Kryzys HTC?

Kryzys HTC?

Brief.pl / Aktualności

Wyniki sprzedaży HTC w ostatnim kwartale 2013 roku nie przedstawiają się najlepiej. Chociaż firma z Tajwanu zarobiła w zeszłym roku 10 mln. dolarów, spadek wyników sprzedaży w porównaniu do poprzedniego roku jest znaczny.

-

Zgodnie z opublikowaną informacją, firma HTC zarobiła w ostatnim kwartale 2013 roku 42,9 miliardów nowych tajwańskich dolarów, co oznacza 28 procentowy spadek w porównaniu do poprzedniego roku. Co więcej, marża operacyjna firmy z Tajwanu wyniosła -3,7 proc. Prognozy na 2014 również nie zachwycają - prawdopodobnie firmy zanotuje kolejny spadek wyników sprzedaży, zarabiając około 35 miliardów nowych tajwańskich dolarów.

Peter Chou, CEO HTC, zapowiedział, że firma dalej będzie skupiać się na produkowaniu smartfonów oraz budowaniu zadowalającej oferty, skierowanej również do klasy średniej. Chou położył również nacisk na istotną rolę dobrej komunikacji z kosumentem.

Warto dodać, że firma z Tajwanu planuje zwiększyć liczbę oferowaną liczbę tańszych smartfonów. Współzałożyciel HTC, Cher Wang, w rozmowie z Reuters stwierdził, że problemy firmy wynikają przede wszystkim z faktu, iż skupiała się ona na produkcji drogich modeli smartfonów. Ze względu na ich cenę, na każdy mógł sobie na nie pozwolić, przez co firma nie trafiła do bardzo szerokiego grona odbiorców.

HTC planuje również wkrótce przedstawić nowy model flagowego smartfona, następcę HTC One. Firma z Tajwanu zapowiedziała również, że do końca 2014 roku wejdzie na rynek wearable devices.

::

Kto z Was ma HTC? Jesteście z niego zadowoleni?

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.