Facebook ma 10 lat

Facebook ma 10 lat

Brief.pl / Aktualności

Strona internetowa The Facebook została uruchomiona 4 lutego 2004 w pokoju Marka Zuckerberga w akademiku na uniwersytecie Harvarda. Od tamtego czasu platforma rozwija się nieprzerwanie, stając się globalnym, opartym na mobilnych rozwiązaniach, serwisem z ponad 1,2 miliarda aktywnych użytkowników miesięcznie.

-

- Była to dotychczas niezwykła podróż i jestem wdzięczny, że mogę być jej częścią. To niesamowite móc obserwować, jak ludzie wykorzystują Facebooka do budowania prawdziwych społeczności i pomagania sobie nawzajem na tak wiele różnych sposobów. W czasie najbliższej dekady będziemy mieli szansę połączyć wszystkich i w dalszym ciągu służyć społeczności najlepiej jak potrafimy – Mark Zuckerberg, Facebook CEO.

 

4 lutego Facebook uruchomi funkcję „A Look Back”, która pozwoli użytkownikom platformy obejrzeć spersonalizowany filmik lub kolekcję zdjęć przedstawiające ich najważniejsze momenty, odkąd dołączyli do Facebooka.

 

Jest to mały gest podziękowania dla ponad miliarda osób korzystających z Facebooka, który da im jedyną w swoim rodzaju możliwość spojrzenia w przeszłość na chwile, które były dla nich kluczowe.

::

Zapraszamy też w podróż sentymentalną. Poniżej możecie zobaczyć jak wyglądał serwis 10 lat temu oraz najważniejsze wydarzenia w jego historii.

Facebook profile 2004

 

Facebook timeline

 

::

Od kiedy macie konto na Facebooku?

 

Tagi:

Facebook

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Brief.pl / Aktualności

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków
Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Rozwój technologiczny, który z roku na rok nabiera tempa, coraz bardziej wpływa na życie każdego z nas. Zgodnie z tegorocznym raportem firmy doradczej Deloitte „TMT Predictions” na progu kolejnej rewolucji stoi telekomunikacja, której napędem będą m.in. sieć piątej generacji (5G), beacony oraz technologie biometryczne. Polska w tych aspektach już dziś nie ustępuje rynkom światowym. Jak wynika z badania Deloitte aż 57 proc. dorosłych użytkowników telefonów komórkowych w Polsce korzysta już z 4G/LTE, a 31 proc. nieposiadających takiej usługi w ciągu najbliższych dwunastu miesięcy chce z niej skorzystać. Beneficjentem kolejnej fali zmian w telekomunikacji będą też polskie firmy technologiczne, specjalizujące się w świadczeniu obsługi IT-as-a-service i działające na rynku beaconów.

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

Brief.pl / Aktualności

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?
Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

W dzisiejszych czasach bardzo popularna jest strategia promocji, wchodząc do sklepu jesteśmy z każdej półki atakowani promocjami cenowymi. Okazuje się jednak, że promocje w dłuższej perspektywie przynoszą pyrrusowe zwycięstwa. W co zatem warto zainwestować, co jest driverem zakupowym, którym kieruje się coraz więcej klientów?