Walentynki w teatrze IMKA

Walentynki w teatrze IMKA

Brief.pl / Patronaty

Zapraszamy serdecznie w walentynkowy wieczór do teatru IMKA na spektakl "Twoje pocałunki Mołotowa".

-

14 lutego to idealny dzień, aby poznać historię małżeństwa, które po wielu latach chce mieć dziecko. Jednak zanim do tego dojdzie, żona (w tej roli Ewa Gorzelak) otrzymuje tajemniczą przesyłkę od FBI, która odkrywa przed jej mężem (Zbigniew Dziduch) historię jej młodości. Spektakl obfituje w zwroty akcji, jest też pełny humoru.  Zdecydowanie nie jest to sztuka, która każe widzowi siedzieć sztywno w fotelu w szczelnie zapiętej koszuli. Dlatego też warto się na nią wybrać, zwłaszcza jeśli nie byliśmy w teatrze od wielu lat.

Więcej informacji na temat spektaklu znajdziecie na stronie organizatora - Kultura w Regionach

Drugi pokaz odbędzie się dzień później, czyli 15 lutego.

Podczas obu spektakli odbędzie się loteria, w której można wygrać atrakcyjne nagrody:

- kupony do salonu Próchnik o wartości 2000 złotych

- 10 podwójnych zaproszeń do Montenegro Restaurant & Bar

- 10 voucherów do salonu piękności Perła Urody

- 12 kart rabatowych 4youcard

::

Prapremiera spektaklu odbyła się 11 stycznia tego roku i zebrała wiele pozytywnych recenzji.

::

Magazyn "Brief" jest patronem medialnym wydarzenia.

Tagi:

Teatr IMKA

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.