Kryzys HTC?

Kryzys HTC?

Brief.pl / Aktualności

Wyniki sprzedaży HTC w ostatnim kwartale 2013 roku nie przedstawiają się najlepiej. Chociaż firma z Tajwanu zarobiła w zeszłym roku 10 mln. dolarów, spadek wyników sprzedaży w porównaniu do poprzedniego roku jest znaczny.

-

Zgodnie z opublikowaną informacją, firma HTC zarobiła w ostatnim kwartale 2013 roku 42,9 miliardów nowych tajwańskich dolarów, co oznacza 28 procentowy spadek w porównaniu do poprzedniego roku. Co więcej, marża operacyjna firmy z Tajwanu wyniosła -3,7 proc. Prognozy na 2014 również nie zachwycają - prawdopodobnie firmy zanotuje kolejny spadek wyników sprzedaży, zarabiając około 35 miliardów nowych tajwańskich dolarów.

Peter Chou, CEO HTC, zapowiedział, że firma dalej będzie skupiać się na produkowaniu smartfonów oraz budowaniu zadowalającej oferty, skierowanej również do klasy średniej. Chou położył również nacisk na istotną rolę dobrej komunikacji z kosumentem.

Warto dodać, że firma z Tajwanu planuje zwiększyć liczbę oferowaną liczbę tańszych smartfonów. Współzałożyciel HTC, Cher Wang, w rozmowie z Reuters stwierdził, że problemy firmy wynikają przede wszystkim z faktu, iż skupiała się ona na produkcji drogich modeli smartfonów. Ze względu na ich cenę, na każdy mógł sobie na nie pozwolić, przez co firma nie trafiła do bardzo szerokiego grona odbiorców.

HTC planuje również wkrótce przedstawić nowy model flagowego smartfona, następcę HTC One. Firma z Tajwanu zapowiedziała również, że do końca 2014 roku wejdzie na rynek wearable devices.

::

Kto z Was ma HTC? Jesteście z niego zadowoleni?

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.