycję. W kampanii przedstawieni zostaną trzej przedsiębiorcy: stylistka zajmująca się metamorfozami kobiet, fotograf dziecięcy oraz specjalista w dziedzinie izolacji natryskowej. Edyta Wilczek, dyrektor marketingu Idea Banku, zapewnia jednak, że tym razem zobaczymy kampanię w zupełnie nowej odsłonie: - Realizując materiały reklamowe całkowicie skupiliśmy się na biznesie klienta pokazując w pełni zakres jego oferty. Rola banku została ograniczona do absolutnego minimum. Teraz przedsiębiorcy promują przede wszystkim siebie – podkreśla.

Edyta Wilczek zapowiada, że wkrótce zobaczymy filmy poruszające aktualne obecnie tematy, takie jak naturalne piękno czy aktywność zawodowa osób niepełnosprawnych. – Wszystkie nasze projekty mają jeden nadrzędny cel – pokazać, że realizacja marzeń i aspiracji zawodowych jest w życiu źródłem szczęścia.

Kampania potrwa do końca lutego. 30-sekundowe spoty reklamowe z udziałem uczestników programu i 10-sekundowe opisujące ideę programu „Duma Przedsiębiorcy” pojawią się w ogólnopolskim kanale niepublicznym TVN, a także kanałach informacyjnych i tematycznych. Uzupełnieniem tej aktywności będą intensywne działania reklamowe prowadzone w prasie i internecie, mediach społecznościowych i na kanale You Tube. Spoty pojawią się też na telebimie w centrum Warszawy. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Mediavest. Za produkcję filmów reklamowych odpowiada dom produkcyjny Kio Studio.

::

Program „Duma Przedsiębiorcy” jest otwarty. Może się zgłosić do niego każdy przedsiębiorca, który widzi możliwość poprawy swojej pozycji rynkowej dzięki profesjonalnej reklamie. Zgłoszenia przyjmowane są trzema kanałami. Przedsiębiorców będących klientami banku mogą polecać ich doradcy w oddziale. Ci, którzy z Idea Bankiem jeszcze nie współpracują mogą zgłosić się online – za pośrednictwem formularza zamieszczonego na strony internetowej banku lub fanpage’a na Facebooku.

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.