Microsoft inwestuje w Foursquare

Microsoft inwestuje w Foursquare

Brief.pl / Aktualności

Firma z Redmond zainwestuje w serwis 15 mln dolarów.

-

Nie ulega wątpliwości, że Microsoft chce w ten sposób nadrobić dystans do Google i Facebooka jeśli chodzi o możliwość serwowania lokalnie targetowanych reklam. Dzięki partnerstwu uzyska dostęp do danych użytkowników Foursquare.

Użytkownicy Foursquare'a chętnie pozostawiają swoje dane dotyczące bieżącej lokalizacji dzięki mechanizmom grywalizacji takim jak "mayorship" czy odznaki. Równie często zamieszczają komentarze na temat miejsc, które odwiedzili. Dlatego też MSP coraz uważniej przyglądają się temu serwisowi, zwłaszcza w USA.

---

Przeczytaj również:

Foursquare: miliony użytkowników, ani centa zysków

---

Osoby korzystające z wyszukiwarki Bing mogą już niedługo liczyć na lepsze wyniki wyszukiwania. Współpraca z wiodącym serwisem geolokalizacyjnym ma też w przyszłości poprawić obsługę telefonów z systemem operacyjnym Windows Phone. Jednak przekazywanie danych budzi jak zawsze dużo kontrowersji. Użytkownicy Foursquare'a mogą zmniejszyć swoją aktywność w obawie przed wykorzystaniem lub wręcz wyciekiem ich danych.

Współpraca z Microsoftem zaprzecza donosom, które krążą po sieci i dotyczą problemów finansowych Foursquare'a. Dodatkowo jest dobrym argumentem za tym, aby nawiązać współpracę z innymi, dużymi firmami.

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.