W majowym Briefie

W majowym Briefie

Magazyn / Aktualności

Polska to rynek z największym potencjałem wzrostu w zakresie e-commerce w całej Europie. Jak wykorzystać tę szansę? Piszemy o tym w majowym wydaniu magazynu "Brief". W numerze można znaleźć także kolejne sylwetki najbardziej kreatywnych Polaków, raport "Efektywna komunikacja w internecie" oraz kolejną dawkę informacji na temat nowych technologii i mediów społecznościowych. A także wywiad z prezesem zarządu Poczty Polskiej oraz z prezydentem Gdańska. Jak w każdym numerze publikujemy także felietony.

-

Temat numeru: E-commerce

Polska znajduje się w czołówce europejskiej pod względem potencjału rozwoju e-commerce. Przedstawiamy główne bariery stojące na drodze jego rozwoju, najpopularniejsze modele biznesowe i praktyczne rady dotyczące prowadzenia e-handlu

:: ::

W Briefingu m.in.:

  • Czy tak trudno zrozumieć, że produkty budują markę kraju?
  • Technologia się opłaca; „Facebook dla zakochanych” rośnie w siłę; E-spożywczaki ciągle mało popularne; Miliardowy YouTube; Kulka do sukcesu; Po zdrowie do internetu

 :: ::

W Business Today m.in.:

  •  Na czym polega sekret sukcesu Instagrama? Kolejny raz okazuje się, że najlepszą strategią biznesową jest największa możliwa prostota
  •  Od stomatologa do… - Artur Szwede z wykształcenia jest stomatologiem, jednak jego pasją od najmłodszych lat jest motoryzacja i to właśnie z nią związał swoje życie. W tym roku Szwede znalazł się na drugim miejscu w naszym tegorocznym rankingu
  •  Przyjemność tworzenia innowacji - Jak doszło do powstania firmy specjalizującej się w doradztwie przedsiębiorstwom w zakresie tego, jak rosnąć poprzez innowacje? Ze współzałożycielem firmy doradczej Innovatika, Tomaszem Rudolfem, rozmawiamy o początkach jego drogi zawodowej, podejściu do biznesu i roli uczelni na drodze do rynku pracy
  • So trendy - Wykładowca Katedry Psychologii Społecznej na Uniwersytecie Warszawskim, dr Jan Zając, jest współtwórcą jednego z najpopularniejszych obecnie na polskim rynku narzędzi analitycznych dla marketingu w social media. O trudnościach w prowadzeniu komunikacji marketingowej w mediach społecznościowych, sposobach promocji narzędzia analitycznego oraz wpływie spowolnienia gospodarczego na działalność firmy rozmawiamy z Janem Zającem.
  • Unijne granty na kulturę - Znajdujemy się w bardzo ciekawym momencie analizy dotychczasowych działań Unii Europejskiej w dziedzinie kultury i tworzenia nowego programu na lata 2014 – 2020 o nazwie Kreatywna Europa

:: ::

W Business Services:

  • Walka o partnerów - Z Michałem Wiśniewskim, ekspertem Polskiej Organizacji Franczyzodawców, rozmawiamy na temat sytuacji na rynku franszyzy w Polsce oraz o charakterystyce funkcjonowania tego modelu na rodzimym rynku
  • Główne korzyści modelu franszyzowego - Michał Wiśniewski oraz eksperci branży mówią o korzyściach płynących dla licencjobiorcy, jak i licencjodawcy w modelu franszyzowym
  • Nadchodzi nowa era, czyli TV w obliczu zmian - O tym, jak cyfryzacja oraz powszechny dostęp do internetu wpłyną na oglądalność telewizji, a także o problemach badawczych oraz przetasowaniach na rynku kanałów tematycznych opowiada Marcin Boroszko, prezes zarządu Atmedia Group
  • Orange, marka społecznościowa? - Do tego, że media społecznościowe są skutecznym kanałem komunikacji marketingowej, nie trzeba już nikogo przekonywać. Ich potencjał docenia coraz więcej firm, wśród nich marka Orange

:: ::

W Brief 4 Poland m.in.:

  • Sprawdzian z zarządzania - Co robić, aby spowolnienie gospodarcze nie było hamulcem rozwoju, a stało się katalizatorem kreatywnych i innowacyjnych projektów? Właśnie o tym będziemy rozmawiać podczas drugiej edycji Welcome Festivalu 2013
  • Gdańsk szuka tożsamości - Paweł Adamowicz, prezydent Gdańska, opowiada o tym, dlaczego władzom miasta zależy na tym, aby stolica województwa pomorskiego mogła nosić miano miasta smart
  • Sprawiedliwa promocja miasta - W listopadzie 2012 roku Poznań stał się pierwszym polskim Miastem Przyjaznym dla Sprawiedliwego Handlu i dołączył do międzynarodowej sieci miast aktywnie wspierających ruch Fair Trade. Na czym polega fenomen idei Fairtrade Towns i jak miasta wykorzystują ów tytuł w aktywności promocyjnej?
  • Seriale w służbie miast i regionów - Seriale przynoszą popularność nie tylko występującym w nim aktorom, ale także miejscom, w których toczy się akcja. Dlatego city placement cieszy się coraz większym zainteresowaniem włodarzy miast i regionów

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.