Nowy wygląd Twittera

Nowy wygląd Twittera

Brief.pl / Aktualności

Twitter testuje nowy projekt układu strony profilowej. W zaskakująco dużej mierze przypomina Facebooka i Google+.

-

Matt Petronzio, asystent redaktora Mashable, został wylosowany jako jeden z użytkowników, by przetestować nowy wygląd Twittera. 

Twitter wygląd Mashable

W nowym układzie dużą rolę odgrywa zdjęcie w tle, choć zdjęcie główne również zostało powiększone. Znacznie zmieniła się również przestrzeń, nazywana strumieniem tweetów. Większą rolę odgrywają w niej zdjęcia oraz zakładki, oś czasu jest mniej ścisle pionowo zorientowana.

::

Optymalizacja konta na Twitterze

Edycja na Twitterze

::

Pod zdjęciem w tle umieszczono panel z liczbami - ilością tweetów, zdjęć, profili śledzących i śledzonych. Co ciekawe, w modelu testowym wygląd wszystkich stron profilowych jest zgodny z nowym projektem. To oznacza, że użytkownicy wylosowani do przetestowania nowego modelu widzą wszystkie strony zgodnie z nowym układem.

Portal Twitter zazwyczaj wybiera niewielką losową grupę użytkowników, którzy jako pierwsi widzą nowe funkcje lub zmiany w wyglądzie. Co ciekawe, najnowsze testy prowadzone są niewiele dni po udostępnieniu nowego designu wszystkim użytkownikom.

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.