Facebook ma 10 lat

Facebook ma 10 lat

Brief.pl / Aktualności

Strona internetowa The Facebook została uruchomiona 4 lutego 2004 w pokoju Marka Zuckerberga w akademiku na uniwersytecie Harvarda. Od tamtego czasu platforma rozwija się nieprzerwanie, stając się globalnym, opartym na mobilnych rozwiązaniach, serwisem z ponad 1,2 miliarda aktywnych użytkowników miesięcznie.

-

- Była to dotychczas niezwykła podróż i jestem wdzięczny, że mogę być jej częścią. To niesamowite móc obserwować, jak ludzie wykorzystują Facebooka do budowania prawdziwych społeczności i pomagania sobie nawzajem na tak wiele różnych sposobów. W czasie najbliższej dekady będziemy mieli szansę połączyć wszystkich i w dalszym ciągu służyć społeczności najlepiej jak potrafimy – Mark Zuckerberg, Facebook CEO.

 

4 lutego Facebook uruchomi funkcję „A Look Back”, która pozwoli użytkownikom platformy obejrzeć spersonalizowany filmik lub kolekcję zdjęć przedstawiające ich najważniejsze momenty, odkąd dołączyli do Facebooka.

 

Jest to mały gest podziękowania dla ponad miliarda osób korzystających z Facebooka, który da im jedyną w swoim rodzaju możliwość spojrzenia w przeszłość na chwile, które były dla nich kluczowe.

::

Zapraszamy też w podróż sentymentalną. Poniżej możecie zobaczyć jak wyglądał serwis 10 lat temu oraz najważniejsze wydarzenia w jego historii.

Facebook profile 2004

 

Facebook timeline

 

::

Od kiedy macie konto na Facebooku?

 

Tagi:

Facebook

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.