Osiem kategorii na ósmą edycję PRotonów

Osiem kategorii na ósmą edycję PRotonów

Brief.pl / Patronaty

Już od 4 lutego, można zgłaszać kandydatury specjalistów ds. komunikacji w ósmej edycji konkursu PRotony. W tym roku wprowadziliśmy jedną nową kategorię, która na pewno ucieszy wszystkich social media geeków!

-

I tak, w konkursie mogą startować osoby z firm PR, działów PR-owskich firm i korporacji, instytucji i administracji publicznej, organizacji non-profit i fundacji, jak również osoby zajmujące się edukacją PR-owską, a także debiutujące w zawodzie PR-owca. Absolutną nowością jest kategoria związana z działaniami na rzecz firm i instytucji w mediach społecznościowych.
PRoto.pl w tej edycji konkursu po raz drugi współpracuje z Fundacją Polskiego Godła Promocyjnego, której specjaliści wybiorą swojego laureata wśród tych, którzy tej ocenie będą się chcieli poddać.

Oprócz tego spośród wszystkich zgłoszonych, którzy zgodzą się na udział w konkursie i/lub wypełnią zgłoszenia, zainteresowani specjaliści ds. komunikacji, którzy nie są członkami AEPR-u, będą wybierać kandydata do Nagrody Publiczności.

W tej edycji konkursu zostaną ocenione osiągnięcia od 1 stycznia 2013 do 31 grudnia 2013. Uwzględniane będą zarówno całoroczne dokonania, jak również wyjątkowe rezultaty pojedynczych projektów i spektakularnych kampanii.

Zgłoszonych kandydatów ocenią członkowie Akademii Ekspertów PR, którą tworzy grono uznanych specjalistów, działających od lat w branży PR; wśród nich są także wszyscy laureaci dotychczasowych edycji konkursu. Przebieg głosowania będzie jawny – jego wyniki oraz decyzje poszczególnych członków Akademii Ekspertów PR zostaną w całości opublikowane na stronie PRotonów po Gali, wieńczącej konkurs. Głosowanie odbędzie się drogą elektroniczną, a aplikacje będą punktowane przez AEPR wg regulaminu.

Nad przebiegiem głosowania będzie czuwać audytor: kancelaria Leśnodorski Ślusarek i Wspólnicy.

Wszystkie informacje na temat konkursu i jego poszczególnych etapów oraz lista członków Akademii Ekspertów PR znajdują się na stronie www.protony.pl.


Sponsorem Strategicznym konkursu jest Instytut Monitorowania Mediów. Partnerem Strategicznym konkursu jest Teatr Syrena.

Patronat honorowy nad konkursem objął wicepremier, Minister Gospodarki, Szanowny Pan Janusz Piechociński.

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.