Kryzys HTC?

Kryzys HTC?

Brief.pl / Aktualności

Wyniki sprzedaży HTC w ostatnim kwartale 2013 roku nie przedstawiają się najlepiej. Chociaż firma z Tajwanu zarobiła w zeszłym roku 10 mln. dolarów, spadek wyników sprzedaży w porównaniu do poprzedniego roku jest znaczny.

-

Zgodnie z opublikowaną informacją, firma HTC zarobiła w ostatnim kwartale 2013 roku 42,9 miliardów nowych tajwańskich dolarów, co oznacza 28 procentowy spadek w porównaniu do poprzedniego roku. Co więcej, marża operacyjna firmy z Tajwanu wyniosła -3,7 proc. Prognozy na 2014 również nie zachwycają - prawdopodobnie firmy zanotuje kolejny spadek wyników sprzedaży, zarabiając około 35 miliardów nowych tajwańskich dolarów.

Peter Chou, CEO HTC, zapowiedział, że firma dalej będzie skupiać się na produkowaniu smartfonów oraz budowaniu zadowalającej oferty, skierowanej również do klasy średniej. Chou położył również nacisk na istotną rolę dobrej komunikacji z kosumentem.

Warto dodać, że firma z Tajwanu planuje zwiększyć liczbę oferowaną liczbę tańszych smartfonów. Współzałożyciel HTC, Cher Wang, w rozmowie z Reuters stwierdził, że problemy firmy wynikają przede wszystkim z faktu, iż skupiała się ona na produkcji drogich modeli smartfonów. Ze względu na ich cenę, na każdy mógł sobie na nie pozwolić, przez co firma nie trafiła do bardzo szerokiego grona odbiorców.

HTC planuje również wkrótce przedstawić nowy model flagowego smartfona, następcę HTC One. Firma z Tajwanu zapowiedziała również, że do końca 2014 roku wejdzie na rynek wearable devices.

::

Kto z Was ma HTC? Jesteście z niego zadowoleni?

Zobacz inne polecane artykuły

Okazje warte milion(y)

Brief.pl / Aktualności

Okazje warte milion(y)
Okazje warte milion(y)

Ile razy zdarzyło Ci się z żalem odrzucić atrakcyjną promocję, bo była to „oferta dla dwojga”, albo należało „podzielić się nią z przyjaciółmi”? Marcinowi i Adrianowi, dwóm studentom z Gniezna także przytrafiło się to nie raz i dlatego założyli serwis NaSpółę.pl. Młody, funkcjonujący od kilku miesięcy startup docenili inwestorzy, zasilając go okrągłym milionem złotych.

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.