Jawbone pozyskuje kolejnych inwestorów

Jawbone pozyskuje kolejnych inwestorów

Brief.pl / Aktualności

Firma Jawbone, produkująca innowacyjne urządzenia elektroniczne, może wkrótce być warta tyle co Spotify czy Pinterest. Głównym inwestorem w ostatniej rundzie finansowania jest Rizvi Traverse, przedsiębiorstwo znane między innymi ze współpracy z Twitterem.

-

Zgodnie z informacją opublikowaną na portalu Re/code, w najnowszej rundzie finansowanie Jawbone uzyska 250 milionów dolarów, co spowoduje że wartość firmy wzrośnie do 3,3 miliarda dolarów. Portal Techcrunch podaje, że runda została zamknięta ponad miesiąc temu. Prezesem Rizvi Travers, głównego inwestora, jest Suhail Rizvi, który w wyniku tej transakcji może dołączyć do zarządu Jawbone.

Od 2011 roku firma zwiększyła swoją wartość ponad dwukrotnie - wtedy przedsiębiorstwo było wyceniane na 1,5 miliarda dolarów. Na liście inwestorów Jawbone można odnaleźć takie firmy jak Andreessen Horowitz, J.P. Morgan’s Digital Growth Fund, Kleiner Perkins, Khosla Ventures czy Sequoia Capital, a w zarządzie firmy zasiada między innymi CEO Yahoo Marissa Mayer.

W ofercie Jawbone znaleźć można m.in. opaskę Up, służąca do śledzenia dziennej aktywności użytkowników. Znanym produktem firmy są również głośniki Jambox.

 

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.