Social Media Czwartek w Warszawie

Social Media Czwartek w Warszawie

Brief.pl / Patronaty

Zapraszamy wszystkich chętnych! Czwartek jak zwykle jest bezpłatny i otwarty dla wszystkich zainteresowanych nowymi mediami. Będzie również sporo okazji do networkingu.

-

W tym miesiącu uczestnicy spotkania będą mogli wysłuchać następujących prezentacji:

1. Marta Zarosa z Mediacom - content marketing.
2. Paweł Jackowski z The Affily - Affiliate Marketing Engine- programy partnerskie, marketing afiliacyjny.
3. Artur Roguski z magazynu "Brief" - Rola social media w kampaniach 360 stopni.
4. Przedstawiciele Fundacji ePaństwo, Fundacji Wspólna Europa i Projekt ‘Teplitsa. Technologie dla Społeczeństwa’ opowiedzą o dwóch wydarzeniach, jakie niebawem będą miały miejsce:
- Personal Democracy Forum CEE PL 2014
- Central Open Data Hackaton

Spotkanie odbędzie się 6 lutego o godzinie 19 w klubie Czarny Rynek na ulicy Solec 18 w Warszawie.

Zapraszamy do dołączania do wydarzenia na Facebooku.

::

Brief.pl jest patronem wydarzenia.

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.