Jak zwiększyć atrakcyjność przedsiębiorstwa na rynku?

Jak zwiększyć atrakcyjność przedsiębiorstwa na rynku?

Brief.pl / Patronaty

Global Talents to międzynarodowy program praktyk zawodowych obecny w ponad 120 krajach, adresowany do przedsiębiorstw z sukcesem kreujących swoją przyszłość, zainteresowanych możliwością pozyskania młodych talentów na rynku pracy z całego świata. Daje on możliwość między innymi pomocy w ekspansji na nowe rynki, eksploracji nowych kanałów sprzedaży, wprowadzenia innowacyjnych technologii czy międzynarodowej, profesjonalnej obsługi klienta przy pomocy native speakera.

-

Dlaczego Global Talents?

Global Talents jest programem praktyk skierowanym głównie do firm z takich segmentów rynku jak IT, placówki edukacyjne, czy marketing (agencje marketingowe, PR-owe oraz firmy zajmujące się importem lub eksportem). Obecnie najczęściej realizowane programy stażowe dotyczą sprzedaży, obsługi klientów międzynarodowych, ekspansji na nowe rynki, wsparcia procesów IT w przedsiębiorstwach oraz nauki języków obcych.

Program Global Talents umożliwia firmie pozyskanie zagranicznego praktykanta, uczestniczącego w stażu trwającym od trzech do 18 miesięcy. Dzięki dostępowi do międzynarodowej bazy ofert oraz pomoc w procesie rekrutacji zatrudnienie w firmach uzyskują tylko indywidualnie wyselekcjonowani, utalentowani pracownicy z całego świata. Kandydaci posiadają co najmniej półroczne doświadczenie w zawodzie, dyplom uczelni wyższej oraz posługują się językiem angielskim na poziomie zaawansowanym.

Podczas całego procesu rekrutacyjnego firma ma zapewnione wsparcie jeśli chodzi o wyszukiwanie i wstępną selekcję kandydatów, przygotowanie praktykanta do praktyki oraz zajęcia się formalnościami związanymi z przyjazdem i rozpoczęciem pracy. Dotyczy to również znalezienia zakwaterowania w Polsce a także opiekę podczas całego pobytu praktykanta w Polsce.

Więcej informacji: www.aiesec.pl/wroclawue

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.