Jak zwiększyć atrakcyjność przedsiębiorstwa na rynku?

Jak zwiększyć atrakcyjność przedsiębiorstwa na rynku?

Brief.pl / Patronaty

Global Talents to międzynarodowy program praktyk zawodowych obecny w ponad 120 krajach, adresowany do przedsiębiorstw z sukcesem kreujących swoją przyszłość, zainteresowanych możliwością pozyskania młodych talentów na rynku pracy z całego świata. Daje on możliwość między innymi pomocy w ekspansji na nowe rynki, eksploracji nowych kanałów sprzedaży, wprowadzenia innowacyjnych technologii czy międzynarodowej, profesjonalnej obsługi klienta przy pomocy native speakera.

-

Dlaczego Global Talents?

Global Talents jest programem praktyk skierowanym głównie do firm z takich segmentów rynku jak IT, placówki edukacyjne, czy marketing (agencje marketingowe, PR-owe oraz firmy zajmujące się importem lub eksportem). Obecnie najczęściej realizowane programy stażowe dotyczą sprzedaży, obsługi klientów międzynarodowych, ekspansji na nowe rynki, wsparcia procesów IT w przedsiębiorstwach oraz nauki języków obcych.

Program Global Talents umożliwia firmie pozyskanie zagranicznego praktykanta, uczestniczącego w stażu trwającym od trzech do 18 miesięcy. Dzięki dostępowi do międzynarodowej bazy ofert oraz pomoc w procesie rekrutacji zatrudnienie w firmach uzyskują tylko indywidualnie wyselekcjonowani, utalentowani pracownicy z całego świata. Kandydaci posiadają co najmniej półroczne doświadczenie w zawodzie, dyplom uczelni wyższej oraz posługują się językiem angielskim na poziomie zaawansowanym.

Podczas całego procesu rekrutacyjnego firma ma zapewnione wsparcie jeśli chodzi o wyszukiwanie i wstępną selekcję kandydatów, przygotowanie praktykanta do praktyki oraz zajęcia się formalnościami związanymi z przyjazdem i rozpoczęciem pracy. Dotyczy to również znalezienia zakwaterowania w Polsce a także opiekę podczas całego pobytu praktykanta w Polsce.

Więcej informacji: www.aiesec.pl/wroclawue

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.