Mobilne bieganie

Mobilne bieganie

Brief.pl / Inspiracje

Dzięki aplikacjom mobilnym takim jak Endomondo czy NikeFuel możemy włączyć elementy grywalizacji do naszych codziennych treningów.

-

Dzięki śledzeniu GPS wyżej wspomniane aplikacje potrafią dokładnie określić trasę jaką pokonaliśmy, czas, tempo a nawet liczbę spalonych kalorii (jeśli dodatkowo wprowadzimy swój wiek, wzrost i wagę). Wynik treningu możemy natychmiast zamieścić w portalach społecznościowych takich jak Facebook. Dzięki temu użytkownicy motywują się wzajemnie do poprawiania swoich rezultatów.

Na blogach pojawiają się zestawienia najbardziej popularnych tras w miastach z całego świata. Na flowingdata.com możemy znaleźć najbardziej popularne trasy 22 miast na świecie według danych zebranych z aplikacji RunKeeper. Wyraźnie widać, że biegacze wybierają do treningów takie miejsca jak parki i okolice akwenów wodnych.

Trasy biegaczy Nowy York

W Nowym Yorku biegacze kierują się w stronę Central Parku. Nie jesteśmy zbytnio tym zaskoczeni ;-)

Trasy biegaczy San Francisco

W San Francisco biegaczy wyraźnie przyciąga do siebie ocean.

::

Na stronie barsukov.net znajdziemy za to najpopularniejsze trasy w wybranych miastach europejskich na podstawie publicznych danych z Endomondo. Poniżej prezentujemy trasy najczęściej wybierane w Warszawie.

Trasy biegania Warszawa

::

Na runblog.pl czytamy:

Coraz bardziej popularne stają się aplikacje mobilne, mierzące wyniki naszych ćwiczeń. Słyszało o nich ponad 50 proc. internautów aktywnych fizycznie. Z aplikacji tych korzysta natomiast 7 proc. deklarujących uprawianie sportu.

Na ścisłym podium wśród aplikacji pomiarowych rozpoznawalnych przez respondentów znajdują się Endomondo (24 proc.), Nike+ Running (23 proc.) oraz Moje Trasy (19 proc.). Kolejne miejsce zajmuje Sports Tracker (13 proc.).

W przypadku korzystania zdecydowaną przewagę nad resztą mają wcześniej wymienione Endomondo (21 proc.) oraz Nike+Running (17 proc.). Użytkownicy zdecydowanie wolą instalować bezpłatne wersje (83 proc.) przede wszystkim, żeby nie generować dodatkowych kosztów ćwiczeń.

Wśród najważniejszych powodów używania aplikacji prawie 50 proc. internautów aktywnych fizycznie  wymieniło chęć monitorowania i zapisu przebytej trasy. Około 30 proc. odczuwa potrzebę usystematyzowania ćwiczeń. Dla niemal ¼ respondentów istotna jest możliwość sprawdzania ilości spalonych kalorii oraz poprawianie swoich wyników. 

::

Korzystacie z aplikacji podczas treningów? Jeśli tak to z jakich?

Autor runblog.pl proponuje jeszcze jedną aplikację, która powinna się spodobać fanom filmu "World War Z".

 

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.