wp - grudzien 2016

Kolejna polska produkcja dla BBC Sport!

Kolejna polska produkcja dla BBC Sport!

Brief.pl / Inspiracje

Platige Image oraz studio Juice stworzyły drugi spot promujący transmisję rozpoczynających się Zimowych Igrzysk Olimpijskich w Soczi. Jego premiera miała miejsce na kanale BBC Sport podczas uroczystej transmisji otwarcia.

-

Podobnie jak w przypadku poprzedniego spotu reżyserem był Tomek Bagiński (Platige Image), za produkcję odpowiadał Adam Tunikowski (studio Juice, należące do Grupy Kapitałowej Platige Image).  Najnowsza produkcja ma zdecydowanie bardziej sportowy charakter od pierwszej realizacji.

- W tej czołówce skupiamy się na sportowcach i ich walce z z naturą – mówi Adam Tunikowski. – Nie jest tak mroczna jak trailer, który ujrzał światło dzienne miesiąc temu. Utrzymaliśmy ją w klimacie zmagań olimpijskich i pokazaliśmy sportowców w naturalnym środowisku. Czołówka, której premiera miała miejsce podczas uroczystej transmisji otwarcia Zimowych Igrzysk Olimpijskich w Soczi zyskała na dynamice. Przekraczanie barier, których zwykły śmiertelnik nie jest w stanie pokonać można pokazać na wiele sposobów. Platige Image oraz Juice postawiły na zachowanie maksymalnego realizmu dzięki czemu zmagania sportowców stają się walką człowieka z żywiołami natury.

::

Zobacz również pierwszy spot dla BBC

::

- Spot jest ostatnim elementem kampanii BBC, będzie grana przed oficjalnymi transmisjami z Igrzysk. Nie jest tak mroczna jak główny trailer. Tym razem chodziło o szybkie wprowadzenie widzów w temat zmagań sportowych. Utrzymaliśmy podobny klimat wizualny, ale to już dużo lżejszy i szybszy kawałek. Wisienka na torcie.

Za scenariusz spotu odpowiadała londyńska agencja RKCR/Y&R.

 

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.