Facebook ma 10 lat

Facebook ma 10 lat

Brief.pl / Aktualności

Strona internetowa The Facebook została uruchomiona 4 lutego 2004 w pokoju Marka Zuckerberga w akademiku na uniwersytecie Harvarda. Od tamtego czasu platforma rozwija się nieprzerwanie, stając się globalnym, opartym na mobilnych rozwiązaniach, serwisem z ponad 1,2 miliarda aktywnych użytkowników miesięcznie.

-

- Była to dotychczas niezwykła podróż i jestem wdzięczny, że mogę być jej częścią. To niesamowite móc obserwować, jak ludzie wykorzystują Facebooka do budowania prawdziwych społeczności i pomagania sobie nawzajem na tak wiele różnych sposobów. W czasie najbliższej dekady będziemy mieli szansę połączyć wszystkich i w dalszym ciągu służyć społeczności najlepiej jak potrafimy – Mark Zuckerberg, Facebook CEO.

 

4 lutego Facebook uruchomi funkcję „A Look Back”, która pozwoli użytkownikom platformy obejrzeć spersonalizowany filmik lub kolekcję zdjęć przedstawiające ich najważniejsze momenty, odkąd dołączyli do Facebooka.

 

Jest to mały gest podziękowania dla ponad miliarda osób korzystających z Facebooka, który da im jedyną w swoim rodzaju możliwość spojrzenia w przeszłość na chwile, które były dla nich kluczowe.

::

Zapraszamy też w podróż sentymentalną. Poniżej możecie zobaczyć jak wyglądał serwis 10 lat temu oraz najważniejsze wydarzenia w jego historii.

Facebook profile 2004

 

Facebook timeline

 

::

Od kiedy macie konto na Facebooku?

 

Tagi:

Facebook

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.