GT Ride od Kia

Brief.pl / Inspiracje

Startuje kampania reklamowa najnowszego modelu Kia pro_cee'd GT. Do promocji marka Kia wykorzystała mobilny gaming - przygotowana została gra wyścigowa GT Ride, która jest możliwa do pobrania na telefony i tablety z systemem iOS oraz Android.

-

W Kia GT Ride gracze mają możliwość tworzenia unikatowych tras 3D poruszając swoim smartfonem lub tabletem w powietrzu. Wbudowane w urządzenie czujniki śledzą ruchy użytkownika i zamieniają je w trasy z zakrętami i pętlami. W grze istnieje możliwość dzielenia się trasami ze znajomymi na Facebooku oraz stawiania im wyzwań. Wszystkie aktywności, czyli tworzenie tras, wyścigi na trasach innych użytkowników, wygrane pojedynki i wyścigi innych użytkowników na stworzonych przez gracza trasach są nagradzane punktami, które wliczają się do rankingu.

Gra i kampania ma zasięg paneuropejski, a w połowie marca wśród 100 najlepszych graczy z końcowego rankingu rozlosowany zostanie samochód Kia pro_cee'd GT.

::

Pobierz grę na iOS lub Androida

::

Więcej informacji na temat gry można znaleźć na stronie: gt-ride.pl.

Za promocję gry w Polsce odpowiada agencja mobile marketingu Mobext wchodząca w skład Havas Media Group.

Tagi:

KIA GT Ride

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.