Sony sprzedaje VAIO

Sony sprzedaje VAIO

Brief.pl / Technologie

Nabywcą zostaje Japan Industrial Partners (JIP). Przejęcie powinno się zakończyć pod koniec lipca tego roku. Sony pozostawia sobie 5 proc. udziałów.

-

JIP planuje zatrudnić 250-300 pracowników Sony. Głównym rynkiem zbytu marki będzie Japonia.

Marka VAIO została po raz pierwszy zaprezentowana w 1996. Kilka lat później świat obiegły pogłoski, że sam Steve Jobs chce na komputerach marki VAIO zainstalować swój system operacyjny OS X. Jednak rozmowy z Sony nie zakończyły się sukcesem.

Sony swoją decyzję argumentuje słabnącym rynkiem komputerów stacjonarnych i laptopów. Jednocześnie zamierza skupić się na produkcji telefonów i tabletów.

::

Źródło: theverge.com

Tagi:

Sony VAIO JIP

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.