Jawbone pozyskuje kolejnych inwestorów

Jawbone pozyskuje kolejnych inwestorów

Brief.pl / Aktualności

Firma Jawbone, produkująca innowacyjne urządzenia elektroniczne, może wkrótce być warta tyle co Spotify czy Pinterest. Głównym inwestorem w ostatniej rundzie finansowania jest Rizvi Traverse, przedsiębiorstwo znane między innymi ze współpracy z Twitterem.

-

Zgodnie z informacją opublikowaną na portalu Re/code, w najnowszej rundzie finansowanie Jawbone uzyska 250 milionów dolarów, co spowoduje że wartość firmy wzrośnie do 3,3 miliarda dolarów. Portal Techcrunch podaje, że runda została zamknięta ponad miesiąc temu. Prezesem Rizvi Travers, głównego inwestora, jest Suhail Rizvi, który w wyniku tej transakcji może dołączyć do zarządu Jawbone.

Od 2011 roku firma zwiększyła swoją wartość ponad dwukrotnie - wtedy przedsiębiorstwo było wyceniane na 1,5 miliarda dolarów. Na liście inwestorów Jawbone można odnaleźć takie firmy jak Andreessen Horowitz, J.P. Morgan’s Digital Growth Fund, Kleiner Perkins, Khosla Ventures czy Sequoia Capital, a w zarządzie firmy zasiada między innymi CEO Yahoo Marissa Mayer.

W ofercie Jawbone znaleźć można m.in. opaskę Up, służąca do śledzenia dziennej aktywności użytkowników. Znanym produktem firmy są również głośniki Jambox.

 

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.