Kolejna polska produkcja dla BBC Sport!

Kolejna polska produkcja dla BBC Sport!

Brief.pl / Inspiracje

Platige Image oraz studio Juice stworzyły drugi spot promujący transmisję rozpoczynających się Zimowych Igrzysk Olimpijskich w Soczi. Jego premiera miała miejsce na kanale BBC Sport podczas uroczystej transmisji otwarcia.

-

Podobnie jak w przypadku poprzedniego spotu reżyserem był Tomek Bagiński (Platige Image), za produkcję odpowiadał Adam Tunikowski (studio Juice, należące do Grupy Kapitałowej Platige Image).  Najnowsza produkcja ma zdecydowanie bardziej sportowy charakter od pierwszej realizacji.

- W tej czołówce skupiamy się na sportowcach i ich walce z z naturą – mówi Adam Tunikowski. – Nie jest tak mroczna jak trailer, który ujrzał światło dzienne miesiąc temu. Utrzymaliśmy ją w klimacie zmagań olimpijskich i pokazaliśmy sportowców w naturalnym środowisku. Czołówka, której premiera miała miejsce podczas uroczystej transmisji otwarcia Zimowych Igrzysk Olimpijskich w Soczi zyskała na dynamice. Przekraczanie barier, których zwykły śmiertelnik nie jest w stanie pokonać można pokazać na wiele sposobów. Platige Image oraz Juice postawiły na zachowanie maksymalnego realizmu dzięki czemu zmagania sportowców stają się walką człowieka z żywiołami natury.

::

Zobacz również pierwszy spot dla BBC

::

- Spot jest ostatnim elementem kampanii BBC, będzie grana przed oficjalnymi transmisjami z Igrzysk. Nie jest tak mroczna jak główny trailer. Tym razem chodziło o szybkie wprowadzenie widzów w temat zmagań sportowych. Utrzymaliśmy podobny klimat wizualny, ale to już dużo lżejszy i szybszy kawałek. Wisienka na torcie.

Za scenariusz spotu odpowiadała londyńska agencja RKCR/Y&R.

 

Zobacz inne polecane artykuły

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Brief.pl / Ludzie

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce
Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Po 3 latach od momentu wejścia na polski rynek Uberowi udało się zgromadzić ponad milion zadowolonych użytkowników. Jak się okazuje, z aplikacji w Polsce najchętniej korzysta pokolenie millenialsów. Teraz firma zdecydowała się umocnić swój marketing - tak, by z aplikacją dotrzeć do szerszego grona odbiorców, w różnym wieku. O nowej strategii marketingowej, zjawisku uberyzacji i premierach kolejnych usług Ubera rozmawiamy z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce.

Cannes breaking news: Polak ponownie na czele europejskich struktur IAA

Brief.pl / Aktualności

Cannes breaking news: Polak ponownie na czele europejskich struktur IAA
Cannes breaking news: Polak ponownie na czele europejskich struktur IAA

Paweł Kowalewski, pełniący stanowisko Global Vice President objął dodatkowo stanowisko VP Area Director Europe. Paweł jest jedynym Polakiem w globalnych strukturach IAA i w dalszym ciągu odpowiadać będzie za rozwój stowarzyszenia na świecie. Nowe obowiązki objął w niedzielę podczas IAA Executive Committee Meeting w Cannes.