Polska na targach w Hamburgu (relacja)

Polska na targach w Hamburgu (relacja)

Brief for Poland / Aktualności

W Hamburgu dobiegają dziś końca międzynarodowe targi turystyczne Reisen 2014. Berliński ośrodek Polskiej Organizacji Turystycznej zorganizował na nich wspólne wystąpienie polskich regionów, miast i przedstawicieli branży.

-

Hamburg, 09.02.2014 rok

Na Polskim Stoisku Narodowym (PSN) prezentowana jest oferta dziewięciu podwystawców. Zgodnie z przesłaniem kampanii "Polska. Lass dich verzaubern!" wystawcy starają się oczarować zwiedzających Polską. Stoisko cieszy się u publiczności dużym powodzeniem. Wiele pozytywnych opinii zbierają też motywy kampanii bajkowej, zastosowane w wystroju stoiska.

Polska jest dla mieszkańców Hamburga i północnych regionów Niemiec znanym celem wyjazdów turystycznych i już ten fakt przyciąga każdego roku do stoiska POT rzesze naszych potencjalnych gości. Jednak organizatorzy PSN "podkręcili" zainteresowanie tegorocznym wystąpieniem Polski, organizując w weekend poprzedzający otwarcie targów konkurs dla czytelników miejscowego dziennika Hamburger Morgenpost. Nagrody ufundowane przez Fundację "Kołobrzeg Polskie Centrum Spa" oraz Uzdrowisko Kołobrzeg pozwoliły zwrócić uwagę na jeden z głównych tematów turystycznej promocji Polski - ofertę wellness i spa oraz uzdrowiskową.

Dodatkowym impulsem do odwiedzenia stoiska Polen stała się wiadomość o targach Reisen wyemitowana w pierwszym dniu targów przez stację telewizyjną RTL w głównym wydaniu wiadomości, a zilustrowana filmową relacją ze stoiska POT i wypowiedzią koordynatora wystąpienia, Ewy Duchowskiej z POIT w Berlinie (14:57).

Poza stoiskiem narodowym na Reisen pojawiły się dwa akcenty polskie: multimedialna ekspozycja Wielkiej Pętli Wielkopolskiej oraz szeregowe stoisko pod szyldem SÜDMASUREN (Mazury Południowe).

O ile "niezależność" prezentacyjna WOT nie budzi wątpliwości, bo zaprojektowane specjalnie dla tego produktu stoisko zostało z rozmysłem zlokalizowana w hali tematycznej "Turystyka wodna", o tyle pojawienie się oferty pt. "Mazury Południowe" na ciągu szeregowych stoisk przy obrzeżu hali, pomiędzy stoiskiem organizatora podróży na Daleki Wschód a prezentacją win z Majorki, było zaskoczeniem.

Zastanawiam się, czy to wiara w siłę marki? A może regionalne skłonności separatystyczne? Albo tylko zwykłe zaniedbanie? Jakby nie było, pomysł LOT "Mazury Południowe" jest i odważny i dyskusyjny zważywszy, że Polskie Stoisko Narodowe z dobrą prezentacją regionów, w tym Warmińsko-Mazurskiej ROT, oddalone jest tylko o ok. 15 m w linii prostej.

::


Targi Reisen są najważniejszymi i największymi konsumenckimi targami turystycznymi na terenie północnych Niemiec.

Uczestnicy PSN: Warmińsko-Mazurska Regionalna Organizacja Turystyczna, Zachodniopomorska Regionalna Organizacja Turystyczna, Urząd Miasta Krakowa, Fundacja Kołobrzeg Polskie Centrum Spa, Górski Kompleks Turystyczny „Czeszka i Słowaczka", Uzdrowisko Kołobrzeg, BP POL Reisen, BP Vacek i niemiecki organizator podróży uzdrowiskowych Euro Med.

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.