Facebook ma 10 lat

Facebook ma 10 lat

Brief.pl / Aktualności

Strona internetowa The Facebook została uruchomiona 4 lutego 2004 w pokoju Marka Zuckerberga w akademiku na uniwersytecie Harvarda. Od tamtego czasu platforma rozwija się nieprzerwanie, stając się globalnym, opartym na mobilnych rozwiązaniach, serwisem z ponad 1,2 miliarda aktywnych użytkowników miesięcznie.

-

- Była to dotychczas niezwykła podróż i jestem wdzięczny, że mogę być jej częścią. To niesamowite móc obserwować, jak ludzie wykorzystują Facebooka do budowania prawdziwych społeczności i pomagania sobie nawzajem na tak wiele różnych sposobów. W czasie najbliższej dekady będziemy mieli szansę połączyć wszystkich i w dalszym ciągu służyć społeczności najlepiej jak potrafimy – Mark Zuckerberg, Facebook CEO.

 

4 lutego Facebook uruchomi funkcję „A Look Back”, która pozwoli użytkownikom platformy obejrzeć spersonalizowany filmik lub kolekcję zdjęć przedstawiające ich najważniejsze momenty, odkąd dołączyli do Facebooka.

 

Jest to mały gest podziękowania dla ponad miliarda osób korzystających z Facebooka, który da im jedyną w swoim rodzaju możliwość spojrzenia w przeszłość na chwile, które były dla nich kluczowe.

::

Zapraszamy też w podróż sentymentalną. Poniżej możecie zobaczyć jak wyglądał serwis 10 lat temu oraz najważniejsze wydarzenia w jego historii.

Facebook profile 2004

 

Facebook timeline

 

::

Od kiedy macie konto na Facebooku?

 

Tagi:

Facebook

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.