Nowy wygląd Twittera

Nowy wygląd Twittera

Brief.pl / Aktualności

Twitter testuje nowy projekt układu strony profilowej. W zaskakująco dużej mierze przypomina Facebooka i Google+.

-

Matt Petronzio, asystent redaktora Mashable, został wylosowany jako jeden z użytkowników, by przetestować nowy wygląd Twittera. 

Twitter wygląd Mashable

W nowym układzie dużą rolę odgrywa zdjęcie w tle, choć zdjęcie główne również zostało powiększone. Znacznie zmieniła się również przestrzeń, nazywana strumieniem tweetów. Większą rolę odgrywają w niej zdjęcia oraz zakładki, oś czasu jest mniej ścisle pionowo zorientowana.

::

Optymalizacja konta na Twitterze

Edycja na Twitterze

::

Pod zdjęciem w tle umieszczono panel z liczbami - ilością tweetów, zdjęć, profili śledzących i śledzonych. Co ciekawe, w modelu testowym wygląd wszystkich stron profilowych jest zgodny z nowym projektem. To oznacza, że użytkownicy wylosowani do przetestowania nowego modelu widzą wszystkie strony zgodnie z nowym układem.

Portal Twitter zazwyczaj wybiera niewielką losową grupę użytkowników, którzy jako pierwsi widzą nowe funkcje lub zmiany w wyglądzie. Co ciekawe, najnowsze testy prowadzone są niewiele dni po udostępnieniu nowego designu wszystkim użytkownikom.

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.