Polska na targach w Hamburgu (relacja)

Polska na targach w Hamburgu (relacja)

Brief for Poland / Aktualności

W Hamburgu dobiegają dziś końca międzynarodowe targi turystyczne Reisen 2014. Berliński ośrodek Polskiej Organizacji Turystycznej zorganizował na nich wspólne wystąpienie polskich regionów, miast i przedstawicieli branży.

-

Hamburg, 09.02.2014 rok

Na Polskim Stoisku Narodowym (PSN) prezentowana jest oferta dziewięciu podwystawców. Zgodnie z przesłaniem kampanii "Polska. Lass dich verzaubern!" wystawcy starają się oczarować zwiedzających Polską. Stoisko cieszy się u publiczności dużym powodzeniem. Wiele pozytywnych opinii zbierają też motywy kampanii bajkowej, zastosowane w wystroju stoiska.

Polska jest dla mieszkańców Hamburga i północnych regionów Niemiec znanym celem wyjazdów turystycznych i już ten fakt przyciąga każdego roku do stoiska POT rzesze naszych potencjalnych gości. Jednak organizatorzy PSN "podkręcili" zainteresowanie tegorocznym wystąpieniem Polski, organizując w weekend poprzedzający otwarcie targów konkurs dla czytelników miejscowego dziennika Hamburger Morgenpost. Nagrody ufundowane przez Fundację "Kołobrzeg Polskie Centrum Spa" oraz Uzdrowisko Kołobrzeg pozwoliły zwrócić uwagę na jeden z głównych tematów turystycznej promocji Polski - ofertę wellness i spa oraz uzdrowiskową.

Dodatkowym impulsem do odwiedzenia stoiska Polen stała się wiadomość o targach Reisen wyemitowana w pierwszym dniu targów przez stację telewizyjną RTL w głównym wydaniu wiadomości, a zilustrowana filmową relacją ze stoiska POT i wypowiedzią koordynatora wystąpienia, Ewy Duchowskiej z POIT w Berlinie (14:57).

Poza stoiskiem narodowym na Reisen pojawiły się dwa akcenty polskie: multimedialna ekspozycja Wielkiej Pętli Wielkopolskiej oraz szeregowe stoisko pod szyldem SÜDMASUREN (Mazury Południowe).

O ile "niezależność" prezentacyjna WOT nie budzi wątpliwości, bo zaprojektowane specjalnie dla tego produktu stoisko zostało z rozmysłem zlokalizowana w hali tematycznej "Turystyka wodna", o tyle pojawienie się oferty pt. "Mazury Południowe" na ciągu szeregowych stoisk przy obrzeżu hali, pomiędzy stoiskiem organizatora podróży na Daleki Wschód a prezentacją win z Majorki, było zaskoczeniem.

Zastanawiam się, czy to wiara w siłę marki? A może regionalne skłonności separatystyczne? Albo tylko zwykłe zaniedbanie? Jakby nie było, pomysł LOT "Mazury Południowe" jest i odważny i dyskusyjny zważywszy, że Polskie Stoisko Narodowe z dobrą prezentacją regionów, w tym Warmińsko-Mazurskiej ROT, oddalone jest tylko o ok. 15 m w linii prostej.

::


Targi Reisen są najważniejszymi i największymi konsumenckimi targami turystycznymi na terenie północnych Niemiec.

Uczestnicy PSN: Warmińsko-Mazurska Regionalna Organizacja Turystyczna, Zachodniopomorska Regionalna Organizacja Turystyczna, Urząd Miasta Krakowa, Fundacja Kołobrzeg Polskie Centrum Spa, Górski Kompleks Turystyczny „Czeszka i Słowaczka", Uzdrowisko Kołobrzeg, BP POL Reisen, BP Vacek i niemiecki organizator podróży uzdrowiskowych Euro Med.

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

Brief.pl / Aktualności

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?
Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

W dzisiejszych czasach bardzo popularna jest strategia promocji, wchodząc do sklepu jesteśmy z każdej półki atakowani promocjami cenowymi. Okazuje się jednak, że promocje w dłuższej perspektywie przynoszą pyrrusowe zwycięstwa. W co zatem warto zainwestować, co jest driverem zakupowym, którym kieruje się coraz więcej klientów?

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Brief.pl / Aktualności

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków
Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Rozwój technologiczny, który z roku na rok nabiera tempa, coraz bardziej wpływa na życie każdego z nas. Zgodnie z tegorocznym raportem firmy doradczej Deloitte „TMT Predictions” na progu kolejnej rewolucji stoi telekomunikacja, której napędem będą m.in. sieć piątej generacji (5G), beacony oraz technologie biometryczne. Polska w tych aspektach już dziś nie ustępuje rynkom światowym. Jak wynika z badania Deloitte aż 57 proc. dorosłych użytkowników telefonów komórkowych w Polsce korzysta już z 4G/LTE, a 31 proc. nieposiadających takiej usługi w ciągu najbliższych dwunastu miesięcy chce z niej skorzystać. Beneficjentem kolejnej fali zmian w telekomunikacji będą też polskie firmy technologiczne, specjalizujące się w świadczeniu obsługi IT-as-a-service i działające na rynku beaconów.