Jak promowały się regiony w 2013 roku?

Jak promowały się regiony w 2013 roku?

Brief for Poland / Aktualności

642 mln zł - tyle samorządy planowały wydać na promocję w 2013 roku. Raport przygotowany przez MarketingMiejsca.com.pl przedstawia podejmowane działania promocyjne oraz kwoty, jakie wybrane miasta i urzędy marszałkowskie na nie przeznaczyły.

-

Zgodnie z raportem, tym, co wymagało największego nakładu pieniężnego nie były kampanie promocyjne, a koszty związane z organizacją lub wsparciem wydarzeń kulturalnych/rozrywkowych i sportowych. Większość działań realizowano przy pomocy dotacji z Unii Europejskiej.  

Miastem, które przeznaczyło na promocję największą kwotę była Bydgoszcz, z budżetem wynoszącym 20,9 mln zł. Najwięcej pieniędzy (14,7 mln zł) wydano na promocję miasta poprzez sport, organizując m.in. Mistrzostwa Świata w Biegach przełajowych czy Galę Boksu Zawodowego. Wśród działań promocyjnych tego miasta można również wymienić m. in. Międzynarodowy Festiwal Autorów Zdjęć Filmowych Camerimage czy VI Bydgoski Festiwal Wodny Ster na Bydgoszcz.

Jednym z najbardziej aktywnych pod względem promocji miast była Łódź. Zorganizowano tam m.in. FashionPhilosophy Fashion Week Poland, Międzynarodowy Festiwal Design oraz ogólnopolską kampanię "W Łodzi będzie głośno", przedstawiającą to miasto jako miejsce wielkich wydarzeń artystycznych. 

Wielu działań promocyjnych podjęło się Województwo Małopolskie, przeznaczając na nie 7,2 mln zł. Województwo zorganizowało m.in. kampanie wizerunkowe z czerwonym koralem w roli głównej, Małopolski Festiwal Smaku oraz Dni Małopolski w Brukseli.

::

Zobacz pełną listę działań promocyjnych poszczególnych województw

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

Brief.pl / Aktualności

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?
Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

W dzisiejszych czasach bardzo popularna jest strategia promocji, wchodząc do sklepu jesteśmy z każdej półki atakowani promocjami cenowymi. Okazuje się jednak, że promocje w dłuższej perspektywie przynoszą pyrrusowe zwycięstwa. W co zatem warto zainwestować, co jest driverem zakupowym, którym kieruje się coraz więcej klientów?

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Brief.pl / Aktualności

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków
Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Rozwój technologiczny, który z roku na rok nabiera tempa, coraz bardziej wpływa na życie każdego z nas. Zgodnie z tegorocznym raportem firmy doradczej Deloitte „TMT Predictions” na progu kolejnej rewolucji stoi telekomunikacja, której napędem będą m.in. sieć piątej generacji (5G), beacony oraz technologie biometryczne. Polska w tych aspektach już dziś nie ustępuje rynkom światowym. Jak wynika z badania Deloitte aż 57 proc. dorosłych użytkowników telefonów komórkowych w Polsce korzysta już z 4G/LTE, a 31 proc. nieposiadających takiej usługi w ciągu najbliższych dwunastu miesięcy chce z niej skorzystać. Beneficjentem kolejnej fali zmian w telekomunikacji będą też polskie firmy technologiczne, specjalizujące się w świadczeniu obsługi IT-as-a-service i działające na rynku beaconów.