Microsoft inwestuje w Foursquare

Microsoft inwestuje w Foursquare

Brief.pl / Aktualności

Firma z Redmond zainwestuje w serwis 15 mln dolarów.

-

Nie ulega wątpliwości, że Microsoft chce w ten sposób nadrobić dystans do Google i Facebooka jeśli chodzi o możliwość serwowania lokalnie targetowanych reklam. Dzięki partnerstwu uzyska dostęp do danych użytkowników Foursquare.

Użytkownicy Foursquare'a chętnie pozostawiają swoje dane dotyczące bieżącej lokalizacji dzięki mechanizmom grywalizacji takim jak "mayorship" czy odznaki. Równie często zamieszczają komentarze na temat miejsc, które odwiedzili. Dlatego też MSP coraz uważniej przyglądają się temu serwisowi, zwłaszcza w USA.

---

Przeczytaj również:

Foursquare: miliony użytkowników, ani centa zysków

---

Osoby korzystające z wyszukiwarki Bing mogą już niedługo liczyć na lepsze wyniki wyszukiwania. Współpraca z wiodącym serwisem geolokalizacyjnym ma też w przyszłości poprawić obsługę telefonów z systemem operacyjnym Windows Phone. Jednak przekazywanie danych budzi jak zawsze dużo kontrowersji. Użytkownicy Foursquare'a mogą zmniejszyć swoją aktywność w obawie przed wykorzystaniem lub wręcz wyciekiem ich danych.

Współpraca z Microsoftem zaprzecza donosom, które krążą po sieci i dotyczą problemów finansowych Foursquare'a. Dodatkowo jest dobrym argumentem za tym, aby nawiązać współpracę z innymi, dużymi firmami.

Zobacz inne polecane artykuły

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.