Kolejna polska produkcja dla BBC Sport!

Kolejna polska produkcja dla BBC Sport!

Brief.pl / Inspiracje

Platige Image oraz studio Juice stworzyły drugi spot promujący transmisję rozpoczynających się Zimowych Igrzysk Olimpijskich w Soczi. Jego premiera miała miejsce na kanale BBC Sport podczas uroczystej transmisji otwarcia.

-

Podobnie jak w przypadku poprzedniego spotu reżyserem był Tomek Bagiński (Platige Image), za produkcję odpowiadał Adam Tunikowski (studio Juice, należące do Grupy Kapitałowej Platige Image).  Najnowsza produkcja ma zdecydowanie bardziej sportowy charakter od pierwszej realizacji.

- W tej czołówce skupiamy się na sportowcach i ich walce z z naturą – mówi Adam Tunikowski. – Nie jest tak mroczna jak trailer, który ujrzał światło dzienne miesiąc temu. Utrzymaliśmy ją w klimacie zmagań olimpijskich i pokazaliśmy sportowców w naturalnym środowisku. Czołówka, której premiera miała miejsce podczas uroczystej transmisji otwarcia Zimowych Igrzysk Olimpijskich w Soczi zyskała na dynamice. Przekraczanie barier, których zwykły śmiertelnik nie jest w stanie pokonać można pokazać na wiele sposobów. Platige Image oraz Juice postawiły na zachowanie maksymalnego realizmu dzięki czemu zmagania sportowców stają się walką człowieka z żywiołami natury.

::

Zobacz również pierwszy spot dla BBC

::

- Spot jest ostatnim elementem kampanii BBC, będzie grana przed oficjalnymi transmisjami z Igrzysk. Nie jest tak mroczna jak główny trailer. Tym razem chodziło o szybkie wprowadzenie widzów w temat zmagań sportowych. Utrzymaliśmy podobny klimat wizualny, ale to już dużo lżejszy i szybszy kawałek. Wisienka na torcie.

Za scenariusz spotu odpowiadała londyńska agencja RKCR/Y&R.

 

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.