GT Ride od Kia

Brief.pl / Inspiracje

Startuje kampania reklamowa najnowszego modelu Kia pro_cee'd GT. Do promocji marka Kia wykorzystała mobilny gaming - przygotowana została gra wyścigowa GT Ride, która jest możliwa do pobrania na telefony i tablety z systemem iOS oraz Android.

-

W Kia GT Ride gracze mają możliwość tworzenia unikatowych tras 3D poruszając swoim smartfonem lub tabletem w powietrzu. Wbudowane w urządzenie czujniki śledzą ruchy użytkownika i zamieniają je w trasy z zakrętami i pętlami. W grze istnieje możliwość dzielenia się trasami ze znajomymi na Facebooku oraz stawiania im wyzwań. Wszystkie aktywności, czyli tworzenie tras, wyścigi na trasach innych użytkowników, wygrane pojedynki i wyścigi innych użytkowników na stworzonych przez gracza trasach są nagradzane punktami, które wliczają się do rankingu.

Gra i kampania ma zasięg paneuropejski, a w połowie marca wśród 100 najlepszych graczy z końcowego rankingu rozlosowany zostanie samochód Kia pro_cee'd GT.

::

Pobierz grę na iOS lub Androida

::

Więcej informacji na temat gry można znaleźć na stronie: gt-ride.pl.

Za promocję gry w Polsce odpowiada agencja mobile marketingu Mobext wchodząca w skład Havas Media Group.

Tagi:

KIA GT Ride

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.