Nowa era w polskiej bankowości

Nowa era w polskiej bankowości

Brief.pl / Aktualności

Getin Bank rozpoczyna nową erę w polskiej bankowości, uruchamiając pierwszy na rynku samoobsługowy oddział Getin Point. W punktach Getin Point można m.in. założyć konto osobiste, wyrobić i od razu otrzymać kartę oraz wnioskować o nowy produkt bankowy. Pierwszy w pełni wyposażony samoobsługowy oddział Getin Banku został właśnie udostępniony w galerii handlowej Złote Tarasy w Warszawie.

-

Wprowadzenie sieci samoobsługowych oddziałów jest kolejnym etapem długofalowego projektu Getin UP, realizowanego od listopada 2012 r. W ciągu ostatniego roku bank sukcesywnie podnosił jakość obsługi oraz udostępnił klientom pakiet innowacyjnych rozwiązań technologicznych. Zgodnie z założeniami strategii, Getin Bank dostosowuje swój model biznesowy do wyzwań rynkowych. Getin Point odpowiada na oczekiwania klientów, łącząc wysoki standard obsługi i najnowsze osiągnięcia technologiczne.

W grudniu 2012 roku, wdrażając rachunek Getin UP, bank rozpoczął skok technologiczny. Od tego czasu udostępniono m.in. nowoczesną bankowość mobilną, innowacyjną kartę z wyświetlaczem MasterCard Display oraz biometryczny system weryfikacji tożsamości Finger Vein. Samoobsługowe oddziały to kolejna innowacja, która zapewnia klientom łatwiejszy dostęp do usług Banku.

Za pośrednictwem samoobsługowego oddziału można m.in. założyć rachunek osobisty, wyrobić i od razu odebrać przypisaną do konta kartę płatniczą, założyć lokatę, sprawdzić stan środków na rachunku, wykonać przelew oraz wpłacić gotówkę na lokatę, rachunek lub spłatę karty kredytowej. Integracja z wewnętrznymi systemami Banku zapewnia w pełni samodzielne wykorzystanie możliwości oddziału stacjonarnego. Każdy Getin Point jest także wyposażony w narzędzia umożliwiające wideokonferencje z konsultantem infolinii, który odpowie na wszystkie pytania, a w razie potrzeby przeprowadzi klienta przez kolejne etapy identyfikacji i pomoże skorzystać z oferowanych produktów i usług.

Stosowany w Getin Point proces weryfikacji klienta gwarantuje bezpieczeństwo i komfort korzystania z usług Getin Banku. Wszystkie oddziały Getin Point zostały wyposażone w systemy biometrii Finger Vein, umożliwiające identyfikację w oparciu o analizę unikalnego wzorca naczyń krwionośnych palca. Dzięki zastosowaniu technologii nowoczesnej generacji, klienci mogą w prosty i bezpieczny sposób zalogować się do bankowości internetowej, zatwierdzić transakcje oraz podpisać umowę. Ponadto, bank wprowadził podpis rysikiem – elektroniczny skan podpisu odręcznego, składany na tabletach w Getin Point. Jest on nanoszony na umowę i dodatkowo zabezpieczony certyfikatem. Weryfikację klienta można przeprowadzić także sprawdzając autentyczność dokumentów za pomocą skanera dowodów.

 

Pierwszy w Polsce samoobsługowy oddział Getin Banku został otwarty w Warszawie, w centrum handlowym Złote Tarasy. Pierwszy etap projektu zakłada uruchomienie w I kwartale br. kolejnych Getin Point. Samoobsługowe oddziały pojawią się w najpopularniejszych centrach handlowych w Łodzi, Katowicach, Krakowie i Gdańsku.

 

Szczegółowe informacje na temat oferty Getin Banku można znaleźć na stronie www.getinbank.pl

 

Tagi:

getin point

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.