Jak promowały się regiony w 2013 roku?

Jak promowały się regiony w 2013 roku?

Brief for Poland / Aktualności

642 mln zł - tyle samorządy planowały wydać na promocję w 2013 roku. Raport przygotowany przez MarketingMiejsca.com.pl przedstawia podejmowane działania promocyjne oraz kwoty, jakie wybrane miasta i urzędy marszałkowskie na nie przeznaczyły.

-

Zgodnie z raportem, tym, co wymagało największego nakładu pieniężnego nie były kampanie promocyjne, a koszty związane z organizacją lub wsparciem wydarzeń kulturalnych/rozrywkowych i sportowych. Większość działań realizowano przy pomocy dotacji z Unii Europejskiej.  

Miastem, które przeznaczyło na promocję największą kwotę była Bydgoszcz, z budżetem wynoszącym 20,9 mln zł. Najwięcej pieniędzy (14,7 mln zł) wydano na promocję miasta poprzez sport, organizując m.in. Mistrzostwa Świata w Biegach przełajowych czy Galę Boksu Zawodowego. Wśród działań promocyjnych tego miasta można również wymienić m. in. Międzynarodowy Festiwal Autorów Zdjęć Filmowych Camerimage czy VI Bydgoski Festiwal Wodny Ster na Bydgoszcz.

Jednym z najbardziej aktywnych pod względem promocji miast była Łódź. Zorganizowano tam m.in. FashionPhilosophy Fashion Week Poland, Międzynarodowy Festiwal Design oraz ogólnopolską kampanię "W Łodzi będzie głośno", przedstawiającą to miasto jako miejsce wielkich wydarzeń artystycznych. 

Wielu działań promocyjnych podjęło się Województwo Małopolskie, przeznaczając na nie 7,2 mln zł. Województwo zorganizowało m.in. kampanie wizerunkowe z czerwonym koralem w roli głównej, Małopolski Festiwal Smaku oraz Dni Małopolski w Brukseli.

::

Zobacz pełną listę działań promocyjnych poszczególnych województw

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.