Jawbone pozyskuje kolejnych inwestorów

Jawbone pozyskuje kolejnych inwestorów

Brief.pl / Aktualności

Firma Jawbone, produkująca innowacyjne urządzenia elektroniczne, może wkrótce być warta tyle co Spotify czy Pinterest. Głównym inwestorem w ostatniej rundzie finansowania jest Rizvi Traverse, przedsiębiorstwo znane między innymi ze współpracy z Twitterem.

-

Zgodnie z informacją opublikowaną na portalu Re/code, w najnowszej rundzie finansowanie Jawbone uzyska 250 milionów dolarów, co spowoduje że wartość firmy wzrośnie do 3,3 miliarda dolarów. Portal Techcrunch podaje, że runda została zamknięta ponad miesiąc temu. Prezesem Rizvi Travers, głównego inwestora, jest Suhail Rizvi, który w wyniku tej transakcji może dołączyć do zarządu Jawbone.

Od 2011 roku firma zwiększyła swoją wartość ponad dwukrotnie - wtedy przedsiębiorstwo było wyceniane na 1,5 miliarda dolarów. Na liście inwestorów Jawbone można odnaleźć takie firmy jak Andreessen Horowitz, J.P. Morgan’s Digital Growth Fund, Kleiner Perkins, Khosla Ventures czy Sequoia Capital, a w zarządzie firmy zasiada między innymi CEO Yahoo Marissa Mayer.

W ofercie Jawbone znaleźć można m.in. opaskę Up, służąca do śledzenia dziennej aktywności użytkowników. Znanym produktem firmy są również głośniki Jambox.

 

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.