Social Media Czwartek w Warszawie

Social Media Czwartek w Warszawie

Brief.pl / Patronaty

Zapraszamy wszystkich chętnych! Czwartek jak zwykle jest bezpłatny i otwarty dla wszystkich zainteresowanych nowymi mediami. Będzie również sporo okazji do networkingu.

-

W tym miesiącu uczestnicy spotkania będą mogli wysłuchać następujących prezentacji:

1. Marta Zarosa z Mediacom - content marketing.
2. Paweł Jackowski z The Affily - Affiliate Marketing Engine- programy partnerskie, marketing afiliacyjny.
3. Artur Roguski z magazynu "Brief" - Rola social media w kampaniach 360 stopni.
4. Przedstawiciele Fundacji ePaństwo, Fundacji Wspólna Europa i Projekt ‘Teplitsa. Technologie dla Społeczeństwa’ opowiedzą o dwóch wydarzeniach, jakie niebawem będą miały miejsce:
- Personal Democracy Forum CEE PL 2014
- Central Open Data Hackaton

Spotkanie odbędzie się 6 lutego o godzinie 19 w klubie Czarny Rynek na ulicy Solec 18 w Warszawie.

Zapraszamy do dołączania do wydarzenia na Facebooku.

::

Brief.pl jest patronem wydarzenia.

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.