Polska na targach w Hamburgu (relacja)

Polska na targach w Hamburgu (relacja)

Brief for Poland / Aktualności

W Hamburgu dobiegają dziś końca międzynarodowe targi turystyczne Reisen 2014. Berliński ośrodek Polskiej Organizacji Turystycznej zorganizował na nich wspólne wystąpienie polskich regionów, miast i przedstawicieli branży.

-

Hamburg, 09.02.2014 rok

Na Polskim Stoisku Narodowym (PSN) prezentowana jest oferta dziewięciu podwystawców. Zgodnie z przesłaniem kampanii "Polska. Lass dich verzaubern!" wystawcy starają się oczarować zwiedzających Polską. Stoisko cieszy się u publiczności dużym powodzeniem. Wiele pozytywnych opinii zbierają też motywy kampanii bajkowej, zastosowane w wystroju stoiska.

Polska jest dla mieszkańców Hamburga i północnych regionów Niemiec znanym celem wyjazdów turystycznych i już ten fakt przyciąga każdego roku do stoiska POT rzesze naszych potencjalnych gości. Jednak organizatorzy PSN "podkręcili" zainteresowanie tegorocznym wystąpieniem Polski, organizując w weekend poprzedzający otwarcie targów konkurs dla czytelników miejscowego dziennika Hamburger Morgenpost. Nagrody ufundowane przez Fundację "Kołobrzeg Polskie Centrum Spa" oraz Uzdrowisko Kołobrzeg pozwoliły zwrócić uwagę na jeden z głównych tematów turystycznej promocji Polski - ofertę wellness i spa oraz uzdrowiskową.

Dodatkowym impulsem do odwiedzenia stoiska Polen stała się wiadomość o targach Reisen wyemitowana w pierwszym dniu targów przez stację telewizyjną RTL w głównym wydaniu wiadomości, a zilustrowana filmową relacją ze stoiska POT i wypowiedzią koordynatora wystąpienia, Ewy Duchowskiej z POIT w Berlinie (14:57).

Poza stoiskiem narodowym na Reisen pojawiły się dwa akcenty polskie: multimedialna ekspozycja Wielkiej Pętli Wielkopolskiej oraz szeregowe stoisko pod szyldem SÜDMASUREN (Mazury Południowe).

O ile "niezależność" prezentacyjna WOT nie budzi wątpliwości, bo zaprojektowane specjalnie dla tego produktu stoisko zostało z rozmysłem zlokalizowana w hali tematycznej "Turystyka wodna", o tyle pojawienie się oferty pt. "Mazury Południowe" na ciągu szeregowych stoisk przy obrzeżu hali, pomiędzy stoiskiem organizatora podróży na Daleki Wschód a prezentacją win z Majorki, było zaskoczeniem.

Zastanawiam się, czy to wiara w siłę marki? A może regionalne skłonności separatystyczne? Albo tylko zwykłe zaniedbanie? Jakby nie było, pomysł LOT "Mazury Południowe" jest i odważny i dyskusyjny zważywszy, że Polskie Stoisko Narodowe z dobrą prezentacją regionów, w tym Warmińsko-Mazurskiej ROT, oddalone jest tylko o ok. 15 m w linii prostej.

::


Targi Reisen są najważniejszymi i największymi konsumenckimi targami turystycznymi na terenie północnych Niemiec.

Uczestnicy PSN: Warmińsko-Mazurska Regionalna Organizacja Turystyczna, Zachodniopomorska Regionalna Organizacja Turystyczna, Urząd Miasta Krakowa, Fundacja Kołobrzeg Polskie Centrum Spa, Górski Kompleks Turystyczny „Czeszka i Słowaczka", Uzdrowisko Kołobrzeg, BP POL Reisen, BP Vacek i niemiecki organizator podróży uzdrowiskowych Euro Med.

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.