Social Media Czwartek w Warszawie

Social Media Czwartek w Warszawie

Brief.pl / Patronaty

Zapraszamy wszystkich chętnych! Czwartek jak zwykle jest bezpłatny i otwarty dla wszystkich zainteresowanych nowymi mediami. Będzie również sporo okazji do networkingu.

-

W tym miesiącu uczestnicy spotkania będą mogli wysłuchać następujących prezentacji:

1. Marta Zarosa z Mediacom - content marketing.
2. Paweł Jackowski z The Affily - Affiliate Marketing Engine- programy partnerskie, marketing afiliacyjny.
3. Artur Roguski z magazynu "Brief" - Rola social media w kampaniach 360 stopni.
4. Przedstawiciele Fundacji ePaństwo, Fundacji Wspólna Europa i Projekt ‘Teplitsa. Technologie dla Społeczeństwa’ opowiedzą o dwóch wydarzeniach, jakie niebawem będą miały miejsce:
- Personal Democracy Forum CEE PL 2014
- Central Open Data Hackaton

Spotkanie odbędzie się 6 lutego o godzinie 19 w klubie Czarny Rynek na ulicy Solec 18 w Warszawie.

Zapraszamy do dołączania do wydarzenia na Facebooku.

::

Brief.pl jest patronem wydarzenia.

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

Brief.pl / Aktualności

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce
Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

W styczniu 2016 roku stronę internetową Netfliksa odwiedziło 338 tys. polskich użytkowników sieci (PC). Jednak przez kolejnych siedem miesięcy zainteresowanie serwisem było znacznie mniejsze. Z analizy firmy Gemius wynika, że na Netflix.com nieco chętniej zaglądały kobiety (52,9 proc. użytkowników), a najliczniejsza grupa użytkowników pochodziła z miast powyżej 500 tys. mieszkańców.