Kolejna polska produkcja dla BBC Sport!

Kolejna polska produkcja dla BBC Sport!

Brief.pl / Inspiracje

Platige Image oraz studio Juice stworzyły drugi spot promujący transmisję rozpoczynających się Zimowych Igrzysk Olimpijskich w Soczi. Jego premiera miała miejsce na kanale BBC Sport podczas uroczystej transmisji otwarcia.

-

Podobnie jak w przypadku poprzedniego spotu reżyserem był Tomek Bagiński (Platige Image), za produkcję odpowiadał Adam Tunikowski (studio Juice, należące do Grupy Kapitałowej Platige Image).  Najnowsza produkcja ma zdecydowanie bardziej sportowy charakter od pierwszej realizacji.

- W tej czołówce skupiamy się na sportowcach i ich walce z z naturą – mówi Adam Tunikowski. – Nie jest tak mroczna jak trailer, który ujrzał światło dzienne miesiąc temu. Utrzymaliśmy ją w klimacie zmagań olimpijskich i pokazaliśmy sportowców w naturalnym środowisku. Czołówka, której premiera miała miejsce podczas uroczystej transmisji otwarcia Zimowych Igrzysk Olimpijskich w Soczi zyskała na dynamice. Przekraczanie barier, których zwykły śmiertelnik nie jest w stanie pokonać można pokazać na wiele sposobów. Platige Image oraz Juice postawiły na zachowanie maksymalnego realizmu dzięki czemu zmagania sportowców stają się walką człowieka z żywiołami natury.

::

Zobacz również pierwszy spot dla BBC

::

- Spot jest ostatnim elementem kampanii BBC, będzie grana przed oficjalnymi transmisjami z Igrzysk. Nie jest tak mroczna jak główny trailer. Tym razem chodziło o szybkie wprowadzenie widzów w temat zmagań sportowych. Utrzymaliśmy podobny klimat wizualny, ale to już dużo lżejszy i szybszy kawałek. Wisienka na torcie.

Za scenariusz spotu odpowiadała londyńska agencja RKCR/Y&R.

 

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.