Jawbone pozyskuje kolejnych inwestorów

Jawbone pozyskuje kolejnych inwestorów

Brief.pl / Aktualności

Firma Jawbone, produkująca innowacyjne urządzenia elektroniczne, może wkrótce być warta tyle co Spotify czy Pinterest. Głównym inwestorem w ostatniej rundzie finansowania jest Rizvi Traverse, przedsiębiorstwo znane między innymi ze współpracy z Twitterem.

-

Zgodnie z informacją opublikowaną na portalu Re/code, w najnowszej rundzie finansowanie Jawbone uzyska 250 milionów dolarów, co spowoduje że wartość firmy wzrośnie do 3,3 miliarda dolarów. Portal Techcrunch podaje, że runda została zamknięta ponad miesiąc temu. Prezesem Rizvi Travers, głównego inwestora, jest Suhail Rizvi, który w wyniku tej transakcji może dołączyć do zarządu Jawbone.

Od 2011 roku firma zwiększyła swoją wartość ponad dwukrotnie - wtedy przedsiębiorstwo było wyceniane na 1,5 miliarda dolarów. Na liście inwestorów Jawbone można odnaleźć takie firmy jak Andreessen Horowitz, J.P. Morgan’s Digital Growth Fund, Kleiner Perkins, Khosla Ventures czy Sequoia Capital, a w zarządzie firmy zasiada między innymi CEO Yahoo Marissa Mayer.

W ofercie Jawbone znaleźć można m.in. opaskę Up, służąca do śledzenia dziennej aktywności użytkowników. Znanym produktem firmy są również głośniki Jambox.

 

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

Brief.pl / Aktualności

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?
Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

W dzisiejszych czasach bardzo popularna jest strategia promocji, wchodząc do sklepu jesteśmy z każdej półki atakowani promocjami cenowymi. Okazuje się jednak, że promocje w dłuższej perspektywie przynoszą pyrrusowe zwycięstwa. W co zatem warto zainwestować, co jest driverem zakupowym, którym kieruje się coraz więcej klientów?

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Brief.pl / Aktualności

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków
Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Rozwój technologiczny, który z roku na rok nabiera tempa, coraz bardziej wpływa na życie każdego z nas. Zgodnie z tegorocznym raportem firmy doradczej Deloitte „TMT Predictions” na progu kolejnej rewolucji stoi telekomunikacja, której napędem będą m.in. sieć piątej generacji (5G), beacony oraz technologie biometryczne. Polska w tych aspektach już dziś nie ustępuje rynkom światowym. Jak wynika z badania Deloitte aż 57 proc. dorosłych użytkowników telefonów komórkowych w Polsce korzysta już z 4G/LTE, a 31 proc. nieposiadających takiej usługi w ciągu najbliższych dwunastu miesięcy chce z niej skorzystać. Beneficjentem kolejnej fali zmian w telekomunikacji będą też polskie firmy technologiczne, specjalizujące się w świadczeniu obsługi IT-as-a-service i działające na rynku beaconów.