Nowy wygląd Twittera

Nowy wygląd Twittera

Brief.pl / Aktualności

Twitter testuje nowy projekt układu strony profilowej. W zaskakująco dużej mierze przypomina Facebooka i Google+.

-

Matt Petronzio, asystent redaktora Mashable, został wylosowany jako jeden z użytkowników, by przetestować nowy wygląd Twittera. 

Twitter wygląd Mashable

W nowym układzie dużą rolę odgrywa zdjęcie w tle, choć zdjęcie główne również zostało powiększone. Znacznie zmieniła się również przestrzeń, nazywana strumieniem tweetów. Większą rolę odgrywają w niej zdjęcia oraz zakładki, oś czasu jest mniej ścisle pionowo zorientowana.

::

Optymalizacja konta na Twitterze

Edycja na Twitterze

::

Pod zdjęciem w tle umieszczono panel z liczbami - ilością tweetów, zdjęć, profili śledzących i śledzonych. Co ciekawe, w modelu testowym wygląd wszystkich stron profilowych jest zgodny z nowym projektem. To oznacza, że użytkownicy wylosowani do przetestowania nowego modelu widzą wszystkie strony zgodnie z nowym układem.

Portal Twitter zazwyczaj wybiera niewielką losową grupę użytkowników, którzy jako pierwsi widzą nowe funkcje lub zmiany w wyglądzie. Co ciekawe, najnowsze testy prowadzone są niewiele dni po udostępnieniu nowego designu wszystkim użytkownikom.

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.