wp - grudzien 2016

Nowa era w polskiej bankowości

Nowa era w polskiej bankowości

Brief.pl / Aktualności

Getin Bank rozpoczyna nową erę w polskiej bankowości, uruchamiając pierwszy na rynku samoobsługowy oddział Getin Point. W punktach Getin Point można m.in. założyć konto osobiste, wyrobić i od razu otrzymać kartę oraz wnioskować o nowy produkt bankowy. Pierwszy w pełni wyposażony samoobsługowy oddział Getin Banku został właśnie udostępniony w galerii handlowej Złote Tarasy w Warszawie.

-

Wprowadzenie sieci samoobsługowych oddziałów jest kolejnym etapem długofalowego projektu Getin UP, realizowanego od listopada 2012 r. W ciągu ostatniego roku bank sukcesywnie podnosił jakość obsługi oraz udostępnił klientom pakiet innowacyjnych rozwiązań technologicznych. Zgodnie z założeniami strategii, Getin Bank dostosowuje swój model biznesowy do wyzwań rynkowych. Getin Point odpowiada na oczekiwania klientów, łącząc wysoki standard obsługi i najnowsze osiągnięcia technologiczne.

W grudniu 2012 roku, wdrażając rachunek Getin UP, bank rozpoczął skok technologiczny. Od tego czasu udostępniono m.in. nowoczesną bankowość mobilną, innowacyjną kartę z wyświetlaczem MasterCard Display oraz biometryczny system weryfikacji tożsamości Finger Vein. Samoobsługowe oddziały to kolejna innowacja, która zapewnia klientom łatwiejszy dostęp do usług Banku.

Za pośrednictwem samoobsługowego oddziału można m.in. założyć rachunek osobisty, wyrobić i od razu odebrać przypisaną do konta kartę płatniczą, założyć lokatę, sprawdzić stan środków na rachunku, wykonać przelew oraz wpłacić gotówkę na lokatę, rachunek lub spłatę karty kredytowej. Integracja z wewnętrznymi systemami Banku zapewnia w pełni samodzielne wykorzystanie możliwości oddziału stacjonarnego. Każdy Getin Point jest także wyposażony w narzędzia umożliwiające wideokonferencje z konsultantem infolinii, który odpowie na wszystkie pytania, a w razie potrzeby przeprowadzi klienta przez kolejne etapy identyfikacji i pomoże skorzystać z oferowanych produktów i usług.

Stosowany w Getin Point proces weryfikacji klienta gwarantuje bezpieczeństwo i komfort korzystania z usług Getin Banku. Wszystkie oddziały Getin Point zostały wyposażone w systemy biometrii Finger Vein, umożliwiające identyfikację w oparciu o analizę unikalnego wzorca naczyń krwionośnych palca. Dzięki zastosowaniu technologii nowoczesnej generacji, klienci mogą w prosty i bezpieczny sposób zalogować się do bankowości internetowej, zatwierdzić transakcje oraz podpisać umowę. Ponadto, bank wprowadził podpis rysikiem – elektroniczny skan podpisu odręcznego, składany na tabletach w Getin Point. Jest on nanoszony na umowę i dodatkowo zabezpieczony certyfikatem. Weryfikację klienta można przeprowadzić także sprawdzając autentyczność dokumentów za pomocą skanera dowodów.

 

Pierwszy w Polsce samoobsługowy oddział Getin Banku został otwarty w Warszawie, w centrum handlowym Złote Tarasy. Pierwszy etap projektu zakłada uruchomienie w I kwartale br. kolejnych Getin Point. Samoobsługowe oddziały pojawią się w najpopularniejszych centrach handlowych w Łodzi, Katowicach, Krakowie i Gdańsku.

 

Szczegółowe informacje na temat oferty Getin Banku można znaleźć na stronie www.getinbank.pl

 

Tagi:

getin point

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.